Mensen die niet weten dat Clint Eastwood een levende legende is en de beste acteur én regisseur die er momenteel isquote:
Je overdrijft weer eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Clint Eastwood een levende legende is en de beste acteur én regisseur die er momenteel is.
Maar ja, voor de Clint Eastwood fans is dit natuurlijk prachtig nieuws.
Een eckte echte kenner hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef GGMM het volgende:
Clint Eastwood. [ afbeelding ]
Altijd goede films.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
Submit gewoon in plaats van op FOK!film te haten. Een betere site begint bij jezelf
Dat zou z'n laatste film zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:23 schreef Stringer het volgende:
wanneer was ie in hemelsnaam gestopt dan. Laat nog een film van m gezien. Speelt ie een soort buurtcommando tegen een aziatische bende.
ah oke..quote:
Gran Torinoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:23 schreef Stringer het volgende:
wanneer was ie in hemelsnaam gestopt dan. Laat nog een film van m gezien. Speelt ie een soort buurtcommando tegen een aziatische bende.
Gran Torino is dat, is al wel weer 3 jaar oud, dus je loopt best wel een beetje erg veel achter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:23 schreef Stringer het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gran Torino is dat, is al wel weer 3 jaar oud, dus je loopt best wel een beetje erg veel achter.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Clint Eastwood wil toch weer acteren
Ja wat nou? Mijn nieuwsbericht gaat vooral over Sandra Bullock en ik zie in dat bericht dat jij plaats nergens iets over Sandra Bullock staan hoor.quote:
Lees je eigen OP nog eens. Knurftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja wat nou? Mijn nieuwsbericht gaat vooral over Sandra Bullock en ik zie in dat bericht dat jij plaats nergens iets over Sandra Bullock staan hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |