moet hij eens naar coldplay gaan luisteren, moet ik altijd enorm van schijten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ah daar hebben we die zanger weer die klinkt alsof'ie altijd non-stop moet poepen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is nu al de beste grap van de dag!![]()
![]()
Ik hoop (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet hij eens naar coldplay gaan luisteren, moet ik altijd enorm van schijten.
Goeien garp gr grquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop () voor je dat je nooit naar een Coldplay-top 10 hoeft te luisteren
ik weet de knoppen op mijn radio met mijn ogen dicht te vinden gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop () voor je dat je nooit naar een Coldplay-top 10 hoeft te luisteren
vergeet je coldplay cd niet mee te nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Metro Station... nog zo'n draak van een plaatIk ga maar ff schijten denk ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
vergeet je coldplay cd niet mee te nemen.
Dat heb ik nou met mijn vriendinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet de knoppen op mijn radio met mijn ogen dicht te vinden gelukkig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Komt goed
En vergeet ook niet:
Als je verkeerd om afveegt heb je een bruine zak
Zeurnummer, die stemmetjes bah. Maar ik was al weggezapt bij Simply Red, die hoor je ook echt te vaak zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer(San Cisco)
Verschrikkelijk accentquote:
Over het algemeen heb ik een afkeer tegen indie-rock...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zeurnummer, die stemmetjes bah. Maar ik was al weggezapt bij Simply Red, die hoor je ook echt te vaak zeg
Volgens mij komt mijn accent redelijk in de buurt van haar..quote:
Nee joh, we houden het gewoon bij whatsappquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij komt mijn accent redelijk in de buurt van haar..
Je haat me nu, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |