SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt, ja dan begrijp ik het wel.
Dat is gewoon net de situatie waarin je zit.
Maar het grappige is dat waarschijnlijk weinig mensen het van jou goed zouden inschatten.
Bij een aantrekkelijk meisje ga je er al snel vanuit dat die geen moeite zal hebben met het vinden van een leuke man.ik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
Tnxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders
Maar klopt inderdaad, van verlegen jongensachtig meisje die niet durfde, het terras pakken niet snapte, niet dronk, weinig zei. Naar een sociale vlotte vrouw. Dus best oke
Ik zei precies wta jij nu zegt. Dat uiterlijk er niet toe doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
jij vind het raar dat ik er laat mee was?![]()
![]()
Geluk, zwarte magie, maar vooral ook vaardigheden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat er precies mis met me is. Het is bij mij nu ook totaal anders, maar ik heb nog geen succes. Voor mij lijkt het alsof er wat geluk en magie bij komt kijken. (Zwarte magie in dit geval wegens ongelijke verdeling van kans).
Veel hangt toch van communicatie en sociale vaardigheden af.
Voor de een is het moeilijker dan voor de ander, maar ook hier geldt dat vaardigheden vaak prima te trainen zijn.![]()
Je ziet er gewoon goed uit hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
![]()
'Je bent de eerste die naar me glimlachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -MandienietkanversierenDat is al heel wat waard
"
![]()
Ik beoordeel je ook alleen maar op je foto hoor. En die ziet er gewoon prima uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar goed ik ben nu eenmaal een fan van blond.![]()
![]()
als je dat laatste nu doorstreept dan.... neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenals iemand zoiets zegt draai ik mij denk ik weer om en schud ik n keer nee
![]()
![]()
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Foei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
Wij zijn ook leuk.![]()
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.ik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Vroeger schreef ik in een romantische bui nog weleens gedichten voor vrouwen.
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprek![]()
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typischquote:) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Dat je iemand er goed vind uit zien wil nog niet zeggen dat het relatiematerial is hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
Ja, want die hebben ervaring met een moeilijke vrouw thuis op de bankquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Waarom doe je dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprekEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat zal het zijn hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bent![]()
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel![]()
![]()
Ja weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer dan?
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.![]()
Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel![]()
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.![]()
![]()
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet.
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar ik faalde er in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn brein zei nog van nee drommel, je hebt nog zoveel kansen als vrijgezel maar mijn hartje zei dat deze wel leuk wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Ik nog helemaal van eey biatch zal ik je uitwonen dit dat..![]()
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook niet![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie niet snap.![]()
Sorry schat ik heb jou op zo'n hoog voetstuk staan dat ik je even over het hoofd zag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik nog helemaal van eey biatch zal ik je uitwonen dit dat..![]()
Nee, voor 1 ex schreef ik ook tijdens de relatie regelmatig gedichten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar ik faalde er in.
Ik denk eigenlijk omdat ik er gewoon de tijd er niet meer voor neem.![]()
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..![]()
![]()
Totdat je een spin ziet zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook wel![]()
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Laat hij jouw kutje watertanden
Spuitend van genot
Dwars door het raam, kapot
Hij bied nog zijn verontschuldigingen aan
Maar ze zei "Royco, je kan beter weg gaan"![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
![]()
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
![]()
![]()
Ik denk dat het komt doordat ik squatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderen![]()
![]()
![]()
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
Maar ze zei "Royco, je kan beter weg gaan"
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien in het Engels maar mijn Nederlandse spelling is echt te belabberd, dat zou onprofessioneel staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...Ik heb overal zo mijn connecties heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Murdera en ik houden al opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Cue_ het volgende:
zullen we de SC beperken dames, heren en halfgoden?![]()
![]()
Interpunctie en hoofdletters... Best belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet![]()
![]()
fijn om te wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet![]()
![]()
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze verzoeken om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
Hosselkoning | Matchmaker | Halfgod![]()
Lees even je tekst door Halfgodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
jij wil mij dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
whutwhat, jij vrijgezel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Hoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij wil mij dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon?![]()
![]()
En als ik zeg dat ze je al leuk vonden en dat die gedichten niets hadden toegevoegd aan je kansenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprek
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Huh vrijgezel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En als ik nu zeg dat ik dan waarschijnlijk nooit had gezegd wat ik voor ze voelde en ze had laten lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ze je al leuk vonden en dat die gedichten niets hadden toegevoegd aan je kansen![]()
Gefaald in de sportschool, ze liep notabene een meter voor me langs. Naja, wel oogcontact gemaakt, vrijdag nog een.poging
![]()
![]()
Logische verklaring wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry schat ik heb jou op zo'n hoog voetstuk staan dat ik je even over het hoofd zag.![]()
![]()
![]()
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, heyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Gefaald in de sportschool, ze liep notabene een meter voor me langs. Naja, wel oogcontact gemaakt, vrijdag nog een.poging
256, 257, 258..
![]()
![]()
Geen idee wat voor eisen heb jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Niemand die een match voor mij heeft?![]()
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zetten14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik doe niet aan pushups en zij ook niet. Sowieso is het irritant als iemand je reps mee gaat tellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, hey256, 257, 258..
Vrijdag nog een poging wagen, wel aantal keer oogcontact gehad![]()
![]()
Ik bedoelde met je eigen, als ze langsloopt overschakelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pushups en zij ook niet. Sowieso is het irritant als iemand je reps mee gaat tellen
Vrijdag nog een poging wagen, wel aantal keer oogcontact gehad![]()
![]()
Iedereen is verbaasd! Chaos!quote:Loka.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zettenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik tel niet hardop, enige wat ik hardop.doe is uitademen. En het gaat om max 8 reps, dus niet echt interessant ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde met je eigen, als ze langsloopt overschakelen.![]()
![]()
Maar Loka is al bezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd! Chaos!
[..]
Loka.![]()
![]()
Maar ze zou el jouw type zijn?quote:
Sta je al ergens ingeschreven?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien wel ja. Nee ik sta nergens echt ingeschreven wel zoek ik een vrouw die kinderen wil en vrij huiselijk isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze zou el jouw type zijn?
Sta je al ergens ingeschreven?![]()
![]()
Hier ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ze lachte wel naar mij maar was net te laat...ze ging weg. Hopelijk zie ik haar weer snel!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_![]()
Jammer, maar oogcontact en lachen is goed tekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hier ookZe lachte wel naar mij maar was net te laat...ze ging weg. Hopelijk zie ik haar weer snel!
![]()
![]()
Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig is dat nou net niet de redenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.![]()
![]()
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nou net niet de reden
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.![]()
Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.![]()
Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, hey256, 257, 258..
lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Nee, dat kun je waarschijnlijk beter even voor je houden totdat je ze wat beter kent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.![]()
Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.
Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.![]()
Ja, ken een stel dat er over uit elkaar is gegaan. Zij wilde dolgraag kinderen in de nabije toekomst en hij vond dat hij veel te oud was en daar niet aan wilde beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.Dat klopt helemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.
Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja wat denk jij danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.
lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?Proberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn
![]()
![]()
Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wat denk jij danProberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn
![]()
Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouweedit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Adoptie zou je wel overwegen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.![]()
Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd! Chaos!
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon.![]()
![]()
I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man!![]()
Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouweedit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
.
Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.![]()
Dat zou wat mij betreft wel een optie zijn, of tijdelijk pleegkinderen opvangen. Dat lijkt me wel mooi, proberen het leven van kinderen zonder goede thuissituatie beter te maken. Wel alleen als ik zelf psychisch alles op orde zou hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Adoptie zou je wel overwegen?![]()
Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag is.
Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.
Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
We zullen vrijdag zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!
Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt![]()
![]()
Kingtoppiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zetten
Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbijNiet 5?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik tel niet hardop, enige wat ik hardop.doe is uitademen. En het gaat om max 8 reps, dus niet echt interessant ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wij ook dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kingtoppie
Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbij
[..]
Niet 5?nee bedankt, ik hou me even koest maar weet verder wel wat ik wel en niet zou willen in een man. in ieder geval niet iemand die een een broedkonijn zoekt hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Instincten hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef firefly3 het volgende:
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent wel heel snel over hem heen lijkt het, dus dat versterkt het idee nog meer. Hoeveel jaar waren jullie samen als ik vragen mag?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
en dat maak je op door naiviteit, dat je denkt dat ik serieus op je antwoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef firefly3 het volgende:
Je bent wel heel snel over hem heen lijkt het, dus dat versterkt het idee nog meer. Hoeveel jaar waren jullie samen als ik vragen mag?
hoe schattig. je weet alleen niets, en eerlijk gezegd ben ik ook niet van plan om t met je te delen.![]()
![]()
Wie houdt er hier eigenlijk ook 2 'persoonlijkheden' op na? Op werk en op stage denkt iedereen dat ik een zogenaamde alpha man ben die goed met de vrouwen is en vrijwel altijd de leiding neemt. Als ik dan weer in mijn eigen omgeving kom ben ik weer de antisociale persoon die eigenlijk altijd alleen is
Op elke fokker past een bril.![]()
Ik niet iig, hoe bedoel je dat precies? Je hebt het wel echt over 2 uitersten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef Catch_me het volgende:
Wie houdt er hier eigenlijk ook 2 'persoonlijkheden' op na? Op werk en op stage denkt iedereen dat ik een zogenaamde alpha man ben die goed met de vrouwen is en vrijwel altijd de leiding neemt. Als ik dan weer in mijn eigen omgeving kom ben ik weer de antisociale persoon die eigenlijk altijd alleen is"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nou gewoon de manier van gedragen etc. Het gaat niet eens expres maar mensen zijn er dus van overtuigd dat ik op veel gebieden niet in de slappe was zit.Op elke fokker past een bril.![]()
Persoonlijkheden is niet het woord wat je zoekt volgens mij. Volgens mij bedoel je gewoon dat je op je werk geen last hebt van je problemen. Als dat het geval is, dan heb je hetzelfde als ik. In een andere omgeving dan mijn kooi kom ik over als een maffe, zelfverzekerde jongen die met iedereen goed om kan gaan (inclusief meiden). Ik heb alleen niet veel te vertellen wegens gebrek aan levenservaring. Koetjes en kalfjes lukt mij ook niet echt. Ik zou het wel graag kunnen trouwens, maar daarvoor moet ik gewoon wat meer dingen doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef Catch_me het volgende:
Wie houdt er hier eigenlijk ook 2 'persoonlijkheden' op na? Op werk en op stage denkt iedereen dat ik een zogenaamde alpha man ben die goed met de vrouwen is en vrijwel altijd de leiding neemt. Als ik dan weer in mijn eigen omgeving kom ben ik weer de antisociale persoon die eigenlijk altijd alleen is"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Koetjes en kalfjes praten? Gewoon een kwestie van oefenen. Is niet helemaal mijn ding, maar ik heb het wel geleerd, en kan een opstapje vormen naar leukere gesprekken. Ook een teken van interesse in die andere persoon.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Persoonlijkheden is niet het woord wat je zoekt volgens mij. Volgens mij bedoel je gewoon dat je op je werk geen last hebt van je problemen. Als dat het geval is, dan heb je hetzelfde als ik. In een andere omgeving dan mijn kooi kom ik over als een maffe, zelfverzekerde jongen die met iedereen goed om kan gaan (inclusief meiden). Ik heb alleen niet veel te vertellen wegens gebrek aan levenservaring. Koetjes en kalfjes lukt mij ook niet echt. Ik zou het wel graag kunnen trouwens, maar daarvoor moet ik gewoon wat meer dingen doen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Het is een beetje de kat uit de boom kijken denk ik?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef Catch_me het volgende:
Nou gewoon de manier van gedragen etc. Het gaat niet eens expres maar mensen zijn er dus van overtuigd dat ik op veel gebieden niet in de slappe was zit.
Op werk ken je iedereen, kan je jezelf zijn, maar op onbekende plekken met onbekende mensen ben je toch terughoudender, ik denk dat iedereen dat heeft.![]()
Ik ook wel redelijk, niet op die manier van jou (dat ik de leiding neem, al gooi ik er soms wel wat meer uit daar, geheel tegen mijn persoonlijkheid in ergens, maar soit). Op werk (en school ook toen ik dag nog had) ben ik vooral mezelf qua persoonlijkheid, maar laat toch altijd wel weten dat ik dat weekend wat ga doen, of waarschijnlijk wat ga doen met vrienden en wat al wel niet meer. Zolang er maar niet gebleken wordt dat ik eigenlijk een beetje thuis zit en eenzaam te doen.. Extra pijnlijk als er een meisje is op het werk die je leuk vond, een jaar of twee terug, en ondanks dat ze een nu vriend heeft aan het graven is naar duidelijkheid aan mij kant richting haar, wat ze nooit gehad heeft. En ik voor haar nog altijd gevoelens heb, maar de situatie wat ik beschreef zwaar tegenwerkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef Catch_me het volgende:
Wie houdt er hier eigenlijk ook 2 'persoonlijkheden' op na? Op werk en op stage denkt iedereen dat ik een zogenaamde alpha man ben die goed met de vrouwen is en vrijwel altijd de leiding neemt. Als ik dan weer in mijn eigen omgeving kom ben ik weer de antisociale persoon die eigenlijk altijd alleen is![]()
![]()
Het is veel beter om eerlijk over je situatie te zijn. Je moet er gewoon positieve draai aan geven: "Ja ik zit diep in de put, maar ik doe dit, dit en dit om het te fixen".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Ik ook wel redelijk, niet op die manier van jou (dat ik de leiding neem, al gooi ik er soms wel wat meer uit daar, geheel tegen mijn persoonlijkheid in ergens, maar soit). Op werk (en school ook toen ik dag nog had) ben ik vooral mezelf qua persoonlijkheid, maar laat toch altijd wel weten dat ik dat weekend wat ga doen, of waarschijnlijk wat ga doen met vrienden en wat al wel niet meer. Zolang er maar niet gebleken wordt dat ik eigenlijk een beetje thuis zit en eenzaam te doen.. Extra pijnlijk als er een meisje is op het werk die je leuk vond, een jaar of twee terug, en ondanks dat ze een nu vriend heeft aan het graven is naar duidelijkheid aan mij kant richting haar, wat ze nooit gehad heeft. En ik voor haar nog altijd gevoelens heb, maar de situatie wat ik beschreef zwaar tegenwerkt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Als het geen invloed heeft op je werk / omgeving zou ik niet zo snel vertellen dat je diep in de put zit. Zeker niet als het nergens uit blijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is veel beter om eerlijk over je situatie te zijn. Je moet er gewoon positieve draai aan geven: "Ja ik zit diep in de put, maar ik doe dit, dit en dit om het te fixen".
Wil je graag open en eerlijk zijn zou ik het gewoon langzaam brengen en kijken hoe er gereageerd wordt. Beetje zeggen dat je diep in de put zit, zou ik niet snel doen.![]()
Dit een beetje toch wel. Ik voel me lekker en vogelvrij op het werk, maar lol met dat meisje, maar ook met de rest. Als ik dit ga zeggen gaat dat gevoel ook weg ben ik bang, en zal de rest met een andere blik tegen je aankijken. En ook al zou je zeggen 'Gewoon hetzelfde doen hoor!' of iets in die trant, dat zal dan wel nooit gebeuren denk ik, ze zullen anders tegen je aankijken en misschien wel meer medelijden of zoiets krijgen.. Mocht het puntje ooit bij het paaltje komen met dat meisje, dan is het zeker wel een moment om het te doen, of in elk geval te overwegen... Maar nu, neh..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het geen invloed heeft op je werk / omgeving zou ik niet zo snel vertellen dat je diep in de put zit. Zeker niet als het nergens uit blijkt.
Wil je graag open en eerlijk zijn zou ik het gewoon langzaam brengen en kijken hoe er gereageerd wordt. Beetje zeggen dat je diep in de put zit, zou ik niet snel doen.![]()
Ik sluit me hier bij aan. Waarom zou je dat melden aan mensen? Wil je soms medelijden opwekken ofzo? Dat gaan ze toch niet hebben. Het is beter om je zaakjes zelf op orde te krijgen in plaats van om bevestiging te gaan vragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het geen invloed heeft op je werk / omgeving zou ik niet zo snel vertellen dat je diep in de put zit. Zeker niet als het nergens uit blijkt.![]()
In deze samenleving moet eigenlijk alles goed gaan met je. Bij vrienden kan je evt klagen en af en toe bij een collega (ligt alleen wel aan hoe de band ermee is).
Verder moet je gewoon gezellig zijn en leuk doen.
En als je dat op je werk ook kan zijn, dan lekker niets vertellen. Heeft geen nut en je hebt jezelf er alleen maar mee. Mensen gaan je zielig vinden, vinden dat je zeurt of gaan je gewoon sowieso anders behandelen.
De vraag is of je dat wilt![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Instincten heIk heb weer eens wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zoek niet enkel een broedkonijn![]()
![]()
En dat maakt het tegelijkertijd zo verdomde lastig met dat meisje, maarja.. Hoe en wat te doen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
In deze samenleving moet eigenlijk alles goed gaan met je. Bij vrienden kan je evt klagen en af en toe bij een collega (ligt alleen wel aan hoe de band ermee is).
En als je dat op je werk ook kan zijn, dan lekker niets vertellen. Heeft geen nut en je hebt jezelf er alleen maar mee. Mensen gaan je zielig vinden, vinden dat je zeurt of gaan je gewoon sowieso anders behandelen.
De vraag is of je dat wilt![]()
Wat voor duidelijkheid probeert ze nu te vinden dan? Of je haar leuk vindt of wat je zoal doet doordeweeks?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:45 schreef ForzaCaptian het volgende:
En dat maakt het tegelijkertijd zo verdomde lastig met dat meisje, maarja.. Hoe en wat te doen..![]()
Je mist niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb weer eens wat gemist?
En ik zoek niet enkel een broedkonijn![]()
![]()
Het eerste punt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor duidelijkheid probeert ze nu te vinden dan? Of je haar leuk vindt of wat je zoal doet doordeweeks?![]()
Daar heeft je sociale status toch niets mee te maken dan?quote:
En waarom wil ze het weten.. ze is bezet.
Je kan zeggen dat je haar wel leuk vond. Of je houdt het lekker voor je.![]()
Je mag best vertellen dat sommige dingen niet goed gaan hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is of je dat wilt
Dat maakt het allemaal juist wat meer persoonlijker.
Je kwetsbaar opstellen is volgens de psychologen trouwens een erg goede manier om de klik te creeeren.
Echter benader het op een positieve manier. Ga dus niet klagen dat het niet goed gaat, maar vertel dat het niet goed gaat en ga dan verder over hoe je er actief mee bezig bent om het te verbeteren en te veranderen.![]()
Mwah.. Ik heb wel gezegd dat ik het daten miste. De rest herken ik niet (althans, meer als een via via via via via verhaal) Mijn beste vriend heb ik in dit topic leren kennen, ik houd wel eens meetings, er woont geen fokker bij mij in (ja Detroit zelf dan haha)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus Firefly lulde maar wat in de rondte...![]()
Ik zeg alleen/vooral dat je er wel de juiste mensen voor moet uitkiezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef dyna18 het volgende:
Je mag best vertellen dat sommige dingen niet goed gaan hoor.
Dat maakt het allemaal juist wat meer persoonlijker.
Je kwetsbaar opstellen is volgens de psychologen trouwens een erg goede manier om de klik te creeeren.
Echter benader het op een positieve manier. Ga dus niet klagen dat het niet goed gaat, maar vertel dat het niet goed gaat en ga dan verder over hoe je er actief mee bezig bent om het te verbeteren en te veranderen.![]()
![]()
Niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus Firefly lulde maar wat in de rondte...![]()
Trouwens ook zeggen dat je iets niet weet moet prima kunnen.
Het is alleen het negatieve waar je van weg moet blijven.![]()
Ergens van binnen wel, voelt dan niet lekker, maar toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heeft je sociale status toch niets mee te maken dan?
En waarom wil ze het weten.. ze is bezet.
Je kan zeggen dat je haar wel leuk vond. Of je houdt het lekker voor je.
En 'waarom'? Wist ik het maar..![]()
Ze wil weten of je haar leuk vindt, en jij wil vertellen over dat je eenzaam bent? wat is de connectie tussen die twee dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:49 schreef ForzaCaptian het volgende:
Ergens van binnen wel, voelt dan niet lekker, maar toch.
En 'waarom'? Wist ik het maar..
Gok dat ze gewoon de aandacht leuk vindt. Wie wil nou niet horen dat iemand anders dan je vriend je leuk vindt.![]()
Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik heb wel gezegd dat ik het daten miste. De rest herken ik niet (althans, meer als een via via via via via verhaal) Mijn beste vriend heb ik in dit topic leren kennen, ik houd wel eens meetings, er woont geen fokker bij mij in (ja Detroit zelf dan haha)Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaatquote:![]()
![]()
Misschien, ga niet heel het verhaal uit de doeken doen hier op een fora, maar soit. Elders wel is gedaan bij iets en daar zeiden ze ook dat het er wel sterk op leek, zeker gezien het verleden en al.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil weten of je haar leuk vindt, en jij wil vertellen over dat je eenzaam bent? wat is de connectie tussen die twee dan?
Gok dat ze gewoon de aandacht leuk vindt. Wie wil nou niet horen dat iemand anders dan je vriend je leuk vindt.
Zit trouwens geen connectie in, op dit moment in elk geval dan. Hoef het nu niet te vertellen namelijk, totaal niet.![]()
Iets met klepel en klok.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...
[..]
Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaat
Maar weet je, het zal mij een worst wezen. Ik weet hoe het zit, en Detroit weet hoe het zit. Dat is het belangrijkste.![]()
Dat is dan ook het belangrijkste toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iets met klepel en klok.
Maar weet je, het zal mij een worst wezen. Ik weet hoe het zit, en Detroit weet hoe het zit. Dat is het belangrijkste.![]()
van deze zin snap ik echt helemaal nietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:52 schreef ForzaCaptian het volgende:
Misschien, ga niet heel het verhaal uit de doeken doen hier op een fora, maar soit. Elders wel is gedaan bij iets en daar zeiden ze ook dat het er wel sterk op leek, zeker gezien het verleden en al.![]()
![]()
Inderdaad. Ik zeg ook niet dat je negatief moet zijn en dat je de hele tijd moet gaan lopen klagen. De nadruk ligt op de positieve draai aan geven. Ik heb ook wel tegen mijn date gezegd dat ik geen sociale kring had en dat ik dat aan het opbouwen was. Ze vond het helemaal geweldig dat ik zo aan mezelf zat te werken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:49 schreef dyna18 het volgende:
Trouwens ook zeggen dat je iets niet weet moet prima kunnen.
Het is alleen het negatieve waar je van weg moet blijven."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Najah, dan wat dat meisje nu doet er toch sterk op lijkt dat ze naar het graven is naar bevestiging van mijn kant, zeker met de reacties die ze plaatst en dingen die ze doet richting mij, die ik hier niet op het forum hoef te zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van deze zin snap ik echt helemaal nietsEn als je dan ook nog eens kijkt naar het verleden en dat ze me leuk gevonden heeft etc. Lijkt het er zeer sterk op, alleen al omdat ik altijd algemeen reageer en nooit het gevoel van mij aan haar heb laten blijken, andersom al wel is.
![]()
Maar wil je haar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef ForzaCaptian het volgende:
Najah, dan wat dat meisje nu doet er toch sterk op lijkt dat ze naar het graven is naar bevestiging van mijn kant, zeker met de reacties die ze plaatst en dingen die ze doet richting mij, die ik hier niet op het forum hoef te zetten.En als je dan ook nog eens kijkt naar het verleden en dat ze me leuk gevonden heeft etc. Lijkt het er zeer sterk op, alleen al omdat ik altijd algemeen reageer en nooit het gevoel van mij aan haar heb laten blijken, andersom al wel is.
![]()
Goed om te horen, en ook stoer dat je zo open en kwetsbaar durft op te stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg ook niet dat je negatief moet zijn en dat je de hele tijd moet gaan lopen klagen. De nadruk ligt op de positieve draai aan geven. Ik heb ook wel tegen mijn date gezegd dat ik geen sociale kring had en dat ik dat aan het opbouwen was. Ze vond het helemaal geweldig dat ik zo aan mezelf zat te werken.
Ik heb het even gemist, maar wat heb je voor date gehad?![]()
Ja, niets liever. Maar de situatie waar ik nu privé in zit houdt me hier ook wat in tegen en kan je je weer gaan afvragen of het wel verstandig is en dat geblaat. Ja, i know. Ik twijfel teveel.quote:![]()
Nouja ik zou me drukker maken om het feit dat zij al bezet is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:02 schreef ForzaCaptian het volgende:
Ja, niets liever. Maar de situatie waar ik nu privé in zit houdt me hier ook wat in tegen en kan je je weer gaan afvragen of het wel verstandig is en dat geblaat. Ja, i know. Ik twijfel teveel.
Er is altijd wel iets dat prive speelt waardoor het handiger is dit of dat te doen of juist niet. Als ze jou wil, dan wil ze je ook met je eventuele minpunten.![]()
Ja, dat eerste is ook een dingetje wat niet echt meewerkt, maar soit. Toch doet ze het en ik kan een hele lijst gaan vormen hiero, maar soit. Meer duidelijkheid op een manier creëren kan geen kwaad, wat er dan van komt zie we dan wel weer. Is sowieso beter voor mij, en misschien ook wel voor haar, dat zal dan wel blijken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik zou me drukker maken om het feit dat zij al bezet is.
Er is altijd wel iets dat prive speelt waardoor het handiger is dit of dat te doen of juist niet. Als ze jou wil, dan wil ze je ook met je eventuele minpunten.![]()
Dan heb je je antwoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:05 schreef ForzaCaptian het volgende:
Ja, dat eerste is ook een dingetje wat niet echt meewerkt, maar soit. Toch doet ze het en ik kan een hele lijst gaan vormen hiero, maar soit. Meer duidelijkheid op een manier creëren kan geen kwaad, wat er dan van komt zie we dan wel weer. Is sowieso beter voor mij, en misschien ook wel voor haar, dat zal dan wel blijken...Je gaat vertellen (mits ze er naar vraagt) dat je haar leuk vindt
en dan zie je wel weer.
Ow en haar niet te hoog de hemel in prijzen he![]()
![]()
Is dat voor vrouwen geen afknapper dan dat je als man zijnde uit de doeken doet dat je haar leuk vindt?Op elke fokker past een bril.![]()
Ik gokte al zoiets, maar je weet het op fok maar nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar ok, maar goed, evengoed, het zal wel, beetje die trent
tnx![]()
![]()
Nah, op de directe manier zal ze het wel niet vragen. Zij is ook best onzeker heeft ze eens gezegd in een groepsgesprek en werd toen in het uiterste begin een jaar of twee/drie terug ook wel duidelijk. Op de 'gravende manier' dat ze nu doet zeg maar, ben ik dat wel van plan ja.. En anders doe ik het op dezelfde manier als haar. Maar goed..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je je antwoordJe gaat vertellen (mits ze er naar vraagt) dat je haar leuk vindt
en dan zie je wel weer.
Ow en haar niet te hoog de hemel in prijzen he![]()
Ligt eraan of je hem ook leuk vindt, en hoe leuk de vrouw opzich dat 'onbereikbare' aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Catch_me het volgende:
Is dat voor vrouwen geen afknapper dan dat je als man zijnde uit de doeken doet dat je haar leuk vindt?![]()
Ahja, en ik moet maar weer eens uit dit wak gaan kruipen en wat positiever lopen denken, en d'r voorlopig maar weer is uitblijven.![]()
Ja dat is het wel. Zij moet altijd de eerste zijn die zich emotioneel overgeeft oftewel zegt dat ze jou leuk vindt, niet andersom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Catch_me het volgende:
Is dat voor vrouwen geen afknapper dan dat je als man zijnde uit de doeken doet dat je haar leuk vindt?![]()
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ja dat is het wel. Zij moet altijd de eerste zijn die zich emotioneel overgeeft oftewel zegt dat ze jou leuk vindt, niet andersom.![]()
![]()
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook stoer dat je zo open en kwetsbaar durft op te stellen.
Ik heb het even gemist, maar wat heb je voor date gehad?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Maar wel een goede ervaring opgedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.
Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?![]()
vandaar dat t bij mij fout gaat ik ben geen goede vrouw! Thanks Jedi_Pimp je hebt een wereld voor mij geopent..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest![]()
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest![]()
![]()
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...
[..]
Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaatExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan. Ik heb die ervaring gebruikt om bijvoorbeeld bij de studentenvereniging gewoon bij de meiden te gaan zitten en een praatje met ze te gaan maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maar wel een goede ervaring opgedaan?
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.
Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?
Ik heb de volgende zaken geleerd:
1) Mensen gedragen zich over het algemeen anders dan op de middelbare school. Ik dacht dat dat alleen het geval was op de universiteit, maar ik heb nu geleerd dat dat misschien over het algemeen wel zo het geval is. (Er zijn altijd uitzonderingsgevallen natuurlijk, maar die weet ik nu wel op een goede manier aan te pakken)
2) Dat mijn uiterlijk wel meevalt. Ik moet uiteraard nog wel actief aan mijn uiterlijk werken, maar ik kan nu er gewoon mensen mee benaderen. In de toekomst ga ik er nog beter uitzien, dus het kan alleen maar beter gaan.
3) Meiden zijn geen magische wezens. Je kunt ze gewoon benaderen als je maar zacht bent en niet als een wildebras dingen gaat lopen doen waar zij zelf bij zijn.
4) Je moet je goed profileren naar de buitenwereld. Je moet het maximale halen uit je positieve punten. Je kan alleen je negatieve punten benoemen, zolang je er maar een positieve draai aan geeft."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan.
Ik heb de volgende zaken geleerd:![]()
![]()
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw.![]()
Het werd meerdere malen hier gepost. Ik herhaal alleen dingen die ik hier las. Naja, moet je zelf weten.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
En ik generaliseer?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.![]()
![]()
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaar![]()
Ik heb iemand ook wel eens aangeboden dat hij/zij eventueel bij mij terecht kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.![]()
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?En dit is relevant omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef firefly3 het volgende:
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.![]()
Haar leven en keuzes natuurlijk en daar hebben wij verder geen bal mee te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!![]()
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.
[..]
En dit is relevant omdat?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dus jij zal nooit iemand in nood opvangen omdat je dan niet meer naakt door je huis kunt rondlopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.![]()
Firefly wil jij ophouden met mij als voorbeeld gebruiken voor wat je wel en niet van een relatie of een partner of een vrouw in zijn algemeenheid kunt verwachten? Jij weet niets van mij, jij weet niets van mijn relatie.
Zo, dat was de ergste reactie, adem in, adem uit.
De situatie waar jij op doelt is dat ik Benzin een dak boven zijn hoofd heb aangeboden om zichzelf bij elkaar te rapen. Ik oordeel niet over jouw open relatie en je meerdere scharrels en weet je waarom niet? Blijkbaar staan alle partijen er achter.
Detroit stond achter mijn keuzes en dat staat hij nog steeds, ik ben altijd eerlijk tegen hem geweest en nog steeds, dus waar haal jij het lef vandaan om die keuzes uit te meten in dit topic?![]()
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?![]()
Ik ben absoluut niet klef, yakkes, maar kan me met wat fantasie nog wel voorstellen dat dat bij de juiste persoon wat veranderdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?![]()
Ah dat. Ja dat komt me wel bekend voor. Dat gedrag komt volgens mij voort uit onzekerheid. Als ze in hun hoofden de zaken wat meer op een rijtje hadden, dan zijn zulke dingen niet nodig en dan is de gezonde balans vrij snel gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik vind de facebook-dingetjes wel een beetje overdreven altijd. Zulke dingen kun je ook gewoon onderling zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?![]()
Notes, deletes, bezems, etc. Vind je iets niet kunnen? Plaats dan een TR en reageer er zelf niet op, dat lokt alleen maar meer gelazer uit.
Game on.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Notes, deletes, bezems, etc. Vind je iets niet kunnen? Plaats dan een TR en reageer er zelf niet op, dat lokt alleen maar meer gelazer uit.
Game on.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Net bij de benzinepomp toen ik de motor even vol wou tanken, een hoop "sjans" gehad. Uiteindelijk sprak een donker getinte meneer tegen me over dat ik een supergave motor heb en het enige wat ik uit kon brengen was: Bij een super lekker wijf hoort standaard een supergave motor. Als hij zichtbaar rood had kunnen worden, dan was het hem gelukt. Hij zei meteen niets meer....
Volgens mij dus niet de "juiste" aanpak van versieren denk ik
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Net bij de benzinepomp toen ik de motor even vol wou tanken, een hoop "sjans" gehad. Uiteindelijk sprak een donker getinte meneer tegen me over dat ik een supergave motor heb en het enige wat ik uit kon brengen was: Bij een super lekker wijf hoort standaard een supergave motor. Als hij zichtbaar rood had kunnen worden, dan was het hem gelukt. Hij zei meteen niets meer....
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Ik zou het eigenlijk wel een goede opmerking vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Maar denk dat ik ook even niet zo goed zou weten wat ik dan terug moest zeggen.
Maar je kunt dan ook natuurlijk zelf er verder op in gaan he.![]()
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij dus niet de "juiste" aanpak van versieren denk ikMannen die impliceren dat de vrouw sterker isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegen
![]()
Top aanpak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Een vent met ballen was niet rood geworden.
Het is maar net wie je aan wil trekken he...![]()
Mannen die niet snappen dat je niet moet tegensprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerking
[..]
Mannen die impliceren dat de vrouw sterker is
Ik dacht dat de opmerking ging over mannen die onderop willen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die impliceren dat de vrouw sterker is![]()
![]()
And how is that working out for you?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mannen die niet snappen dat je niet moet tegenspreken![]()
![]()
Negers kunnen niet rood worden toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Top aanpak.
Het is maar net wie je af wil trekken he...![]()
![]()
klein advies:
als je iemand niet leuk vind of ieamnd niet mag omdat hij of zij dingen zegt waarvan je snel op de kast raakt: reageer er niet op04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegenIk doe geen wc'squote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerking
-knip-Tja, misschien is hij ook niet zo goed in versieren of misschien is die wel bezet... wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Top aanpak.
Het is maar net wie je aan wil trekken he...The reward of a thing well done is to have done it.
Nee inderdaad. Volgens mij was die het wel. Je zag hem "stamelen" en bijna hardop denken: "wat zal ik nu eens zeggen". In plaats daarvan startte ik mijn motor en reed "stoer" weg, zag hem in mijn spiegels mij nastaren... is goed voor je ego... dat dan weer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Negers kunnen niet rood worden toch?The reward of a thing well done is to have done it.
Binnen de 20 seconden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nadat ik je over je wang heb gestreeld piep jij wel anders mevrouwtjeThe reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
And how is that working out for you?quote:[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Hou eens op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nadat ik je over je wang heb gestreeld piep jij wel anders mevrouwtje![]()
Dus je gaf hem ook niet echt de kans om nog een verdere move te makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Volgens mij was die het wel. Je zag hem "stamelen" en bijna hardop denken: "wat zal ik nu eens zeggen". In plaats daarvan startte ik mijn motor en reed "stoer" weg, zag hem in mijn spiegels mij nastaren... is goed voor je ego... dat dan weer wel![]()
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaf hem ook niet echt de kans om nog een verdere move te makenThe reward of a thing well done is to have done it.
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Nou is toch lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Hij was aan het bedenken of hij verder moest gaan over je motor of over het feit dat je een mooie vrouw bent.
En dan gooi jij ook nog eens je haar naar achter om hem gek te maken![]()
Ow ja, dat zal het zijn geweest, hij was aan het tanken en mij aan het nastaren... dat zijn toch 2 dingen tegelijkertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijk
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel op relatiegebied, niet op het forum
Dat is al de helft gewonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.![]()
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is al de helft gewonnenThe reward of a thing well done is to have done it.
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.
En trouwens.. scherpe vrouwen en minder gevatte mannen gaat niet zo heel goed samen.. Ik kan héél goed bitchen en mee bitchen en iemand met de mond vol tanden laat staan, maar zodra ik iemand maar een beetje mag of wat dan ook..![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is
Ik zie een matchquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is![]()
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Match jij ook altijd met iedereen die je tof vind? drukke agenda heb je dan
Maar er zitten hier dus 2 toffe personen in het topic.
En misschien is het wel iets als die samen een keer iets leuks gaan doen.
Het zou zomaar kunnen dat ze elkaar ook tof vinden![]()
Wat lief van je.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
![]()
![]()
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?
Nee er zitten er wel meer.
Maar ik bedoelde jou en Bartolomeus.
Hij is tof, jij bent een mooie vrouw met een mooie motor.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he![]()
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sjaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Bart wilt geloof ik nog wel zijn motorrijbewijs halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
![]()
Je mag vast wel achteropquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sja![]()
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ikquote:
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
Ja hallo, als je van te voren al excuses gaat zoeken dan gaat het zeker niet werken hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ik![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n huilie als ik![]()
Zie je wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
![]()
*kras*[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
![]()
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoet
Fok!ken met als doelstelling het behalen van succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het op datingsites, heb je misschien meer succes dan hier__
Datingsites__
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.![]()
*zoekt hoge flat*[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?The reward of a thing well done is to have done it.
Dan heb je dat juist verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.The reward of a thing well done is to have done it.
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.)
![]()
quote:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.![]()
foreveralone.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, lastig hoor als de deelnemers aan Royco's datingshow niet meewerken[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Sja, ik heb nou eenmaal vele kwaliteitenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bart)
maar dat inderdaad niet
Onzin je moet geen datingsites opzoeken bokt is gratis en vol gewillige vrouwenquote:cas en ik maken wel n keer goede fotos :p
![]()
Mickeys is voor haar leeftijd wel hot...
'tis trueYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik blijf erbij, dat paiq het makkelijkste werkt online.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Je wil hem wel heel graag sluiten he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?![]()
Dit is niet de SC?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?
Sorry![]()
Ik ga wel gewoon weer aan het werk
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.![]()
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middagThe reward of a thing well done is to have done it.
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.![]()
ik heb hem niet meegekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middagYouTube
Dat inderdaad. Ik ben daar wel gevoelig voor (sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?)
en dank je MTA voor je reactie van zojuistThe reward of a thing well done is to have done it.
nee hoor, verre van dat, er is behoefte aan, maar ik snap niet dat die behoefte blijkbaar welwillig wordt ondermijnd door aan te sturen op voornamelijk slowchatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil hem wel heel graag sluiten he?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dat is toch het hele doel? Vrouwen zijn toch gewoon statussymbolen of heb ik het nu verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?![]()
![]()
Ik sta echt nooit goed op foto's, heb er ook een hekel aan om op de foto te gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.
Met als gevolg dat er dus eigenlijk alleen foto's van mij rondzwerven als ik dronken ben.
En dat zijn nu meestal ook niet echt de beste.![]()
Ja maar mijn opmerking is juíst omdat ik bart ken, zowel via internet en irl, en het is zeker geen lelijke jongen, dus dat snijdt geen hout.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?
Buiten dat zou ik iemand alsnog irl willen ontmoeten, als het even kan 2 of 3 keer. Ik ben van de vele kansen, en geduld hebben voor anderen..![]()
Komt dat niet op hetzelfde neer? Een man die jou beoordeeld op een scherpe opmerking en iets zal denken als, kouwe bitch, laat maar zitten? Even kort door de bochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag![]()
![]()
Mwah, als ik er op een foto erg op afknap dan geef ik het eigenlijk geen kans meer. Bij mij mogen er best een paar punten minder zijn, maar dan moeten andere punten wel heeeeel erg sterk naar voren komen. Maar goed, fotos zijn natuurlijk altijd een momentopname, en niet echt een goede referentie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar mijn opmerking is juíst omdat ik bart ken, zowel via internet en irl, en het is zeker geen lelijke jongen, dus dat snijdt geen hout.
Buiten dat zou ik iemand alsnog irl willen ontmoeten, als het even kan 2 of 3 keer. Ik ben van de vele kansen, en geduld hebben voor anderen..![]()
Als ik voor de spiegel sta, denk i nog wel eens, best knap toetje, misschien geen miss nederland, maar ik straal als ik lach en dat doe ik vrij veel in gezelschap. Maar als ik op de foto sta dan denk ik iedere keer weerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta echt nooit goed op foto's, heb er ook een hekel aan om op de foto te gaan.
Met als gevolg dat er dus eigenlijk alleen foto's van mij rondzwerven als ik dronken ben.
En dat zijn nu meestal ook niet echt de beste.
Niet voor niets dat er maar 2 recente foto's in mijn fobo staan![]()
Ja misschien is het gewoon bij mij eigen ervaring, niet fotogeniek zijn herken ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, als ik er op een foto erg op afknap dan geef ik het eigenlijk geen kans meer. Bij mij mogen er best een paar punten minder zijn, maar dan moeten andere punten wel heeeeel erg sterk naar voren komen. Maar goed, fotos zijn natuurlijk altijd een momentopname, en niet echt een goede referentie.![]()
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Komt dat niet op hetzelfde neer? Een man die jou beoordeeld op een scherpe opmerking en iets zal denken als, kouwe bitch, laat maar zitten? Even kort door de bochtThe reward of a thing well done is to have done it.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.
Ja wat dat betreft kun je sowieso beter een gelijkwaardige partner treffen, Ten alle tijden overigens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.
Ik ben misschien een beetje beschermend naar de mensen die mij lief zijnDat is mijn probleem.
En verder.. Ik maak mij niet druk om wat anderen zeggen. Altijd gedacht om wat mijn ouders van mij zouden vinden, daar heb ik geen contact meer mee. Mijn vrienden zullen ten allen tijden achter mij staan en zelfs mijn ex doet dat nog. Ik heb liever een iets minder aantrekkelijke man waar ik mijn gelijke in tref qua doen en laten en weet ik t, dan dat ik een hunk heb waarvan ik denk, wat zoekt ie bij me, die vervolgens losse handjes of een losse lul blijkt te hebben![]()
Heb je helemaal gelijk in. Maakt jou al persoon niet minder hoor, zo is het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Klopt grotendeels wat je zegt, alleen heb ik al een keer een ietwat minder aantrekkelijke man gehad waarvan ik dacht dat we gelijkwaardig zouden zijn qua brains, maar die ging buiten de deur eten om het maar zo even te noemen. Ook dat biedt dus geen garantie voor de toekomst. Mijn ex-to-be van nu neemt het ook voor mij op ondanks dat we op het scheidingsproces verschillen van mening. Ik zal het ook voor hem opnemen indien dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft kun je sowieso beter een gelijkwaardige partner treffen, Ten alle tijden overigens.
Ik ben misschien een beetje beschermend naar de mensen die mij lief zijnDat is mijn probleem.
En verder.. Ik maak mij niet druk om wat anderen zeggen. Altijd gedacht om wat mijn ouders van mij zouden vinden, daar heb ik geen contact meer mee. Mijn vrienden zullen ten allen tijden achter mij staan en zelfs mijn ex doet dat nog. Ik heb liever een iets minder aantrekkelijke man waar ik mijn gelijke in tref qua doen en laten en weet ik t, dan dat ik een hunk heb waarvan ik denk, wat zoekt ie bij me, die vervolgens losse handjes of een losse lul blijkt te hebben
Het blijft altijd moeilijk om een juiste partner te vinden en die dan om te kunnen "verkrijgen" op de juiste manier het "hof" te maken. Al ben ik soms wel weer zo ouderwets dat ik eigenlijk vind dat mannen de vrouwen het "hof" zouden moeten maken. Laat maar zien wat voor goede jager die man is.The reward of a thing well done is to have done it.
Waarom heet dit topic versieren als het alleen maar over "hoe kom ik zo snel mogelijk aan een relatie" gaat?![]()
Het krijgen van een relatie is toch versieren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom heet dit topic versieren als het alleen maar over "hoe kom ik zo snel mogelijk aan een relatie" gaat?![]()
No worries hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maakt jou al persoon niet minder hoor, zo is het niet
Nee, dat is een mogelijke uitkomst van versieren. Maar het is niet hetzeflde als versieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het krijgen van een relatie is toch versieren?![]()
Door te spreken over "hoe krijg ik een relatie" heb je het over versieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nee, dat is een mogelijke uitkomst van versieren. Maar het is niet hetzeflde als versieren.![]()
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Door te spreken over "hoe krijg ik een relatie" heb je het over versieren.![]()
Ja, maar dat zal voor de users in dit topic echter wat minder het geval zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"
Ik ben al lang blij als het 1x lukt om iemand te versieren.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal voor de users in dit topic echter wat minder het geval zijn.
Ik ben al lang blij als het 1x lukt om iemand te versieren.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.The reward of a thing well done is to have done it.
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?![]()
Ik zou denken dat dat voor iedereen verschillend is. Je moet je ook in het versieren niet anders voordoen dan je bent. Ook de manier van het versieren moet je dus dicht bij jezelf blijven. (denk ik)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?The reward of a thing well done is to have done it.
Eens met Mickeys. Ik noem het ook niet "versieren" maar zelf expressie.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gezien de songtekst van dit liedje vind ik hem wel heel passend bij deze topic
Mijn probleem is vaak dat ik nogal een onhandige/onzekere start maak. Kan verder prima overweg met vrouwen, altijd al weg eigenlijk: tijdens studie, werk, uitgaan etc. Kan er altijd prima mee lachen ook. Maar op een of andere manier moet er altijd een beginnetje zijn en daar heb ik wel moeite mee (eerste indruk dus)![]()
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag![]()
![]()
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.The reward of a thing well done is to have done it.
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.![]()
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.
maar ik vond die opmerking eigenlijk niet bijdehand, eerder misplaatst, of zo. persoonlijk vind ik het best een rare manier van reageren op een compliment. maar iedereen is anders toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.
met supermodel bedoelde ik dat het me dan echt niks uit zou maken wat ze zegt, dan luister ik niet eens.![]()
![]()
Herkenbaar. Om nou te zeggen dat voor mij een probleem is, nah, maar ik zou me soms ook wat meer in kunnen houden met bijdehante opmerkingen of humor. Aan de andere kant heb ik zoiets van zo ben ik, deal er maar mee. Moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.![]()
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.![]()
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.The reward of a thing well done is to have done it.
Versieren is gewoon de aandacht/interesse van iemand die je aantrekkelijk vindt winnen. Wat je daarmee verder mee doet kan iedereen zelf weten. Maar dat begin zal toch hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.![]()
Bijv een coach zoeken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?![]()
@dyna,
Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?
Voor de rest gaat deze reeks snel ookik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
@dyna,
Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?
Voor de rest gaat deze reeks snel ookik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie
![]()
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.![]()
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveeld als oplossing voor alles.![]()
Ninja-editquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.![]()
![]()
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Squatten is ook de oplossing voor allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.
Sinds ik squat is de kwaliteit van mijn leven drastisch omhoog gegaan![]()
![]()
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.![]()
Is het Twi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.![]()
![]()
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pope-of-Dope op 23-08-2012 18:23:05 ]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.Ik sluit me bij Myr aan, dit topic gaat over versieren. Niet over het aangaan dan wel behouden van relaties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.
lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.![]()
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.The reward of a thing well done is to have done it.
Ben ik het mee eens, dit topic moet (naar mijn mening) eerder gaan over het aanspreken en nader tot elkaar komen met een begeerlijk persoon van het andere geslacht, dan zo snel mogelijk dr op en dr over. Dat zou beter in seks kunnen, daar zou ik ook andere tips over geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.![]()
Ik niet +)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, dit topic moet (naar mijn mening) eerder gaan over het aanspreken en nader tot elkaar komen met een begeerlijk persoon van het andere geslacht, dan zo snel mogelijk dr op en dr over. Dat zou beter in seks kunnen, daar zou ik ook andere tips over geven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: