Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzo
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja, zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Argo het volgende:
[..]
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef blek het volgende:
[..]
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel mee
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Hij is hommoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Potloodtest ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.quote:
Het was te proberen toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]Hater, ik geil net zo hard op X-lilly als jij.
Vrouwen met hangtieten blijft de potlood onder te tieten steken, als je mooi vooruitstekende tietjes heb valt de potlood dus per direct op de grond.quote:
Oooh.. Nou ik heb een heel schattig doorschijnend setje, met roosjes.. misschien wat voor jou dan? Wat er is, is zwart, dus het steekt niet af als super vrouwelijk, maar toch snoezig..quote:
Het spijt me het is een moeilijk onderwerp voor me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.
Ik had het over gezond leven schatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.
is vooral erfelijk. Maar gezond ook wel. vooral vrouwen die vroeger heeel dik waren en dan weer normaal worden hebben ontzettende last van de zogenoemde theezakjes veel omhulsel weinig inhoud.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik had het over gezond leven schatDat helpt meestal wel bij het beschermen van je kostbaarheden...zeker de komende jaren
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De ervaring leert dat de man meestal nog het meeste de dupe is van stijgende en of hoge prijzen van lingerie.
Alsof de man naar de lingerie gaat kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef shaderon het volgende:
dat valt toch allemaal wel mee kwa prijzen
ik heb hier voor honderden euro's aan bjorn borgs en replay enzo liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |