Zie je wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoet
Fok!ken met als doelstelling het behalen van succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het op datingsites, heb je misschien meer succes dan hier
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?
Dan heb je dat juist verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.
foreveralone.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, lastig hoor als de deelnemers aan Royco's datingshow niet meewerken
Sja, ik heb nou eenmaal vele kwaliteitenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bart)
Onzin je moet geen datingsites opzoeken bokt is gratis en vol gewillige vrouwenquote:
Je wil hem wel heel graag sluiten he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?
Dit is niet de SC?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.
ik heb hem niet meegekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |