Nou, echt... Al die avonturenquote:
En dan komt die Matanja nogwat huppeldepup er ook nog achteraan...quote:
Nou iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan komt die Matanja nogwat huppeldepup er ook nog achteraan...
En das helemaal niet mooi... Muiterij in het topicquote:
Evertjan is overigens extreem onorigineelquote:
Dat mag duidelijk zijn... Wombatsquote:
Ik vind Cruisin' uit box 1 ook wel erg fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn... Wombats
Dire Straits
Coldplay?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
The scientist![]()
![]()
Wat ben ik een sucker voor dit soort muziek vandaag, eng gewoon...
Nee, voor cheesy liefdesliedjes, ik ben normaal van het hardere werk. Geen idee wat er aan de hand isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?![]()
Vriend van me heeft nog een kaartje voor het optreden 6 september in Den Haag... interesse? Wel een goede reden om deze mooie stad weer eens te bezoekenIk leid je wel rond
Aanstellert.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evertjan is overigens extreem onorigineel
[3FM #3530] Zomer op je radioooooooooooooooooooooooo
Doe dat eens ff lekker via PM ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?![]()
Vriend van me heeft nog een kaartje voor het optreden 6 september in Den Haag... interesse? Wel een goede reden om deze mooie stad weer eens te bezoekenIk pak je bij je kont
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe dat eens ff lekker via PM ofzo
Chicks for freequote:
Quoteverkloterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe dat eens ff lekker via PM ofzo
Ja, tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Is goed Minthy, ik laat je mijn mooie stadje (en schatje) wel eens zien
Mooi daar idd, ik kom daar ook zeer regelmatigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
Lekker gefietst in het Boerenland.Ben vlak bij Hengelo.
Oh... Nee, daar kom ik nooit in de buurt. Alleen in Hengelo OV, ligt dichterbij huisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Kleine correctie. Hengelo GLD.. Onder Zutphen dus en niet Enschede
.
En hoe is het met de hont?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef DaMook het volgende:
Ik heb gewoon vakantie. Was vanmorgen op mijn werk (1e werkdag van mijn week) en er was er onverwacht eentje terug. Komende 5 dagen maar vrijgenomen en daarna 4 dagen weekend, dus ben nu 9 dagen vrij
.
.
Hont ?quote:
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappigquote:
Brave christen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
Niet bepaald, maar ik vind het echt grappigquote:
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een of ander suf spelletje op de NCRV, bij vlagen zeer grappig
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Slimste is niet suf! maar Philip Freriks wel.
Dank je! Ik ben fan van die kerel, al zal het hem wel niet echt zijnquote:
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 22:00:49Jonguh, al die politici! Ik vertrouw Ludo Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden nog meer dan al deze boeven! #nosdebat reageer retweet
zal toch wel SP of PvdA wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook totaal geen zin in die onzin...
Dit soort geneuzel zegt me niet zoveel... Dichter tegen de verkiezingen aan vind ik het wat interessanter om het actiever te gaan volgenquote:
Mag je mij nog wel??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee minthewindje
Oh, gelukkig!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Poepje natuurlijk. Je bent mijn sg4tjuh
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!!![]()
Ik heb je natuurlijk wel walgelijk geschoffeerd vanavond... Je bent vergevingsgezind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |