fix we lff je plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:14 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking eindbaas![]()
![]()
Helaas wel in 1930(!) geboren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% gluten en koemelk eiwitvrij!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BTW, TS. Waarom treuren? We hebben altijd Adam Sandler nog... Toch...?
Die is ook al de 50 gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Vin Diesel
Jason Statham
Zomaar twee newschool opperbazen
Arnold is 65 en kickt nog altijd assquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveer
Kijk die trailer boven je en zeg dat nog eens vriendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:26 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Terechte klacht, alhoewel het bij het leven hoort.
Heb ik ook als ik de films van Eastwood bekijk, met name de westerns en de dirty Harry serie. Daarnaast gaan een aantal jeugdhelden ook achteruit nu, ik noem een Schwarzenegger, Stallone e.d.
quote:
Waarschijnlijk zijn laatste film. De legende is al 80 jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:24 schreef computerprobleem het volgende:
Clint Eastwood zijn nieuwe film komt dit jaar uit.
Er zijn gesprekken om Clint Eastwood in Expendables 3 te krijgen.
Ik zie hem zonder problemen de 100 halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn laatste film. De legende is al 80 jaar.
Bedoelde uiteraard plus/minus. Ik ben niet zo op de hoogte van de leeftijden van de acteurs. Daar heb je een uitstekend punt, hij verkeert namelijk nog in uitstekende gezondheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie hem zonder problemen de 100 halen.
En hij is 82.
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedoelde uiteraard plus/minus. Ik ben niet zo op de hoogte van de leeftijden van de acteurs. Daar heb je een uitstekend punt, hij verkeert namelijk nog in uitstekende gezondheid.
Je weet er aardig wat van. Zulke mensen hebben altijd mijn waardering.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.
Hij heeft in de tussentijd wel films geregisseerd:
Invictus
Hereafter
J. Edgar
Ben fan van zijn filmsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je weet er aardig wat van. Zulke mensen hebben altijd mijn waardering.
Je hebt gelijk. Het is een van de beste acteurs allertijden!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ben fan van zijn films
Mijn topics xD
Clint Eastwood = Eindbaas
Wisten jullie dat Clint Eastwood...
Clint Eastwood fans hier verzamelen!
CLINT EASTWOOD gaat weer acteren!!
Clint Eastwood 82 jaar geworden!
Bush Senior wou Clint Eastwood als running mate!! :D
Clint Eastwood maakt Chuck Norris aan het huilen
Een aantal Bazen Feiten over Held Clint Eastwood
Trollscience houd van Clint Eastwood!
clint eastwood reclame filmpjen
Clint Eastwood gaat weer acteren
Een Nederlandse TV zender zet een Eastwood Classic Uit!!!
Waarom won Gran Torino geen Oscars?
Adoratie voor de laatste echte bazen op deze wereld
Mehquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom is Rutger Hauer nog niet genoemd
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hobo with a shotgun niet gezien?
Alleen in Blade Runner is Hauer wel fucking legendarisch. Moet niet vergeten worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel.
Maar hij is geen ''eindbaas'' acteur of een v/d acteurs die echt tot de elite behoren.
Geen legende zoals Eastwood bijv (komt niet eens in de buurt).
Een (half)-Nederlandse acteur die bijvoorbeeld (waarschinlijk zelfs beroemder is) beter is, is Lee van Cleef (dat is de acteur uit de western films met Clint Eastwood, met dat dunne kop en die ook bijna nooit sprak.)
Een goede Nederlandse regisseur is Paul Verhoeven. De rest is stront.
Heeft vrij weinig te maken met de klacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
In de toekomst komen er veel meer fantasy films. Gelukkig ontdekken filmmaatschappijen dat er in het fantasy genre nog veel te winnen valt, wel een van de lastigste genres om een goede film te maken, en het moet het publiek ook aanspreken. Riskante genre, vandaar dat dit een onderbelichte, mysterieuze genre is, waar nog vele verhalen verfilmd kunnen worden. Ik ken stripverhalen waarmee je uren en uren filmplezier uit kan halen, afijn, genoeg gezwamd. Pics.
Guardians of the Galaxy (2014)
[ afbeelding ]
The Hobbit (2012) (Smaug, dragon)
[ afbeelding ]
Vind hem een goede acteur hoor, maar behoort echt niet tot de acteur helden. We hebben het hier voornamelijk over oudere acteurs, jeugdhelden enz. Heath Ledger was een erg goede acteur (één van de besten als hij nog zou leven), maar hij behoort niet in het rijtje Eastwood / Stallone / Connery enz. enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:02 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Waarom is Heath Ledger nog niet genoemd?
[ afbeelding ]
First Blood is baas. Een actiefilm uit de tijden waar domme actie goed scoorde, maar dan toch ondersteund met enige diepgang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:07 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Stallone films vind ik by far de meest kutte films ever
Klopt. Daarom heb ik het maar bij een offtopic post gehouden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig te maken met de klacht.
Hm, ken die film niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
First Blood is baas. Een actiefilm uit de tijden waar domme actie goed scoorde, maar dan toch ondersteund met enige diepgang.
first blood is rambo 1 mongoolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Hm, ken die film niet.
Knapte af bij Rambo 1 tot en met 300 van die gast
Echt, hé? Dat is zowat een van de bekendste films uit de jaren 80.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
first blood is rambo 1 mongool
Overschat. En Rambo en Pulp Fiction zijn totaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:17 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Boeie.
Beter kwaliteitsfilms als Pulp Fiction.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Overschat. En Rambo en Pulp Fiction zijn totaal niet te vergelijken.
Jij bent zeker zo'n kneus die alleen films kijkt waar hij vaak iets over hoort of die 1000x op tv herhaalt worden.
bullitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:59 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij nou gewoon niet was overleden...
Sorry, ik heb het moment gemist waarop TS jou verder liet bepalen wat wel en niet mag in dit topic...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vind hem een goede acteur hoor, maar behoort echt niet tot de acteur helden. We hebben het hier voornamelijk over oudere acteurs, jeugdhelden enz. Heath Ledger was een erg goede acteur (één van de besten als hij nog zou leven), maar hij behoort niet in het rijtje Eastwood / Stallone / Connery enz. enz.
Christian Bale vind ik ook een topperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef wise het volgende:
enige "jonge" acteur die zo in het rijtje van al pacino, deniro, fonda, eastwood en nickolson kan is dicaprio.
Weinig goede acteurs meer in hollywood
Ik vind die opvolgster van Mega Fox veel fijnerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef pindaplukker het volgende:
Liam Neeson![]()
Mark Whalberg![]()
Samual L Jackson![]()
![]()
![]()
![]()
Vinnie Jones![]()
Bruce Willis![]()
Morgan Freeman![]()
Ryan Reynolds![]()
Megan Fox
Bazenfilmquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Karina het volgende:
Daarom kijk ik binnenkort The Expendables 2, daar spelen tenminste nog wat oude helden in mee
[ afbeelding ]
william dafoe heeft er altijd al zo uitgezien hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef rubensanti het volgende:
Deze heeft zijn beste tijd ook wel gehad
Beter dan deel 1, je gaat genietenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Karina het volgende:
Daarom kijk ik binnenkort The Expendables 2, daar spelen tenminste nog wat oude helden in mee
[ afbeelding ]
Waarom zie ik alleen een naam .jpg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel is trouwens ook al bijna 60
Ik zag een voorstukje en het zag er goed uit inderdaad. Leuke oneliners sowieso, "my shoes are bigger than this car"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Beter dan deel 1, je gaat genieten
Geweldige teksten zitten er in die film!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.
Heel veel dingetjes die met oudere films te maken hebben.. vooral Arniequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje en het zag er goed uit inderdaad. Leuke oneliners sowieso, "my shoes are bigger than this car"
Hij mocht willen dat hij met zijn baasheid ook maar in de buurt kwam van deze opperbaas,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
ziet er nu wel als een super eindbaas uit overigens:
[ afbeelding ]
nou jean mischien niet maar bud spencer was echt de oppereindbaas der eindbazen, problemen met die man maken was een klap in je gezicht met de platte hand zo hard alsof er 300 glasplaten doormidden geklapt werden door een ontploffende gastank.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat hij zijn baasheid ook maar in de buurt kwam van deze opperbaas,
Shut up, fool!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou jean mischien niet maar bud spencer was echt de oppereindbaas der eindbazen, problemen met die man maken was een klap in je gezicht met de platte hand zo hard alsof er 300 glasplaten doormidden geklapt werden door een ontploffende gastank.
Ga weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het moment gemist waarop TS jou verder liet bepalen wat wel en niet mag in dit topic...![]()
En aan je andere posts te zien haal je beter die zelfvoldane neus uit je anus, niks zo zielig als wannabe filmcritici...![]()
No hard feelings though
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ga weg.
En wie ben jij trouwens?
Ga gewoon weg.
Die leeft toch nog gewoon?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn jeugdheld ;_; rip.
pas jij dan even zijn wiki aan?quote:
Dit dus. De enige grote held.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben ik nu scheel, of is het echt zo dat Jack Nicholson nog niet langs is gekomen. Onbegrijpelijk.
[ afbeelding ]![]()
Instant evil kop, goud waard.
"Bud Spencer, born on October 31, 1929 in Naples, was a Italian actor and screenwriter. He died on August 24, 2012, at the age of 82.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:36 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
pas jij dan even zijn wiki aan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bud_Spencer
dude
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |