Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaf hem ook niet echt de kans om nog een verdere move te maken
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Nou is toch lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Ow ja, dat zal het zijn geweest, hij was aan het tanken en mij aan het nastaren... dat zijn toch 2 dingen tegelijkertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijk
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel op relatiegebied, niet op het forum
Dat is al de helft gewonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is al de helft gewonnen
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is
Ik zie een matchquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Match jij ook altijd met iedereen die je tof vind? drukke agenda heb je dan
Wat lief van je.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er zitten hier dus 2 toffe personen in het topic.
En misschien is het wel iets als die samen een keer iets leuks gaan doen.
Het zou zomaar kunnen dat ze elkaar ook tof vinden
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?quote:
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sjaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Nee er zitten er wel meer.
Maar ik bedoelde jou en Bartolomeus.
Hij is tof, jij bent een mooie vrouw met een mooie motor.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Bart wilt geloof ik nog wel zijn motorrijbewijs halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er zitten hier dus 2 toffe personen in het topic.
En misschien is het wel iets als die samen een keer iets leuks gaan doen.
Het zou zomaar kunnen dat ze elkaar ook tof vinden
Je mag vast wel achteropquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sja
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ikquote:
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Nee er zitten er wel meer.
Maar ik bedoelde jou en Bartolomeus.
Hij is tof, jij bent een mooie vrouw met een mooie motor.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Ja hallo, als je van te voren al excuses gaat zoeken dan gaat het zeker niet werken hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n huilie als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |