fix we lff je plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:14 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking eindbaas![]()
![]()
Helaas wel in 1930(!) geboren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% gluten en koemelk eiwitvrij!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BTW, TS. Waarom treuren? We hebben altijd Adam Sandler nog... Toch...?
Die is ook al de 50 gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Vin Diesel
Jason Statham
Zomaar twee newschool opperbazen
Arnold is 65 en kickt nog altijd assquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jason is gelukkig nog maar 45 ongeveer
Kijk die trailer boven je en zeg dat nog eens vriendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:26 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Terechte klacht, alhoewel het bij het leven hoort.
Heb ik ook als ik de films van Eastwood bekijk, met name de westerns en de dirty Harry serie. Daarnaast gaan een aantal jeugdhelden ook achteruit nu, ik noem een Schwarzenegger, Stallone e.d.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |