Heeft iedereen toch lijkt mequote:
Ja, maar de meeste mensen durven er niet voor uit te komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch lijkt me
Ik moet altijd in boeken ruiken als ik ze de eerste keer openslagaat niks boven de lucht van papier
En natuurlijk lijm als ik iets te lijmen heb
'Nieuwe' singlequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef henkde_j het volgende:
Dit nummer is zoveel lekkerder dan I follow RIvers
Jah, ben ook bang dat ze eerst hun oude albums gaan uitmelkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
'Nieuwe' single
Wanneer gaan die gasten eens echt met iets nieuws komen?
ah, het kwam me al zo bekend voor. Wel stuk beter dat ze deze draaien nu trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
'Nieuwe' single
Wanneer gaan die gasten eens echt met iets nieuws komen?
ik hoop dat ze snel nog verder weg gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Evertjan het volgende:
hoe lang blijven blijven coen en sandra in frankrijk?
jes, dis is koen and sender from the koen and sender show. hello!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Met Rihanna bellen straks, dat gaat epic worden
Ja idd, en zij met haar Caribische accent, dat zullen ze wel niet kunnen volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
jes, dis is koen and sender from the koen and sender show. hello!
Haha dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Againzender het volgende:
Hoewel ik zeker bij Sander het idee heb dat hij dat brakke Engels expres doet.
neuhquote:
idd, ze doet het niet expres.quote:
I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller, i wish i had a girl who looked good i would call her, i wish i had a rabbit in a hat with a bat and a 6 4 impalaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef Againzender het volgende:
'I wish'
Ook een leuk nummer trouwens
toch eens aanvragen bij Ekdom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller, i wish i had a girl who looked good i would call i wish i had a rabbit in a hat with a bat and a 6 4 impala
Dat kapselquote:
*proest*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Evertjan het volgende:
Minthy ik heb de baan van je dromen gevonden
http://www.gooieneemlande(...)aalzitter-mv-gezocht
Ik denkt dat Barry wel slikt, eigenlijk.quote:
Blijf het een geinig nummer vindenquote:
Heeey volkquote:
YOquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
ja dat wel maar had me helemaal op verheugt om volgende week in een nieuw bed te liggenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
YO![]()
![]()
@evertjan: dan hoop toch dat je in de tussentijd wel nog een bed hebt
Dat is even balen danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat wel maar had me helemaal op verheugt om volgende week in een nieuw bed te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |