william dafoe heeft er altijd al zo uitgezien hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef rubensanti het volgende:
Deze heeft zijn beste tijd ook wel gehad
Beter dan deel 1, je gaat genietenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Karina het volgende:
Daarom kijk ik binnenkort The Expendables 2, daar spelen tenminste nog wat oude helden in mee
[ afbeelding ]
Waarom zie ik alleen een naam .jpg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel is trouwens ook al bijna 60
Ik zag een voorstukje en het zag er goed uit inderdaad. Leuke oneliners sowieso, "my shoes are bigger than this car"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Beter dan deel 1, je gaat genieten
Geweldige teksten zitten er in die film!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zijn laatste film was Gran Torino in 2008, 4 jaar geleden dus.
Heel veel dingetjes die met oudere films te maken hebben.. vooral Arniequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje en het zag er goed uit inderdaad. Leuke oneliners sowieso, "my shoes are bigger than this car"
Hij mocht willen dat hij met zijn baasheid ook maar in de buurt kwam van deze opperbaas,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
ziet er nu wel als een super eindbaas uit overigens:
[ afbeelding ]
nou jean mischien niet maar bud spencer was echt de oppereindbaas der eindbazen, problemen met die man maken was een klap in je gezicht met de platte hand zo hard alsof er 300 glasplaten doormidden geklapt werden door een ontploffende gastank.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat hij zijn baasheid ook maar in de buurt kwam van deze opperbaas,
Shut up, fool!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou jean mischien niet maar bud spencer was echt de oppereindbaas der eindbazen, problemen met die man maken was een klap in je gezicht met de platte hand zo hard alsof er 300 glasplaten doormidden geklapt werden door een ontploffende gastank.
Ga weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:27 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het moment gemist waarop TS jou verder liet bepalen wat wel en niet mag in dit topic...![]()
En aan je andere posts te zien haal je beter die zelfvoldane neus uit je anus, niks zo zielig als wannabe filmcritici...![]()
No hard feelings though
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ga weg.
En wie ben jij trouwens?
Ga gewoon weg.
Die leeft toch nog gewoon?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn jeugdheld ;_; rip.
pas jij dan even zijn wiki aan?quote:
Dit dus. De enige grote held.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben ik nu scheel, of is het echt zo dat Jack Nicholson nog niet langs is gekomen. Onbegrijpelijk.
[ afbeelding ]![]()
Instant evil kop, goud waard.
"Bud Spencer, born on October 31, 1929 in Naples, was a Italian actor and screenwriter. He died on August 24, 2012, at the age of 82.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:36 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
pas jij dan even zijn wiki aan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bud_Spencer
dude
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |