Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ja dat is het wel. Zij moet altijd de eerste zijn die zich emotioneel overgeeft oftewel zegt dat ze jou leuk vindt, niet andersom.
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook stoer dat je zo open en kwetsbaar durft op te stellen.
Ik heb het even gemist, maar wat heb je voor date gehad?
Maar wel een goede ervaring opgedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.
vandaar dat t bij mij fout gaat ik ben geen goede vrouw! Thanks Jedi_Pimp je hebt een wereld voor mij geopent..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...
[..]
Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaat
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan. Ik heb die ervaring gebruikt om bijvoorbeeld bij de studentenvereniging gewoon bij de meiden te gaan zitten en een praatje met ze te gaan maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maar wel een goede ervaring opgedaan?
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.
Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan.
Ik heb de volgende zaken geleerd:
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw.
En ik generaliseer?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaar
Ik heb iemand ook wel eens aangeboden dat hij/zij eventueel bij mij terecht kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?quote:
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?
En dit is relevant omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef firefly3 het volgende:
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.
Haar leven en keuzes natuurlijk en daar hebben wij verder geen bal mee te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.
[..]
En dit is relevant omdat?
Dus jij zal nooit iemand in nood opvangen omdat je dan niet meer naakt door je huis kunt rondlopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |