Oh, heerlijk! Wat doe je met me?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfje
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die verrukkelijke roomblanke billen bespelen
sleep tight don't let the bedbugs bitequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
de gemiddelde rtlsbsquiz vind ik ook niets, maar de Publieke Omroep doet het best aardig met De Slimste, 2voor12, Per Seconde Wijzer, Met het mes op tafel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleuren
Ik ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Na al die jaren vraag ik mij toch waarom Swing out Sister nooit heeft deelgenomen aan het songfestival met het nummer You on my mind. Echt een ouderwets songfestivallied.
Geeft niets, het is rustig en iedereen lult zo'n beetje offtopic. Zal wel komen door vakantietijdquote:
ik zet al jaren de radio pas na 10 uur op 3. behalve als Michiel de show doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Jeumig wat is Giel weer tenenkrommend. Ik haak later wel in
beter dan het origineel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:10 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw net na die shitty cover
Giel
ik wilde tot 10 uur slapen.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:17 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
ik wilde eigenlijk om 7u opstaan en gaan hardlopen....mislukt!
Inderdaad. Echt weer zo'n naar onbeschoft Giel gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel half Nederland laatst over #DeMart heen na dat gesprek bij LLN, vanmorgen vond ik Giel pas een belachelijk gesprek voeren, met Dominique van der Heyde. Wat was dat erg zeg.
Dan nog. Giel was vanaf moment één weer lekker onbeschoft en vooral ook ongeïnteresseerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt weer zo'n naar onbeschoft Giel gesprek![]()
Al maakte die van der Heyde ook niet echt handige opmerkingen
Giel moet je ook niet laten praten met iemand die enige intelligentie heeft. Laat hem lekker lullen met die fantastische nederhoppers die dit land heeft, dat is meer zijn niveau.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel half Nederland laatst over #DeMart heen na dat gesprek bij LLN, vanmorgen vond ik Giel pas een belachelijk gesprek voeren, met Dominique van der Heyde. Wat was dat erg zeg.
quote:
quote:3FM IN HET TEKEN VAN DE VERKIEZINGEN MET SERIOUS POLITICS
3FM vraagt in de anderhalve week voor de verkiezingen aandacht voor politieke issues voor jongeren in Serious Politics. Vanaf 3 september tot aan de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september ontvangen de 3FM jocks de politieke kopstukken in de studio. De dj’s vragen naar de plannen van de politieke partijen rond onderwerpen die jonge mensen graag hoog op de politieke agenda zien.
Om te helpen met een politieke keuze heeft 3FM de 3FM Partijwijzer gelanceerd op 3FM.nl. "De 3FM Partijwijzer heeft scherp gekeken naar de politieke thema’s die voor jongeren relevant zijn, zoals studiefinanciering, de kansen op de arbeids- en woningmarkt voor starters, drugs- en alcoholbeleid en internet privacy", zegt zendermanager Wilbert Mutsaers. De 3FM Partijwijzer is samengesteld in samenwerking met ProDemos, dat ook verantwoordelijk is voor de Stemwijzer.
Tijdens 3FM Serious Politics besteden de 3FM programma’s aandacht aan de landelijke verkiezingen en schuiven lijsttrekkers aan. Bij Giel en de Coen en Sander Show komen lijsttrekkers van verschillende partijen. In 3VOOR12 Radio zijn mogelijke lijsttrekkers van de toekomst te gast; jongeren onder 35 die op kandidatenlijsten van de verschillende partijen staan. NOS op 3 verzorgt de gehele periode verkiezingsnieuws in 3FM Serious
En nu BNRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen!heb hier radio 1 aan staan
Ja, maar vandaag ben ik aardig... Bah!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
Minthy: Vandaag nog een dag met nieuwe kansen
Ook leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag ben ik aardig... Bah!![]()
Weer thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |