Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ja dat is het wel. Zij moet altijd de eerste zijn die zich emotioneel overgeeft oftewel zegt dat ze jou leuk vindt, niet andersom.
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook stoer dat je zo open en kwetsbaar durft op te stellen.
Ik heb het even gemist, maar wat heb je voor date gehad?
Maar wel een goede ervaring opgedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een paar dates gehad met een meisje, die ik via een datingsite leerde kennen. Ze heeft helaas geen gevoelens voor me. Daar ben ik laatst achter gekomen na een "confronterend" gesprek.
vandaar dat t bij mij fout gaat ik ben geen goede vrouw! Thanks Jedi_Pimp je hebt een wereld voor mij geopent..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke vrouw is net zo voorspelbaar als een hond in een Pavlovtest
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat word dus enorm opgeblazen handig weer. Ach ja...
[..]
Maar toch even netjes vragen aan de persoon waar het over gaat
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan. Ik heb die ervaring gebruikt om bijvoorbeeld bij de studentenvereniging gewoon bij de meiden te gaan zitten en een praatje met ze te gaan maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maar wel een goede ervaring opgedaan?
Kun je weer mooi meenemen bij de volgende.
Weet je trouwens concreet wat je er van hebt geleerd?
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede ervaring opgedaan.
Ik heb de volgende zaken geleerd:
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kunnen jullie wel zo zuur reageren, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man te snel overgaat van het flirterige stadium naar het "Ik vind je leuk / ik mis je" stadium waarop een vrouw dit als onaantrekkelijk beschouwt omdat het spelletje (te snel) over is? Ik in ieder geval heel vaak, in mijn omgeving en de omgeving van vrienden / vriendinnen. Hoor daarnaast regelmatig van vrouwen dat zelfs ín een relatie hun vriend te aanhankelijk is en te klef is, en dat het flirten op een veel lager pitje is gezet. Overigens wil ik niet zeggen dat je als man niet mag laten blijken dat je iemand leuk vindt, maar te snel / te vaak is echt dodelijk en totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw.
En ik generaliseer?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is de vrouw of een hard-to-get bitch of ze heeft geestelijke problemen.
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn juist uitermate onvoorspelbaar
Ik heb iemand ook wel eens aangeboden dat hij/zij eventueel bij mij terecht kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je iemand anders van fok aanbied om mee te gaan wonen vind ik het vrij raar overkomen.
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?quote:
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zouden volgens jou de achterliggende problemen kunnen zijn dan?
En dit is relevant omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef firefly3 het volgende:
Als je een stelletje bent verwacht ik juist dat je behoefte hebt aan privacy en een plekje samen.
Haar leven en keuzes natuurlijk en daar hebben wij verder geen bal mee te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar als je je met andermans prive leven bemoeit is dat nog veel gekker!
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Precies wat ik net zeg, dat sommige mannen en vrouwen een relatie als vrijkaart zien om niet meer hoeven te flirten en te versieren en daardoor geen moeite meer voor elkaar doen. Als dat inderdaad het geval is, en je gaat wél klef en overdreven lief doen, dan is de balans weg.
[..]
En dit is relevant omdat?
Dus jij zal nooit iemand in nood opvangen omdat je dan niet meer naakt door je huis kunt rondlopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het handig is voor de mannen. Als je vriendin ineens extra behulpzaam is en vreemde gasten wilt laten in wonen (zodat je zelf niet eens naakt door je eigen huis kunt lopen) weet je hoe laat het is. Zover moet je het nooit laten komen.
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Moeite doen en versieren zijn in mijn ogen twee aparte dingen. Kun je een voorbeeld geven van klef en overdreven lief doen?
Ik ben absoluut niet klef, yakkes, maar kan me met wat fantasie nog wel voorstellen dat dat bij de juiste persoon wat veranderdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?
Ah dat. Ja dat komt me wel bekend voor. Dat gedrag komt volgens mij voort uit onzekerheid. Als ze in hun hoofden de zaken wat meer op een rijtje hadden, dan zijn zulke dingen niet nodig en dan is de gezonde balans vrij snel gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Te vaak zeggen "ik hou van je", bevestiging vragen dat de ander ook van jou houdt, hartjes / "ik vind je lief" op facebook. Nogmaals, dit kan wel, maar wel met mate en wel in balans. Komt dit je totaal niet bekend voor?
Ik vind de facebook-dingetjes wel een beetje overdreven altijd. Zulke dingen kun je ook gewoon onderling zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Notes, deletes, bezems, etc. Vind je iets niet kunnen? Plaats dan een TR en reageer er zelf niet op, dat lokt alleen maar meer gelazer uit.
Game on.
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Net bij de benzinepomp toen ik de motor even vol wou tanken, een hoop "sjans" gehad. Uiteindelijk sprak een donker getinte meneer tegen me over dat ik een supergave motor heb en het enige wat ik uit kon brengen was: Bij een super lekker wijf hoort standaard een supergave motor. Als hij zichtbaar rood had kunnen worden, dan was het hem gelukt. Hij zei meteen niets meer....
Volgens mij dus niet de "juiste" aanpak van versieren denk ik
Ik zou het eigenlijk wel een goede opmerking vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Net bij de benzinepomp toen ik de motor even vol wou tanken, een hoop "sjans" gehad. Uiteindelijk sprak een donker getinte meneer tegen me over dat ik een supergave motor heb en het enige wat ik uit kon brengen was: Bij een super lekker wijf hoort standaard een supergave motor. Als hij zichtbaar rood had kunnen worden, dan was het hem gelukt. Hij zei meteen niets meer....
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Mannen die impliceren dat de vrouw sterker isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegen
Top aanpak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Mannen die niet snappen dat je niet moet tegensprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerking
[..]
Mannen die impliceren dat de vrouw sterker is
Ik dacht dat de opmerking ging over mannen die onderop willen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die impliceren dat de vrouw sterker is
And how is that working out for you?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mannen die niet snappen dat je niet moet tegenspreken
Negers kunnen niet rood worden toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Top aanpak.
Een vent met ballen was niet rood geworden.
Het is maar net wie je af wil trekken he...
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij had ook kunnen zeggen: ja, nouja, dat wou ik eigenlijk zeggen maar als ik je meteen een superlekker wijf had genoemd had ik nu 3 meter verderop gestrekt gelegen
Ik doe geen wc'squote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja prima, hij heeft gewoon geen balls. Ik had je binnen 5 minuten op het wc van het pompstation gehad met zo'n opmerking
-knip-
Tja, misschien is hij ook niet zo goed in versieren of misschien is die wel bezet... wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Top aanpak.
Een vent met ballen was niet rood geworden.
Het is maar net wie je aan wil trekken he...
Nee inderdaad. Volgens mij was die het wel. Je zag hem "stamelen" en bijna hardop denken: "wat zal ik nu eens zeggen". In plaats daarvan startte ik mijn motor en reed "stoer" weg, zag hem in mijn spiegels mij nastaren... is goed voor je ego... dat dan weer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Negers kunnen niet rood worden toch?
Binnen de 20 seconden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nadat ik je over je wang heb gestreeld piep jij wel anders mevrouwtje
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
And how is that working out for you?
quote:
Hou eens op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nadat ik je over je wang heb gestreeld piep jij wel anders mevrouwtje
Dus je gaf hem ook niet echt de kans om nog een verdere move te makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Volgens mij was die het wel. Je zag hem "stamelen" en bijna hardop denken: "wat zal ik nu eens zeggen". In plaats daarvan startte ik mijn motor en reed "stoer" weg, zag hem in mijn spiegels mij nastaren... is goed voor je ego... dat dan weer wel
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaf hem ook niet echt de kans om nog een verdere move te maken
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Nou is toch lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik was net bezig mijn helm op te zetten en mijn lange haar dus achter in mijn nek te "gooien", Handschoenen aan doen, motor starten en erop gaan zitten. schakelen en wegrijden... zit dan toch genoeg tijd tussen.
Ow ja, dat zal het zijn geweest, hij was aan het tanken en mij aan het nastaren... dat zijn toch 2 dingen tegelijkertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Dan sta je als gerechtgeaarde vent te genieten van het uitzicht. Wij mannen kunnen daadwerkelijk maar 1 ding tegelijk
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel op relatiegebied, niet op het forum
Dat is al de helft gewonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Praten met vrouwen, lol maken met vrouwen en gevatte opmerkingen maken naar vrouwen is nooit een probleem geweest. Zoals je ziet.
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is al de helft gewonnen
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Andersom kan het ook, maar of ik nu de helft gewonnen heb? Geen idee. Streelt wel mijn ego maar veel verder dan dat ben ik dus niet gekomen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is
Ik zie een matchquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij ook niet.. Terwijl als er iemand tof is
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Match jij ook altijd met iedereen die je tof vind? drukke agenda heb je dan
Wat lief van je.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er zitten hier dus 2 toffe personen in het topic.
En misschien is het wel iets als die samen een keer iets leuks gaan doen.
Het zou zomaar kunnen dat ze elkaar ook tof vinden
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?quote:
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie dan wel? En maar (!) 2 toffe?
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sjaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Nee er zitten er wel meer.
Maar ik bedoelde jou en Bartolomeus.
Hij is tof, jij bent een mooie vrouw met een mooie motor.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Bart wilt geloof ik nog wel zijn motorrijbewijs halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er zitten hier dus 2 toffe personen in het topic.
En misschien is het wel iets als die samen een keer iets leuks gaan doen.
Het zou zomaar kunnen dat ze elkaar ook tof vinden
Je mag vast wel achteropquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lief. En ik heb geen brommert dus sja
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ikquote:
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen hints niet snappen.
Nee er zitten er wel meer.
Maar ik bedoelde jou en Bartolomeus.
Hij is tof, jij bent een mooie vrouw met een mooie motor.
Verder weet ik helemaal niks van jullie, maar goed, iets leuks gaan doen kan altijd he
Ja hallo, als je van te voren al excuses gaat zoeken dan gaat het zeker niet werken hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n jonkie als ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze wil vast niet zo'n huilie als ik
Zie je wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tof gehad dus vandaar dat ik die hint niet snap(te).
Daarnaast heb ik toch wel een "eisen" pakket en leeftijd zou heel misschien ook nog een probleem kunnen zijn.
Ik ken Bart verder niet dus kan over Bart niet "oordelen"(sorry Bart, ik bedoel het niet verkeerd)
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar zijn dates toch voor, om af te tasten of iemand aan je eisen voldoet
Fok!ken met als doelstelling het behalen van succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het op datingsites, heb je misschien meer succes dan hier
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse via een date. En eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat qua uiterlijk het geen match zal zijn.
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hmmm gebaseerd op fobo? Is dat zo'n rol?
Dan heb je dat juist verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede inderdaad. Ik ga daar gewoon niet over liegen. En als dat mij een minder leuk persoon maakt dan is dat helaas maar zo.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik jullie eigenlijk juist een goede match.
foreveralone.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, lastig hoor als de deelnemers aan Royco's datingshow niet meewerken
Sja, ik heb nou eenmaal vele kwaliteitenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee het maakt je eerlijk. Maar dat is wel het probleem van online daten, alleen foto's hebben. Want in het echt komt het weer heel anders over (Bartje is niet fotogeniek.. Sorry bart)
Onzin je moet geen datingsites opzoeken bokt is gratis en vol gewillige vrouwenquote:
Je wil hem wel heel graag sluiten he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?
Dit is niet de SC?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
topic kan ook gwoon dicht omdat het een SC is... niet?
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.
ik heb hem niet meegekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag
Dat inderdaad. Ik ben daar wel gevoelig voor (sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?
nee hoor, verre van dat, er is behoefte aan, maar ik snap niet dat die behoefte blijkbaar welwillig wordt ondermijnd door aan te sturen op voornamelijk slowchatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil hem wel heel graag sluiten he?
Dat is toch het hele doel? Vrouwen zijn toch gewoon statussymbolen of heb ik het nu verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je wil er ook mee over straat kunnen, en trots aan je vrienden kunnen laten zien., Toch?
Ik sta echt nooit goed op foto's, heb er ook een hekel aan om op de foto te gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, even ontopic zonder offtopic verwijzingen.. Zonder goede foto's kom je niet ver en anderen alleen op basis van een foto beoordelen ook niet. Ik heb liever karakter.
Ja maar mijn opmerking is juíst omdat ik bart ken, zowel via internet en irl, en het is zeker geen lelijke jongen, dus dat snijdt geen hout.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt dat niet op hetzelfde neer? Een man die jou beoordeeld op een scherpe opmerking en iets zal denken als, kouwe bitch, laat maar zitten? Even kort door de bochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag
Mwah, als ik er op een foto erg op afknap dan geef ik het eigenlijk geen kans meer. Bij mij mogen er best een paar punten minder zijn, maar dan moeten andere punten wel heeeeel erg sterk naar voren komen. Maar goed, fotos zijn natuurlijk altijd een momentopname, en niet echt een goede referentie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar mijn opmerking is juíst omdat ik bart ken, zowel via internet en irl, en het is zeker geen lelijke jongen, dus dat snijdt geen hout.
Buiten dat zou ik iemand alsnog irl willen ontmoeten, als het even kan 2 of 3 keer. Ik ben van de vele kansen, en geduld hebben voor anderen..
Als ik voor de spiegel sta, denk i nog wel eens, best knap toetje, misschien geen miss nederland, maar ik straal als ik lach en dat doe ik vrij veel in gezelschap. Maar als ik op de foto sta dan denk ik iedere keer weerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta echt nooit goed op foto's, heb er ook een hekel aan om op de foto te gaan.
Met als gevolg dat er dus eigenlijk alleen foto's van mij rondzwerven als ik dronken ben.
En dat zijn nu meestal ook niet echt de beste.
Ja misschien is het gewoon bij mij eigen ervaring, niet fotogeniek zijn herken ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, als ik er op een foto erg op afknap dan geef ik het eigenlijk geen kans meer. Bij mij mogen er best een paar punten minder zijn, maar dan moeten andere punten wel heeeeel erg sterk naar voren komen. Maar goed, fotos zijn natuurlijk altijd een momentopname, en niet echt een goede referentie.
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Komt dat niet op hetzelfde neer? Een man die jou beoordeeld op een scherpe opmerking en iets zal denken als, kouwe bitch, laat maar zitten? Even kort door de bocht
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.
Ja wat dat betreft kun je sowieso beter een gelijkwaardige partner treffen, Ten alle tijden overigens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben zoals ik ben natuurlijk. Ik ben geen meisje meisje. Ik heb een duidelijke mening, kan soms best wel gevatte opmerkingen maken en natuurlijk heb ik ook nog brains wat ik ook in een eventuele partner terug wil zien/merken. IRL schrikt dat vaak af. Daarnaast doet uiterlijk er wel degelijk toe. En 99% van iedereen zet zijn beste foto online.
Heb je helemaal gelijk in. Maakt jou al persoon niet minder hoor, zo is het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Klopt grotendeels wat je zegt, alleen heb ik al een keer een ietwat minder aantrekkelijke man gehad waarvan ik dacht dat we gelijkwaardig zouden zijn qua brains, maar die ging buiten de deur eten om het maar zo even te noemen. Ook dat biedt dus geen garantie voor de toekomst. Mijn ex-to-be van nu neemt het ook voor mij op ondanks dat we op het scheidingsproces verschillen van mening. Ik zal het ook voor hem opnemen indien dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft kun je sowieso beter een gelijkwaardige partner treffen, Ten alle tijden overigens.
Ik ben misschien een beetje beschermend naar de mensen die mij lief zijnDat is mijn probleem.
En verder.. Ik maak mij niet druk om wat anderen zeggen. Altijd gedacht om wat mijn ouders van mij zouden vinden, daar heb ik geen contact meer mee. Mijn vrienden zullen ten allen tijden achter mij staan en zelfs mijn ex doet dat nog. Ik heb liever een iets minder aantrekkelijke man waar ik mijn gelijke in tref qua doen en laten en weet ik t, dan dat ik een hunk heb waarvan ik denk, wat zoekt ie bij me, die vervolgens losse handjes of een losse lul blijkt te hebben
Het krijgen van een relatie is toch versieren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom heet dit topic versieren als het alleen maar over "hoe kom ik zo snel mogelijk aan een relatie" gaat?
No worries hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maakt jou al persoon niet minder hoor, zo is het niet
Nee, dat is een mogelijke uitkomst van versieren. Maar het is niet hetzeflde als versieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het krijgen van een relatie is toch versieren?
Door te spreken over "hoe krijg ik een relatie" heb je het over versieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nee, dat is een mogelijke uitkomst van versieren. Maar het is niet hetzeflde als versieren.
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Door te spreken over "hoe krijg ik een relatie" heb je het over versieren.
Ja, maar dat zal voor de users in dit topic echter wat minder het geval zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Naja, sommige mensen zien versieren als "hoe hang ik hem er zo snel mogelijk in"
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal voor de users in dit topic echter wat minder het geval zijn.
Ik ben al lang blij als het 1x lukt om iemand te versieren.
Ik zou denken dat dat voor iedereen verschillend is. Je moet je ook in het versieren niet anders voordoen dan je bent. Ook de manier van het versieren moet je dus dicht bij jezelf blijven. (denk ik)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.
maar ik vond die opmerking eigenlijk niet bijdehand, eerder misplaatst, of zo. persoonlijk vind ik het best een rare manier van reageren op een compliment. maar iedereen is anders toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.
Herkenbaar. Om nou te zeggen dat voor mij een probleem is, nah, maar ik zou me soms ook wat meer in kunnen houden met bijdehante opmerkingen of humor. Aan de andere kant heb ik zoiets van zo ben ik, deal er maar mee. Moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.
Versieren is gewoon de aandacht/interesse van iemand die je aantrekkelijk vindt winnen. Wat je daarmee verder mee doet kan iedereen zelf weten. Maar dat begin zal toch hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
Bijv een coach zoeken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
@dyna,
Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?
Voor de rest gaat deze reeks snel ookik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveeld als oplossing voor alles.
Ninja-editquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.
Squatten is ook de oplossing voor allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.
Is het Twi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
Ik sluit me bij Myr aan, dit topic gaat over versieren. Niet over het aangaan dan wel behouden van relaties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.
lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.
Ben ik het mee eens, dit topic moet (naar mijn mening) eerder gaan over het aanspreken en nader tot elkaar komen met een begeerlijk persoon van het andere geslacht, dan zo snel mogelijk dr op en dr over. Dat zou beter in seks kunnen, daar zou ik ook andere tips over geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |