abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115886971
Avond :)
pi_115887012
Huh wat, dit is de SC niet? :?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:10:37 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115888015
quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.
Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115888098
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.
Gelukkig is dat nou net niet de reden O+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:13:56 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115888219
quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gelukkig is dat nou net niet de reden O+
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?

Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.
pi_115888368
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.
Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.
pi_115888376
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:18:14 #83
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115888493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Meetellen met pushups. 15, 16, 17, hey :) 256, 257, 258.. :P
Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.

lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:22:30 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115888768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.
Nee, dat kun je waarschijnlijk beter even voor je houden totdat je ze wat beter kent.

quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.
Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.
pi_115888920
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.
pi_115888979
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.

Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:28:28 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115889111
quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.
Ja, ken een stel dat er over uit elkaar is gegaan. Zij wilde dolgraag kinderen in de nabije toekomst en hij vond dat hij veel te oud was en daar niet aan wilde beginnen. ;(

quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.

Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.
Dat klopt helemaal.
pi_115889188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.

lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?
Ja wat denk jij dan _O- Proberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn :Y
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:57:54 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115890731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja wat denk jij dan _O- Proberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn :Y
Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man! :)

Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouwe :P edit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115891080
quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.
Adoptie zou je wel overwegen?
pi_115891143
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iedereen is verbaasd! Chaos!
Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon. :')
pi_115891380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man! :)

Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouwe :P edit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag is :Y.

Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.
pi_115891454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Adoptie zou je wel overwegen?
Dat zou wat mij betreft wel een optie zijn, of tijdelijk pleegkinderen opvangen. Dat lijkt me wel mooi, proberen het leven van kinderen zonder goede thuissituatie beter te maken. Wel alleen als ik zelf psychisch alles op orde zou hebben natuurlijk.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:37:04 #94
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115892223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag is :Y.

Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.
Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!

Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt
pi_115892495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!

Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt
We zullen vrijdag zien ;)
pi_115894665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Niemand die een match voor mij heeft? :')

Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zetten :')
Kingtoppie ^O^

Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbij :P

quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik tel niet hardop, enige wat ik hardop.doe is uitademen. En het gaat om max 8 reps, dus niet echt interessant ofzo :')
Niet 5? ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115896127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon. :')
wij ook dus dat scheelt
pi_115896135
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kingtoppie ^O^

Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbij :P

[..]

Niet 5? ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee bedankt, ik hou me even koest maar weet verder wel wat ik wel en niet zou willen in een man. in ieder geval niet iemand die een een broedkonijn zoekt haha
pi_115897027
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115897042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef firefly3 het volgende:
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.
Instincten he
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')