Nou, echt... Al die avonturenquote:
En dan komt die Matanja nogwat huppeldepup er ook nog achteraan...quote:
Nou iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan komt die Matanja nogwat huppeldepup er ook nog achteraan...
En das helemaal niet mooi... Muiterij in het topicquote:
Evertjan is overigens extreem onorigineelquote:
Dat mag duidelijk zijn... Wombatsquote:
Ik vind Cruisin' uit box 1 ook wel erg fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn... Wombats
Dire Straits
Coldplay?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
The scientist![]()
![]()
Wat ben ik een sucker voor dit soort muziek vandaag, eng gewoon...
Nee, voor cheesy liefdesliedjes, ik ben normaal van het hardere werk. Geen idee wat er aan de hand isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?![]()
Vriend van me heeft nog een kaartje voor het optreden 6 september in Den Haag... interesse? Wel een goede reden om deze mooie stad weer eens te bezoekenIk leid je wel rond
Aanstellert.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evertjan is overigens extreem onorigineel
[3FM #3530] Zomer op je radioooooooooooooooooooooooo
Doe dat eens ff lekker via PM ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?![]()
Vriend van me heeft nog een kaartje voor het optreden 6 september in Den Haag... interesse? Wel een goede reden om deze mooie stad weer eens te bezoekenIk pak je bij je kont
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe dat eens ff lekker via PM ofzo
Chicks for freequote:
Quoteverkloterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe dat eens ff lekker via PM ofzo
Ja, tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Is goed Minthy, ik laat je mijn mooie stadje (en schatje) wel eens zien
Mooi daar idd, ik kom daar ook zeer regelmatigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
Lekker gefietst in het Boerenland.Ben vlak bij Hengelo.
Oh... Nee, daar kom ik nooit in de buurt. Alleen in Hengelo OV, ligt dichterbij huisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Kleine correctie. Hengelo GLD.. Onder Zutphen dus en niet Enschede
.
En hoe is het met de hont?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef DaMook het volgende:
Ik heb gewoon vakantie. Was vanmorgen op mijn werk (1e werkdag van mijn week) en er was er onverwacht eentje terug. Komende 5 dagen maar vrijgenomen en daarna 4 dagen weekend, dus ben nu 9 dagen vrij
.
.
Hont ?quote:
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappigquote:
Brave christen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
Niet bepaald, maar ik vind het echt grappigquote:
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.
Dank je! Ik ben fan van die kerel, al zal het hem wel niet echt zijnquote:
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 22:00:49Jonguh, al die politici! Ik vertrouw Ludo Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden nog meer dan al deze boeven! #nosdebat reageer retweet
zal toch wel SP of PvdA wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook totaal geen zin in die onzin...
Dit soort geneuzel zegt me niet zoveel... Dichter tegen de verkiezingen aan vind ik het wat interessanter om het actiever te gaan volgenquote:
Mag je mij nog wel??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee minthewindje
Oh, gelukkig!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Poepje natuurlijk. Je bent mijn sg4tjuh
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!!![]()
Ik heb je natuurlijk wel walgelijk geschoffeerd vanavond... Je bent vergevingsgezind
Oh, heerlijk! Wat doe je met me?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfje
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die verrukkelijke roomblanke billen bespelen
sleep tight don't let the bedbugs bitequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
de gemiddelde rtlsbsquiz vind ik ook niets, maar de Publieke Omroep doet het best aardig met De Slimste, 2voor12, Per Seconde Wijzer, Met het mes op tafel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleuren
Ik ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Na al die jaren vraag ik mij toch waarom Swing out Sister nooit heeft deelgenomen aan het songfestival met het nummer You on my mind. Echt een ouderwets songfestivallied.
Geeft niets, het is rustig en iedereen lult zo'n beetje offtopic. Zal wel komen door vakantietijdquote:
ik zet al jaren de radio pas na 10 uur op 3. behalve als Michiel de show doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Jeumig wat is Giel weer tenenkrommend. Ik haak later wel in
beter dan het origineel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:10 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw net na die shitty cover
Giel
ik wilde tot 10 uur slapen.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:17 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
ik wilde eigenlijk om 7u opstaan en gaan hardlopen....mislukt!
Inderdaad. Echt weer zo'n naar onbeschoft Giel gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel half Nederland laatst over #DeMart heen na dat gesprek bij LLN, vanmorgen vond ik Giel pas een belachelijk gesprek voeren, met Dominique van der Heyde. Wat was dat erg zeg.
Dan nog. Giel was vanaf moment één weer lekker onbeschoft en vooral ook ongeïnteresseerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt weer zo'n naar onbeschoft Giel gesprek![]()
Al maakte die van der Heyde ook niet echt handige opmerkingen
Giel moet je ook niet laten praten met iemand die enige intelligentie heeft. Laat hem lekker lullen met die fantastische nederhoppers die dit land heeft, dat is meer zijn niveau.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel half Nederland laatst over #DeMart heen na dat gesprek bij LLN, vanmorgen vond ik Giel pas een belachelijk gesprek voeren, met Dominique van der Heyde. Wat was dat erg zeg.
quote:
quote:3FM IN HET TEKEN VAN DE VERKIEZINGEN MET SERIOUS POLITICS
3FM vraagt in de anderhalve week voor de verkiezingen aandacht voor politieke issues voor jongeren in Serious Politics. Vanaf 3 september tot aan de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september ontvangen de 3FM jocks de politieke kopstukken in de studio. De dj’s vragen naar de plannen van de politieke partijen rond onderwerpen die jonge mensen graag hoog op de politieke agenda zien.
Om te helpen met een politieke keuze heeft 3FM de 3FM Partijwijzer gelanceerd op 3FM.nl. "De 3FM Partijwijzer heeft scherp gekeken naar de politieke thema’s die voor jongeren relevant zijn, zoals studiefinanciering, de kansen op de arbeids- en woningmarkt voor starters, drugs- en alcoholbeleid en internet privacy", zegt zendermanager Wilbert Mutsaers. De 3FM Partijwijzer is samengesteld in samenwerking met ProDemos, dat ook verantwoordelijk is voor de Stemwijzer.
Tijdens 3FM Serious Politics besteden de 3FM programma’s aandacht aan de landelijke verkiezingen en schuiven lijsttrekkers aan. Bij Giel en de Coen en Sander Show komen lijsttrekkers van verschillende partijen. In 3VOOR12 Radio zijn mogelijke lijsttrekkers van de toekomst te gast; jongeren onder 35 die op kandidatenlijsten van de verschillende partijen staan. NOS op 3 verzorgt de gehele periode verkiezingsnieuws in 3FM Serious
En nu BNRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen!heb hier radio 1 aan staan
Ja, maar vandaag ben ik aardig... Bah!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
Minthy: Vandaag nog een dag met nieuwe kansen
Ook leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag ben ik aardig... Bah!![]()
Weer thuisquote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weer thuis
Leuk gehad? als ik de foto's moet geloven wel
Ja ik zag de foto! Gaaf manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker weten.
De Stelvio gisteren was iog één van de hoogtepunten. Letterlijk.
niet duur!quote:
quote:
Mag zijn, maar wel zwaar irriterend. Het zit me zo de hele dag in het hoofdquote:
Lach je mij nu gewoon uit?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik zing gewoon de Ekdom versie elke keer mee
Een tikje, maar dat geeft niet. Je bent best tof verderquote:
Nee, nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, nooitWat is het exact dat jij op gaat eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, nooitMaar goed ook, ben nog aardig in een goede bui namelijk... Kan zo omslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, tof voor jullie!![]()
Rose is niet gay, echte mannen dragen die kleur met trots
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
THanksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed ook, ben nog aardig in een goede bui namelijk... Kan zo omslaan![]()
Leuk, tof voor jullie!![]()
Rose is niet gay, echte mannen dragen die kleur met trots
Waarom niet? Bang dat iemand met een roze shirt aan je zomaar bij de kont pakt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
THanks
Ik vind roze helemaal niks bij mannen
Nee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat iemand met een roze shirt aan je zomaar bij de kont pakt?
Gelukkig maar, er zijn al genoeg homofobe kerelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar echt roze vind ik echt niet kunnen...
Ik heb wel kleding waar roze in verwerkt zit, roze randjes etc... of roze met witte shirts... da's wat andersroze is wel mooi
Deze trek ik nog steeds primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:24 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zo kotsbeu, na de eerste keer al, maar het wordt maar niet minder
gek, ik kan het nog steeds hebben. had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:24 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zo kotsbeu, na de eerste keer al, maar het wordt maar niet minder
Giel vindt het leuk me elke ochtend wakker te maken met 1 of ander slaapliedje van Coldplayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze trek ik nog steeds prima![]()
Ik werd dan weer heel verdrietig toen ik de radio aanzette, Little Talks...
Coldplayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Giel vindt het leuk me elke ochtend wakker te maken met 1 of ander slaapliedje van Coldplaywil je helemaal niet meer je bed uit en eigenlijk het liefst nog meteen dood ook
Dan draait die kneus het 5 minuten vroegerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Je wekker 5 minuten vroeger zetten
GVDquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
Als je het over de duvel hebt![]()
![]()
Coldplay
arghquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
Als je het over de duvel hebt![]()
![]()
Coldplay
Alsin welk vlees ga je opeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Wolf, maar ik weet het antwoord niet...
Ach, ik snapte je direct, zegt ook wel watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsin welk vlees ga je opeten.
Lamaar, ik ben een zieke geest
Oh wachtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsin welk vlees ga je opeten.
Lamaar, ik ben een zieke geest
Dit is nu al de beste grap van de dag!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Edit: ik dacht al dat je dat zou bedoelen, maar ging er niet op inomdat ik dacht dat je niet zo was
moet hij eens naar coldplay gaan luisteren, moet ik altijd enorm van schijten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ah daar hebben we die zanger weer die klinkt alsof'ie altijd non-stop moet poepen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is nu al de beste grap van de dag!![]()
![]()
Ik hoop (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet hij eens naar coldplay gaan luisteren, moet ik altijd enorm van schijten.
Goeien garp gr grquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop () voor je dat je nooit naar een Coldplay-top 10 hoeft te luisteren
ik weet de knoppen op mijn radio met mijn ogen dicht te vinden gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop () voor je dat je nooit naar een Coldplay-top 10 hoeft te luisteren
vergeet je coldplay cd niet mee te nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Metro Station... nog zo'n draak van een plaatIk ga maar ff schijten denk ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
vergeet je coldplay cd niet mee te nemen.
Dat heb ik nou met mijn vriendinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet de knoppen op mijn radio met mijn ogen dicht te vinden gelukkig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Komt goed
En vergeet ook niet:
Als je verkeerd om afveegt heb je een bruine zak
Zeurnummer, die stemmetjes bah. Maar ik was al weggezapt bij Simply Red, die hoor je ook echt te vaak zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer(San Cisco)
Verschrikkelijk accentquote:
Over het algemeen heb ik een afkeer tegen indie-rock...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zeurnummer, die stemmetjes bah. Maar ik was al weggezapt bij Simply Red, die hoor je ook echt te vaak zeg
Volgens mij komt mijn accent redelijk in de buurt van haar..quote:
Nee joh, we houden het gewoon bij whatsappquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij komt mijn accent redelijk in de buurt van haar..
Je haat me nu, hè?
Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, we houden het gewoon bij whatsapp
Ach, ik praat Haags (voor mensen die niet uit deze regio komen). Vinden velen ook verschrikkelijk
Accentloos hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan![]()
Kreeg laatst nog een compliment van een westerling, ik klonk volgens hem als Ilse de Lange![]()
Och, ik kan er wel om lachen, al die accenten en dialecten. Praat over het algemeen ABN, alleen wanneer ik moe ben of veel in dialect heb gepraat haal ik het nog wel eens door elkaar
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Accentloos hier![]()
En dat als Groninger
Ik heb een tyfushekel aan Gronings. Fries daarentegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomst
Tja, het taaltje "knauwt" nogalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Gronings. Fries daarentegen(ben half Fries)
Ik heb dat ook, zodra ik mij buiten Den Haag begeef ga ik platter pratenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomst
Viel me ook al op inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef minthy het volgende:
The Cure![]()
Ze draaien lekker veel oudjes vandaag
Ik ga juist meer opletten op hoe ik woorden uitspreekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, zodra ik mij buiten Den Haag begeef ga ik platter pratenSoort van "trots"...
En verder: als ik heel moe ben, boos ben of teveel heb gedronken
Eensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel me ook al op inderdaad
Niveautje Veronica(in positieve zin)
vandaar dat ik net opeens oud Curry & Van Inkel werk zat te zoeken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel me ook al op inderdaad
Niveautje Veronica(in positieve zin)
Ik vind je wat direct, ken je amper!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaar dat ik net opeens oud Curry & Van Inkel werk zat te zoeken!
je zou zomaar een hit kunnen schrijven met deze tekst.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je wat direct, ken je amper!
Misschien dat Bløf er iets mee kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou zomaar een hit kunnen schrijven met deze tekst.
n00bquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef minthy het volgende:
Tablet herstart, stond al bijna 1000 uur aan. Hij is verbazingwekkend veel sneller nu
Heeft iedereen toch lijkt mequote:
Ja, maar de meeste mensen durven er niet voor uit te komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch lijkt me
Ik moet altijd in boeken ruiken als ik ze de eerste keer openslagaat niks boven de lucht van papier
En natuurlijk lijm als ik iets te lijmen heb
'Nieuwe' singlequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef henkde_j het volgende:
Dit nummer is zoveel lekkerder dan I follow RIvers
Jah, ben ook bang dat ze eerst hun oude albums gaan uitmelkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
'Nieuwe' single
Wanneer gaan die gasten eens echt met iets nieuws komen?
ah, het kwam me al zo bekend voor. Wel stuk beter dat ze deze draaien nu trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
'Nieuwe' single
Wanneer gaan die gasten eens echt met iets nieuws komen?
ik hoop dat ze snel nog verder weg gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Evertjan het volgende:
hoe lang blijven blijven coen en sandra in frankrijk?
jes, dis is koen and sender from the koen and sender show. hello!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Met Rihanna bellen straks, dat gaat epic worden
Ja idd, en zij met haar Caribische accent, dat zullen ze wel niet kunnen volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
jes, dis is koen and sender from the koen and sender show. hello!
Haha dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Againzender het volgende:
Hoewel ik zeker bij Sander het idee heb dat hij dat brakke Engels expres doet.
neuhquote:
idd, ze doet het niet expres.quote:
I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller, i wish i had a girl who looked good i would call her, i wish i had a rabbit in a hat with a bat and a 6 4 impalaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef Againzender het volgende:
'I wish'
Ook een leuk nummer trouwens
toch eens aanvragen bij Ekdom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller, i wish i had a girl who looked good i would call i wish i had a rabbit in a hat with a bat and a 6 4 impala
Dat kapselquote:
*proest*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Evertjan het volgende:
Minthy ik heb de baan van je dromen gevonden
http://www.gooieneemlande(...)aalzitter-mv-gezocht
Ik denkt dat Barry wel slikt, eigenlijk.quote:
Blijf het een geinig nummer vindenquote:
Heeey volkquote:
YOquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
ja dat wel maar had me helemaal op verheugt om volgende week in een nieuw bed te liggenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
YO![]()
![]()
@evertjan: dan hoop toch dat je in de tussentijd wel nog een bed hebt
Dat is even balen danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat wel maar had me helemaal op verheugt om volgende week in een nieuw bed te liggen
Bijnaquote:
Da`s dan flink balen idd!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat wel maar had me helemaal op verheugt om volgende week in een nieuw bed te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |