Wat is dan de mooie middenklasse?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
De wat duurdere strings en bh's zitten wel beter dan de goedkope van (bvb) zeeman.
ondermaat 70 is zeldzaam daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef Lollystokje het volgende:
Kon je trouwens ook helemaal niets vinden in dat grote sale rek?
Jij leest alleen wat je wilt lezen, over stringetjes en zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef blek het volgende:
[..]
Koop dan alleen bh's. Een string helpt niet tegen hangtieten
Inderdaad. Op Wehkamp waren laatst mooie kortingen. Gelijk één besteld. Perfect!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef sweetscent het volgende:
Sapph heb ik toch al een aantal keer goedkoper gezien hoor.
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat is ene fabel ik draag ook weinig bh's heb ook geen hangtitties.
jij bent nog jong later merk je het welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog niet....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Zou toch de hunkemoller zijn waar Lily het over had.
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef x-Lily het volgende:
Vandaag ging ik op zoek naar mooie lingerie.
De Hunkemoller hanteert een starttarief van bh's 30 euro en slips en string 15. Dat wordt hem niet.
De hm 5 strings voor 10 euro, 2 euro per stukje stofde bh's vanaf 15 euro is nogbest duur. 8 euro en je krijgt 3 slips mee.
Merken als Sapph en Aftereden zitten zo lekker maar zijn allemaal ontzettend duur, vanaf 15 euro per string en 35 per bh
Wil je los een string kopen leg je vaak snel 10 euro minimaal neer per string
En vervolgens zijn de elastieken in de bh's zo uitgerekt en de slipjes versleten of kwijt. Bye money. Volgens mij kost de productie ervan ook helemaal niets.
Voor kleine borsten. Zie laatste regel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Nog geen naakt picca's hebben van xlillyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef blek het volgende:
Of open een inzamelingstopic. Genoeg FOK!kers die willen meebetalen aan jouw lingerie in ruil voor fotomateriaal. Eventueel onherkenbaar
.
Weer en kwaliteitstopic trouwens. je bent erg goed bezig.
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Ligt me eens snel in Pharkus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog geen naakt picca's hebben van xlilly
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg ze laatst bij aankoop van drie zakken friet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef blek het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???
Maximizersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Hoezo niet?Meeste wat er hangt is harstikke schattig/sexy. Niks mis met kijken toch?
Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzo
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja, zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Argo het volgende:
[..]
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef blek het volgende:
[..]
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel mee
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Hij is hommoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Potloodtest ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.quote:
Het was te proberen toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]Hater, ik geil net zo hard op X-lilly als jij.
Vrouwen met hangtieten blijft de potlood onder te tieten steken, als je mooi vooruitstekende tietjes heb valt de potlood dus per direct op de grond.quote:
Oooh.. Nou ik heb een heel schattig doorschijnend setje, met roosjes.. misschien wat voor jou dan? Wat er is, is zwart, dus het steekt niet af als super vrouwelijk, maar toch snoezig..quote:
Het spijt me het is een moeilijk onderwerp voor me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.
Ik had het over gezond leven schatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.
is vooral erfelijk. Maar gezond ook wel. vooral vrouwen die vroeger heeel dik waren en dan weer normaal worden hebben ontzettende last van de zogenoemde theezakjes veel omhulsel weinig inhoud.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik had het over gezond leven schatDat helpt meestal wel bij het beschermen van je kostbaarheden...zeker de komende jaren
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De ervaring leert dat de man meestal nog het meeste de dupe is van stijgende en of hoge prijzen van lingerie.
Alsof de man naar de lingerie gaat kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef shaderon het volgende:
dat valt toch allemaal wel mee kwa prijzen
ik heb hier voor honderden euro's aan bjorn borgs en replay enzo liggen
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.
ja dat moet de man er dan maar voorover hebben .quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.
ja precies van die sugardaddys misschien of van die mannen die vrouwen importeren. Meestal gaan die lekker mee uitzoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.
Waar ren je normaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Trommeldaris het volgende:
15 euro duur vindenAls ik ren valt er nog meer uit mijn zak.
Was ook een flauw grapje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.
Gewoon credit where credit is due.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef GreaserNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^
Zo'n gevoel krijgt ze van die kleutertekening van jou.
Je hebt gewoon een oogje op die tut hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gewoon credit where credit is due.
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef GreaserNL het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een oogje op die tut he
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstje
ik ben moslima ik vinger nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |