En hoe is het met de hont?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef DaMook het volgende:
Ik heb gewoon vakantie. Was vanmorgen op mijn werk (1e werkdag van mijn week) en er was er onverwacht eentje terug. Komende 5 dagen maar vrijgenomen en daarna 4 dagen weekend, dus ben nu 9 dagen vrij
.
.
Hont ?quote:
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappigquote:
Brave christen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
Niet bepaald, maar ik vind het echt grappigquote:
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.
Dank je! Ik ben fan van die kerel, al zal het hem wel niet echt zijnquote:
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 22:00:49Jonguh, al die politici! Ik vertrouw Ludo Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden nog meer dan al deze boeven! #nosdebat reageer retweet
zal toch wel SP of PvdA wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook totaal geen zin in die onzin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |