Dat zegt meer iets over jou dan over hen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
Helft ken ik niet zo baas zijn ze dus niet
Eej, Berlusconi is gewoon baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:42 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind dat Berlusconi hier niet in thuis hoort.
Dat is geen staatsman, maar een boefje.
Kerel, elke rij bazen met Fidel Castro, daar hoort géén Italiaanse kapitalisten Don in thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eej, Berlusconi is gewoon baas
Ze zijn allen bazen op hun eigen gebied.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kerel, elke rij bazen met Fidel Castro, daar hoort géén Italiaanse kapitalisten Don in thuis.
Maffia, vieze man. Brrr.
Nee hoor dat zegt iets over de belabberde status van zequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over jou dan over hen hoor
Haha, troll. Dat is wat jij bent. Een professionele troll. Hoeveel verdient een troll netto per maand eigenlijk? Altijd naar benieuwd geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hoor dat zegt iets over de belebberde status van ze
Toch leeft hij nog en daar gaat het omquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef DrDentz het volgende:
De conditie van Ariel Sharon schijnt ook niet zo bazig meer te zijn de laatste jaren.
Leeft die gast nog steeds? Ik dacht dat ie al dood was?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef DrDentz het volgende:
De conditie van Ariel Sharon schijnt ook niet zo bazig meer te zijn de laatste jaren.
Blijkbaar :squote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Leeft die gast nog steeds? Ik dacht dat ie al dood was?!
Hij ligt sinds 2006 in comaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Leeft die gast nog steeds? Ik dacht dat ie al dood was?!
Ik wist wel dattie in coma lag, maar ik had al zo lang niks meer gehoord dat ik dacht dattie misschien dood was en dat ik dat gemist had ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij ligt sinds 2006 in coma
Nee, een baas verlaat ons niet zomaar. Daar komt veel bij kijken, vooral bij een held als Sharon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist wel dattie in coma lag, maar ik had al zo lang niks meer gehoord dat ik dacht dattie misschien dood was en dat ik dat gemist had ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |