Zeker wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weer thuis
Leuk gehad? als ik de foto's moet geloven wel
Ja ik zag de foto! Gaaf manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker weten.
De Stelvio gisteren was iog één van de hoogtepunten. Letterlijk.
niet duur!quote:
quote:
Mag zijn, maar wel zwaar irriterend. Het zit me zo de hele dag in het hoofdquote:
Lach je mij nu gewoon uit?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik zing gewoon de Ekdom versie elke keer mee
Een tikje, maar dat geeft niet. Je bent best tof verderquote:
Nee, nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, nooitWat is het exact dat jij op gaat eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, nooitMaar goed ook, ben nog aardig in een goede bui namelijk... Kan zo omslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, tof voor jullie!![]()
Rose is niet gay, echte mannen dragen die kleur met trots
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
THanksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed ook, ben nog aardig in een goede bui namelijk... Kan zo omslaan![]()
Leuk, tof voor jullie!![]()
Rose is niet gay, echte mannen dragen die kleur met trots
Waarom niet? Bang dat iemand met een roze shirt aan je zomaar bij de kont pakt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
THanks
Ik vind roze helemaal niks bij mannen
Nee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat iemand met een roze shirt aan je zomaar bij de kont pakt?
Gelukkig maar, er zijn al genoeg homofobe kerelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar echt roze vind ik echt niet kunnen...
Ik heb wel kleding waar roze in verwerkt zit, roze randjes etc... of roze met witte shirts... da's wat andersroze is wel mooi
Deze trek ik nog steeds primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:24 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zo kotsbeu, na de eerste keer al, maar het wordt maar niet minder
gek, ik kan het nog steeds hebben. had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:24 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zo kotsbeu, na de eerste keer al, maar het wordt maar niet minder
Giel vindt het leuk me elke ochtend wakker te maken met 1 of ander slaapliedje van Coldplayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze trek ik nog steeds prima![]()
Ik werd dan weer heel verdrietig toen ik de radio aanzette, Little Talks...
Coldplayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Giel vindt het leuk me elke ochtend wakker te maken met 1 of ander slaapliedje van Coldplaywil je helemaal niet meer je bed uit en eigenlijk het liefst nog meteen dood ook
Dan draait die kneus het 5 minuten vroegerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Je wekker 5 minuten vroeger zetten
GVDquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
Als je het over de duvel hebt![]()
![]()
Coldplay
arghquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
Als je het over de duvel hebt![]()
![]()
Coldplay
Alsin welk vlees ga je opeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Wolf, maar ik weet het antwoord niet...
Ach, ik snapte je direct, zegt ook wel watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsin welk vlees ga je opeten.
Lamaar, ik ben een zieke geest
Oh wachtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsin welk vlees ga je opeten.
Lamaar, ik ben een zieke geest
Dit is nu al de beste grap van de dag!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Edit: ik dacht al dat je dat zou bedoelen, maar ging er niet op inomdat ik dacht dat je niet zo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |