abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115902084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ja dat is het wel. Zij moet altijd de eerste zijn die zich emotioneel overgeeft oftewel zegt dat ze jou leuk vindt, niet andersom.
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest :')
pi_115902128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goed om te horen, en ook stoer dat je zo open en kwetsbaar durft op te stellen.

Ik heb het even gemist, maar wat heb je voor date gehad?
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115902178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.
Maar wel een goede ervaring opgedaan?
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.

Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?
pi_115902188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest :')
vandaar dat t bij mij fout gaat ik ben geen goede vrouw! Thanks Jedi_Pimp je hebt een wereld voor mij geopent..
pi_115902282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaar :)
pi_115902382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...

[..]

Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaat :@
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115902418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Maar wel een goede ervaring opgedaan?
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.

Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan. Ik heb die ervaring gebruikt om bijvoorbeeld bij de studentenvereniging gewoon bij de meiden te gaan zitten en een praatje met ze te gaan maken.

Ik heb de volgende zaken geleerd:

1) Mensen gedragen zich over het algemeen anders dan op de middelbare school. Ik dacht dat dat alleen het geval was op de universiteit, maar ik heb nu geleerd dat dat misschien over het algemeen wel zo het geval is. (Er zijn altijd uitzonderingsgevallen natuurlijk, maar die weet ik nu wel op een goede manier aan te pakken)

2) Dat mijn uiterlijk wel meevalt. Ik moet uiteraard nog wel actief aan mijn uiterlijk werken, maar ik kan nu er gewoon mensen mee benaderen. In de toekomst ga ik er nog beter uitzien, dus het kan alleen maar beter gaan.

3) Meiden zijn geen magische wezens. Je kunt ze gewoon benaderen als je maar zacht bent en niet als een wildebras dingen gaat lopen doen waar zij zelf bij zijn.

4) Je moet je goed profileren naar de buitenwereld. Je moet het maximale halen uit je positieve punten. Je kan alleen je negatieve punten benoemen, zolang je er maar een positieve draai aan geeft.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115902427
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!
pi_115902461
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan.
Ik heb de volgende zaken geleerd:

^O^
pi_115902689
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw.
pi_115902710
Het werd meerdere malen hier gepost. Ik herhaal alleen dingen die ik hier las. Naja, moet je zelf weten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115902755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw.
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.
pi_115902794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.
En ik generaliseer? :')
pi_115902795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaar :)
Ik was dan ook sarcastisch.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:34:41 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115902832
quote:

[..]

Ik heb iemand ook wel eens aangeboden dat hij/zij eventueel bij mij terecht kan
pi_115902915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

En ik generaliseer? :')
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?
pi_115902953
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.
pi_115903078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef firefly3 het volgende:
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.
En dit is relevant omdat?
pi_115903137
quote:

[..]

Haar leven en keuzes natuurlijk en daar hebben wij verder geen bal mee te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!
En dit natuurlijk.
pi_115903225
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.
pi_115903245
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.

[..]

En dit is relevant omdat?
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:48:09 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115903310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.
Dus jij zal nooit iemand in nood opvangen omdat je dan niet meer naakt door je huis kunt rondlopen?
pi_115903410
Firefly wil jij ophouden met mij als voorbeeld gebruiken voor wat je wel en niet van een relatie of een partner of een vrouw in zijn algemeenheid kunt verwachten? Jij weet niets van mij, jij weet niets van mijn relatie.

Zo, dat was de ergste reactie, adem in, adem uit.

De situatie waar jij op doelt is dat ik Benzin een dak boven zijn hoofd heb aangeboden om zichzelf bij elkaar te rapen. Ik oordeel niet over jouw open relatie en je meerdere scharrels en weet je waarom niet? Blijkbaar staan alle partijen er achter.
Detroit stond achter mijn keuzes en dat staat hij nog steeds, ik ben altijd eerlijk tegen hem geweest en nog steeds, dus waar haal jij het lef vandaan om die keuzes uit te meten in dit topic?
pi_115903456
Hij wil je alleen maar de kast opjagen meid :')
pi_115903721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')