vrees ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar als man meer schade mee kunt aanrichten dan andersom hihi
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
Als ik je foto zo zie, zie je er prima aantrekkelijk uit. Dus ik zou denken dat er genoeg mannen je wel zagen zitten.
Dát is ook niet helemaal het juiste momentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
vrees ik ook.
Straks heb je eindelijk iemand gevonden om het bed mee te delen. En omdat je op dat moment deelt met haar dat je nog maagd bent, krijgt zij twijfels of ze dat wel met je wil en kapt ze het af.
Heb je alsnog niets.
Nouja gewoon vrouwen ontmoeten, beetje daten en vanuit daar verder zien. De ene vrouw vind het niet erg, de ander wat meer. Tis ook maar net of je het ter sprake brengt en wanneer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Tja, weet gewoon niet hoe ik uit die vicieuze cirkel moet komen. Mijn onervarenheid breekt me op om een volgende stap te (kunnen) zetten. Eerlijk gezegd voel ik mij er aardig wanhopig over. Kan het goed voor iedereen verbergen (behalve hier dan) maar ik zie echt geen oplossing op een redelijk korte termijn.
Je date wel met vrouwen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Tja, weet gewoon niet hoe ik uit die vicieuze cirkel moet komen. Mijn onervarenheid breekt me op om een volgende stap te (kunnen) zetten. Eerlijk gezegd voel ik mij er aardig wanhopig over. Kan het goed voor iedereen verbergen (behalve hier dan) maar ik zie echt geen oplossing op een redelijk korte termijn.
Ik denk dat de meeste mensen het inderdaad niet vermoeden. Wanneer iemand ouder dan 25 is verwacht je gewoon dat hij of zij het wel gedaan heeft. Van mijn vriendenkring weet ook niemand het, al zouden ze het wel kunnen weten als ze 1 + 1 optellen, maar daar denken ze blijkbaar niet over na.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mis is een groot woord. Het stereotype is een puisterige WOW-nerd met bril en een beugel die lijkbleek is wegens te weinig daglicht. Ja.. Hoe open minded ik ook ben.. Nat word ik er niet van.
Maar wat met de mensen die zoals dyna licht autisme hebben, of mensen als comp_lex die gepest zijn en daardoor weinig zelfvertrouwen hebben.
Denk dat dat wel een gevalletje spijker kop is. Maar dat 'beste vriend' gehalte is een eerste indrukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel. Misschien is hij wel iedereens beste vriend maar ontbreekt het aan 'sex appeal'. Je moet als man wel een beetje spannend en uitdagend over kunnen komen, anders wordt het zo'n type dat elk meisje een aardige jongen vindt, maar niemand die met hem naar bed wil. Tegelijkertijd vragen ze zich allemaal af waarom andere meisjes zo'n jongen niet willen.
Inderdaad, ze kunnen wel in de rij staan maar voor hetzelfde geld zijn het allemaal Sjonnies. Andersom werkt het dus ook. Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.
Ik was/ben niet knap en zeker niet toen ik jonger was en mij is het ook gelukt. Tja uiterlijk zegt gewoon weinig.
Ga je wel eens op stap? Heb je vrienden die je een beetje kunnen supporteren? Beetje oefenen hier en daar, zo zou je uit die cirkel moeten kunnen breken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zelfs dat had ik toen niet. Dus voor iedereen is hoopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.
Volgens mij is er nooit het juist moment om te delen dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát is ook niet helemaal het juiste moment
ik ben niet de makkelijkste in de omgang en hier wonen alleen maar boerenpummels en daar heb ik helemaal niks mee.. Nog steeds merk ik dat ik zoekende ben naar mensen die met mij op 1 lijn liggen inmiddels 2 gevonden maar dan loop ik wel tegen 30+ers aan (mbt mannen) Vrouwen van mijn leeftijd geeft minder problemen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat was trouwens bij jou de reden dat je wat later was?
Als ik je foto zo zie, zie je er prima aantrekkelijk uit. Dus ik zou denken dat er genoeg mannen je wel zagen zitten.
Mwah.. Ik ben wel redelijk direct naar vorige ervaringen maar mijn ervaring is ook tevens dat mensen dat redelijk makkelijk met me bespreken. Andersom, als ik straks iemand tref, gok ik ook dat ik eerlijk zal zijn in mijn onzekerhedenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nooit het juist moment om te delen dat je nog maagd bent.
(ja of het moet 16 jaar geleden zijn).
Nou ja zeg, wat is er mis met ons boeren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben niet de makkelijkste in de omgang en hier wonen alleen maar boerenpummels en daar heb ik helemaal niks mee.. Nog steeds merk ik dat ik zoekende ben naar mensen die met mij op 1 lijn liggen inmiddels 2 gevonden maar dan loop ik wel tegen 30+ers aan (mbt mannen) Vrouwen van mijn leeftijd geeft minder problemen..
oh, het vertellen komt niet zo snel in mij op. Heb het ooit 1 meisje verteld maar toen was de (hele, hele) prille "relatie" al geeindigd in een tranendal. (ironisch genoeg drukte zij mij op het hart dat het haar niks had uitgemaakt, maar goed..)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja gewoon vrouwen ontmoeten, beetje daten en vanuit daar verder zien. De ene vrouw vind het niet erg, de ander wat meer. Tis ook maar net of je het ter sprake brengt en wanneer.
Gewoon zien of het goed voelt om te vertellen of dat het niet eens nodig is.
You've come a long wayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat had ik toen niet. Dus voor iedereen is hoop
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.
Ik was/ben niet knap en zeker niet toen ik jonger was en mij is het ook gelukt. Tja uiterlijk zegt gewoon weinig.
Goed te horen dat het met jou ook de goede kant op is gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.
ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders
Nee, de opmerking dat het niet aan je uiterlijk zou moeten liggen dus waarom zo laat, dat vind ze raar gok ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vind
Volgens mij zegt zij precies wat jij nu ook zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vind
jij valt vergeleken met hier niet onder de catagorie boer sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat is er mis met ons boeren?
Ben de laatste maanden wel actief op datingsites, mag over reacties niet klagen maar mijn zelfvertrouwen is zo laag dat ik het op daadwerkelijk afspreken nog niet heb laten komen. Heel slecht, ik weet het..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen wel in de rij staan maar voor hetzelfde geld zijn het allemaal Sjonnies. Andersom werkt het dus ook. Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.
[..]
Ga je wel eens op stap? Heb je vrienden die je een beetje kunnen supporteren? Beetje oefenen hier en daar, zo zou je uit die cirkel moeten kunnen breken.
Als je het zo uitlegt, ja dan begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik gamede vroeger ook heel veel, niet omdat ik verslaafd was maar omdat ik wilde "ontsnappen". Ik ben min of meer in de positie "sukkel van de school" gedwongen. Ik weet tot de dag van vandaag niet wat er precies mis met me is. Het is bij mij nu ook totaal anders, maar ik heb nog geen succes. Voor mij lijkt het alsof er wat geluk en magie bij komt kijken. (Zwarte magie in dit geval wegens ongelijke verdeling van kans).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.
ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |