Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, we houden het gewoon bij whatsapp
Ach, ik praat Haags (voor mensen die niet uit deze regio komen). Vinden velen ook verschrikkelijk
Accentloos hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan![]()
Kreeg laatst nog een compliment van een westerling, ik klonk volgens hem als Ilse de Lange![]()
Och, ik kan er wel om lachen, al die accenten en dialecten. Praat over het algemeen ABN, alleen wanneer ik moe ben of veel in dialect heb gepraat haal ik het nog wel eens door elkaar
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Accentloos hier![]()
En dat als Groninger
Ik heb een tyfushekel aan Gronings. Fries daarentegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomst
Tja, het taaltje "knauwt" nogalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Gronings. Fries daarentegen(ben half Fries)
Ik heb dat ook, zodra ik mij buiten Den Haag begeef ga ik platter pratenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap, maar ik streef dat niet na. Ik schaam me niet voor mijn afkomst
Viel me ook al op inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef minthy het volgende:
The Cure![]()
Ze draaien lekker veel oudjes vandaag
Ik ga juist meer opletten op hoe ik woorden uitspreekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, zodra ik mij buiten Den Haag begeef ga ik platter pratenSoort van "trots"...
En verder: als ik heel moe ben, boos ben of teveel heb gedronken
Eensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel me ook al op inderdaad
Niveautje Veronica(in positieve zin)
vandaar dat ik net opeens oud Curry & Van Inkel werk zat te zoeken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel me ook al op inderdaad
Niveautje Veronica(in positieve zin)
Ik vind je wat direct, ken je amper!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaar dat ik net opeens oud Curry & Van Inkel werk zat te zoeken!
je zou zomaar een hit kunnen schrijven met deze tekst.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je wat direct, ken je amper!
Misschien dat Bløf er iets mee kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou zomaar een hit kunnen schrijven met deze tekst.
n00bquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef minthy het volgende:
Tablet herstart, stond al bijna 1000 uur aan. Hij is verbazingwekkend veel sneller nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |