fix we lff je plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:14 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking eindbaas![]()
![]()
Helaas wel in 1930(!) geboren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% gluten en koemelk eiwitvrij!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BTW, TS. Waarom treuren? We hebben altijd Adam Sandler nog... Toch...?
Die is ook al de 50 gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Vin Diesel
Jason Statham
Zomaar twee newschool opperbazen
Arnold is 65 en kickt nog altijd assquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveer
Kijk die trailer boven je en zeg dat nog eens vriendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:26 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Terechte klacht, alhoewel het bij het leven hoort.
Heb ik ook als ik de films van Eastwood bekijk, met name de westerns en de dirty Harry serie. Daarnaast gaan een aantal jeugdhelden ook achteruit nu, ik noem een Schwarzenegger, Stallone e.d.
quote:
Waarschijnlijk zijn laatste film. De legende is al 80 jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:24 schreef computerprobleem het volgende:
Clint Eastwood zijn nieuwe film komt dit jaar uit.
Er zijn gesprekken om Clint Eastwood in Expendables 3 te krijgen.
Ik zie hem zonder problemen de 100 halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn laatste film. De legende is al 80 jaar.
Bedoelde uiteraard plus/minus. Ik ben niet zo op de hoogte van de leeftijden van de acteurs. Daar heb je een uitstekend punt, hij verkeert namelijk nog in uitstekende gezondheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie hem zonder problemen de 100 halen.
En hij is 82.
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedoelde uiteraard plus/minus. Ik ben niet zo op de hoogte van de leeftijden van de acteurs. Daar heb je een uitstekend punt, hij verkeert namelijk nog in uitstekende gezondheid.
Je weet er aardig wat van. Zulke mensen hebben altijd mijn waardering.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.
Hij heeft in de tussentijd wel films geregisseerd:
Invictus
Hereafter
J. Edgar
Ben fan van zijn filmsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je weet er aardig wat van. Zulke mensen hebben altijd mijn waardering.
Je hebt gelijk. Het is een van de beste acteurs allertijden!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ben fan van zijn films
Mijn topics xD
Clint Eastwood = Eindbaas
Wisten jullie dat Clint Eastwood...
Clint Eastwood fans hier verzamelen!
CLINT EASTWOOD gaat weer acteren!!
Clint Eastwood 82 jaar geworden!
Bush Senior wou Clint Eastwood als running mate!! :D
Clint Eastwood maakt Chuck Norris aan het huilen
Een aantal Bazen Feiten over Held Clint Eastwood
Trollscience houd van Clint Eastwood!
clint eastwood reclame filmpjen
Clint Eastwood gaat weer acteren
Een Nederlandse TV zender zet een Eastwood Classic Uit!!!
Waarom won Gran Torino geen Oscars?
Adoratie voor de laatste echte bazen op deze wereld
Mehquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom is Rutger Hauer nog niet genoemd
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hobo with a shotgun niet gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |