Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet.
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.
Mijn brein zei nog van nee drommel, je hebt nog zoveel kansen als vrijgezel maar mijn hartje zei dat deze wel leuk wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook niet
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..
Sorry schat ik heb jou op zo'n hoog voetstuk staan dat ik je even over het hoofd zag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik nog helemaal van eey biatch zal ik je uitwonen dit dat..
Nee, voor 1 ex schreef ik ook tijdens de relatie regelmatig gedichten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar ik faalde er in.
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..
Totdat je een spin ziet zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Laat hij jouw kutje watertanden
Spuitend van genot
Dwars door het raam, kapot
Hij bied nog zijn verontschuldigingen aan
Maar ze zei "Royco, je kan beter weg gaan"
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
Ik denk dat het komt doordat ik squatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderen![]()
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien in het Engels maar mijn Nederlandse spelling is echt te belabberd, dat zou onprofessioneel staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...Ik heb overal zo mijn connecties heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Murdera en ik houden al opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Cue_ het volgende:
zullen we de SC beperken dames, heren en halfgoden?
Interpunctie en hoofdletters... Best belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet
fijn om te wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |