SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn penis krimpt tenminste niet van dexa.
Lik z'n teenhaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Details, maak pics, spreek ik 'm aan, sla hem, douw een stok in z'n anus, doe íets!Deathlift or Die.![]()
ik ben bangggquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Details, maak pics, spreek ik 'm aan, sla hem, douw een stok in z'n anus, doe Ãets!![]()
CB is een BF'er (Bekende FOK!ker) hoowwrrquote:.
Doe iets raars en randoms zodat hij denkt van WTF, en dat hij het dan hier terugleest.
![]()
hij is naar binnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is een BF'er (Bekende FOK!ker) hoowwrr.
Doe iets raars en randoms zodat hij denkt van WTF, en dat hij het dan hier terugleest.
![]()
![]()
ZEG ASJEBLIEFT "jij bent toch Leon van der Zanden? Of nee, nee, Rachid van Raymann is Laat!"Waar hang jij uit dan?quote:![]()
![]()
ooo dat ga ik zeggen danquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ZEG ASJEBLIEFT "jij bent toch Leon van der Zanden? Of nee, nee, Rachid van Raymann is Laat!"
[..]
Waar hang jij uit dan?alleen als hij alleen staat dan.
Introweek![]()
![]()
En dan eindigen met "ohja, Ron Coleman, nu zie ik het".quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo dat ga ik zeggen danalleen als hij alleen staat dan.
Introweek![]()
Heeft hij toevallig ook je PS3 meegenomen om hem te fixxen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Is die introweek in Amsterdam?daar zit een vriend van me nu ook
Jawel, maar moet eerst een tentamen klaren voordat ik weer FIFA ga spelen. U hoort nog van mij.quote:
Gr gr,
Mister XJawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, maar moet eerst een tentamen klaren voordat ik weer FIFA ga spelen. U hoort nog van mij.
Gr gr,
Mister X
Je gaat aan de HvA studeren dus? Leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo dat ga ik zeggen danalleen als hij alleen staat dan.
IntroweekSpreek hem tenminste aan hij is echt niet eng hoor, stiekem is het een knuffelbeer. Oke gr gr
![]()
hllo hep je eindeleik je roepink gefondequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hallon welkom by de klub
grtjes vn richard
boh gekI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Ook nog dat stukje groente op het einde.
Oh ja weet ik veelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week al toch
[..]
Nee virusje te pakkenben al te oud voor die dingen
![]()
Maar nee had er geen zin in, 65 euro dokkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veelben al te oud voor die dingen
. Ik heb volgende week wel 2 introductiedagen waarbij ik m'n klas leer kennen dus dat is prima, en Utrecht verken ik zelf wel
![]()
![]()
Godverdomme je bent alleen gefascineerd door neger hoeveelheden geld, negers in Amerika, negerrap, negerwijven, negerblanken en negereten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Floyd Mayweather Counting 1 Milli In His Jet!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhLEsEADkQE60poTAH![]()
De rest boeit me inderdaad allemaal vrij weinigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme je bent alleen gefascineerd door neger hoeveelheden geld, negers in Amerika, negerrap, negerwijven, negerblanken en negereten.. #ignorant
![]()
Shaquille O'Neal is rich, but the man who cuts his check is wealthy.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh ik wist niet dat je ook blank hoeveelheden geld had.![]()
Ik zie de relevantie niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shaquille O'Neal is rich, but the man who cuts his check is wealthy.If not now, then when.![]()
Ik nam het meer op als black money dus daarom zeg ik dat ik niet wist dat je ook white money had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers zijn rich, blanken zijn wealthy. Die hebben dus blanke hoeveelheden geld.If not now, then when.![]()
Nu snap ik jou niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik nam het meer op als black money dus daarom zeg ik dat ik niet wist dat je ook white money had..
![]()
Ja van die blanken die zich als neger gedragenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van die blanken die zich als neger gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOOH SHIT!
Ik word lekgeprikt:Ik ruik naar mens en jullie naar hont.quote:Muggen kunnen heel goed ruiken.
Hoe meer de mens naar mens ruikt hoe meer muggen deze mens vinden.
He lijkt er op dat vrouwen over het algemeen meer naar mens ruiken dan mannen.
Ook gaat de mug op warmbloedige dieren en mensen af.![]()
Hoe erg kan je naar mens ruiken dan?
![]()
Feromoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word lekgeprikt:
[..]
Ik ruik naar mens en jullie naar hont.![]()
Hoe erg kan je naar mens ruiken dan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe noem je een neger op een ei?
Een broeder.
[ afbeelding ]
Deze ken je vast al:
Hoe noem je een neger die kip eet?
- KluivertIf not now, then when.![]()
NICE!quote:Gefeliciteerd mi mang
!
Haha, ging meteen dat filmpje kijken na m'n post inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ken je vast al:
Hoe noem je een neger die kip eet?
- Kluivert.
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom hebben negers grote neuzen?
Lucht is gratis.
Ik vond deze altijd de beste grap.
Komen drie kannibalen bij een restaurant.
Na een blik in de menukaart bestelt de eerste kannibaal de gebakken Jood.
De tweede neemt gestoofde Neger en de derde neemt gegratineerde Turk.
Aan het einde van het diner komt de ober met de rekening: "Wie had de gebakken Jood?" "Ik" zegt de eerste. Dat is dan 250 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de kannibaal. Dat is duur. Ja" zegt de ober, "maar Joden zijn na WO2 erg schaars geworden en zo duur, omdat er nog maar weinig van zijn hier in Nederland". "Nou ja, vooruit" zegt'ie en betaalt zijn rekening.
"Wie had de gestoofde neger?" vervolgt de ober ". "Ik" zegt de tweede. "Dat is dan 350 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de tweede kannibaal. "Dat is nog duurder, en negers die zijn toch niet schaars in Nederland!" "Helemaal niet" zegt de ober "Maar negers zijn erg snel en daarom zo duur, je krijgt ze bijna niet te pakken, en ze zijn moeilijk in het vizier te krijgen, vandaar de prijs". "Nou ja, vooruit" zegt ook de tweede en betaalt ook zijn rekening.
De derde kijkt op als de ober hem tenslotte een rekening presenteert van 600 Euro. Verontwaardigd roept hij: "WAAAT 600 Euro!!!" Hoe kan dat, Turken zijn toch lui en dus helemaal niet snel, en bovendien toch helemaal niet schaars in Nederland! Je ziet ze overal!" "Dat is waar" zegt de ober. Maar heeft U al eens geprobeerd een Turk schoon te maken?"![]()
Deze is zo fout, zo foutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan het einde van het diner komt de ober met de rekening: "Wie had de gebakken Jood?" "Ik" zegt de eerste. Dat is dan 250 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de kannibaal. Dat is duur. Ja" zegt de ober, "maar Joden zijn na WO2 erg schaars geworden en zo duur, omdat er nog maar weinig van zijn hier in Nederland". "Nou ja, vooruit" zegt'ie en betaalt zijn rekening.
"Wie had de gestoofde neger?" vervolgt de ober ". "Ik" zegt de tweede. "Dat is dan 350 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de tweede kannibaal. "Dat is nog duurder, en negers die zijn toch niet schaars in Nederland!" "Helemaal niet" zegt de ober "Maar negers zijn erg snel en daarom zo duur, je krijgt ze bijna niet te pakken, en ze zijn moeilijk in het vizier te krijgen, vandaar de prijs". "Nou ja, vooruit" zegt ook de tweede en betaalt ook zijn rekening.
De derde kijkt op als de ober hem tenslotte een rekening presenteert van 600 Euro. Verontwaardigd roept hij: "WAAAT 600 Euro!!!" Hoe kan dat, Turken zijn toch lui en dus helemaal niet snel, en bovendien toch helemaal niet schaars in Nederland! Je ziet ze overal!" "Dat is waar" zegt de ober. Maar heeft U al eens geprobeerd een Turk schoon te maken?"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De derde kijkt op als de ober hem tenslotte een rekening presenteert van 600 Euro. Verontwaardigd roept hij: "WAAAT 600 Euro!!!" Hoe kan dat, Turken zijn toch lui en dus helemaal niet snel, en bovendien toch helemaal niet schaars in Nederland! Je ziet ze overal!" "Dat is waar" zegt de ober. Maar heeft U al eens geprobeerd een Turk schoon te maken?"
Deze mop vertel ik al vanaf mijn 11de.
Een man is van plan om zelf een onderbroek te maken en gaat dus naar een winkel waar die de benodigde stof kan kopen. Hij heeft z'n stof gevonden en koopt daar 4m van. Eenmaal thuis gekomen begint die met z'n zwembroek. Van de 4m stof gebruikt hij 2m voor de zwembroek. Zo gezegd zo gedaan.
De zwembroek is af en de man besluit om hem uit te gaan testen. De man is ondertussen al lekker aan het zwemmen en vindt het wel genoeg zo dus hij gaat eruit. Ondertussen is zijn zwembroek afgezakt maar dit heeft hij niet door! Op een gegeven moment komt er een vrouw aanlopen en die zegt tegen de man "Zooo die is lang!" waarop de man antwoord "Dankjewel, ik heb de andere 2m nog thuisliggen".
Ik vond hem altijd al prachtig.
Niet grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe kun je 100 joden laten passen in 1 auto?![]()
- 96 in de asbak, 2 voor, 2 achter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een jood en een pizzaI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef aight1 het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.![]()
Nee een pizza is voedsel, met deeg en dan verschillende soorten beleg, zoals tomaten, ham, salami en nog vele anderen. Een Jood is mens met het Joodse geloof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaat![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Oh ik dacht dat je de grap variant bedoelde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee een pizza is voedsel, met deeg en dan verschillende soorten beleg, zoals tomaten, ham, salami en nog vele anderen. Een Jood is mens met het Joodse geloof.![]()
Ze heeft haar maandelijkse dingetje weetjewel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.
Ik kan niet tegen joden en gas grappen en dat diegene er nog 100 smileys achter moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.![]()
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemperquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemper
Zij is ook wel mooi idd. Dat fascineert me pas, zo'n natuurlijke schoonheid
.
![]()
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwzquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik diggquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zij is ook wel mooi idd. Dat fascineert me pas, zo'n natuurlijke schoonheid
.
![]()
![]()
Chicks ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik diggIf not now, then when.![]()
wow vet racistisch enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwz![]()
quote:
Ken je dit nummer nog? Zo chill, van die nummers die je totaal vergeet en dan ineens random langskomen.
![]()
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je dit nummer nog? Zo chill, van die nummers die je totaal vergeet en dan ineens random langskomen.
O.a. één van de liedjes die ik ECHT mooi vind van Wayne.
Vas?
Ik heb nu al zo'n bijna 300 gifjes in m'n imgur account.Ze blijven leuk.
Deze zat bij aanbevolen video'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.
O.a. één van de liedjes die ik ECHT mooi vind van Wayne..
Zieke beat dit. Deze moet je echt knallen op je best mogelijke installatie! Zie de 1e reactie
.
![]()
u mad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zat bij aanbevolen video's.
Zieke beat dit. Deze moet je echt knallen op je best mogelijke installatie! Zie de 1e reactie
.
Ik vind haar ook zo cutequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
echt zo'n lief gezichtje maar ondertussen wel een wifey die het low dipt als d'r man thuis komt
![]()
![]()
leven die nog?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn humor is kwaadaardig.![]()
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als dat echte cum is mikt 'ie wel pro.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, bereid je voor op je volgende ban.
Daar is echt niets ergs aan hoor. Ik ga echt geen risico's nemen.
Oh reken maar van welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is echt niets ergs aan hoor. Ik ga echt geen risico's nemen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom nou weer kut vas ik heb niks gedaan
Een beetje net als jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind haar ook zo cuteecht zo'n lief gezichtje maar ondertussen wel een wifey die het low dipt als d'r man thuis komt
Deathlift or Die.![]()
She got your cookin' skills then?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoezo maar een beetje![]()
Nee hoor
Deathlift or Die.![]()
Gewoon zomaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en uit welke hoek van FOK! kom jij ineens opgedaagd?![]()
![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een teringlijer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms zie je Aziatische meisjes die echt mooi zijn."Soms".
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
waarom geschiedenis verwijderen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
Dagelijkse gang van zaken dat laatste plaatje.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms zie je Aziatische meisjes die echt mooi zijn.![]()
.
![]()
![]()
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooit![]()
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dat kijk ik al zo lang niet meer, dat programmaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meer![]()
.
Seks en Japan zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nicolette zoekt uit wat er met het libido van de Japanners is gebeurd. Ondertussen verkent Manuel de bizarre Japanse seksindustrie.
Zal zeker wel met behaard, poep-en plassex, tentakelseks, palingseks en wat allemaal te maken hebben?![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kijk ik al zo lang niet meer, dat programma.
Seks en Japan zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nicolette zoekt uit wat er met het libido van de Japanners is gebeurd. Ondertussen verkent Manuel de bizarre Japanse seksindustrie.
Zal zeker wel met behaard, poep-en plassex, tentakelseks, palingseks en wat allemaal te maken hebben?![]()
Schijnt dat Japanners de minste seks hebben van de wereld maar als ze het wel hebben dan is het bizarros
![]()
![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meer
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaSchijnt dat Japanners de minste seks hebben van de wereld maar als ze het wel hebben dan is het bizarros
![]()
![]()
Echt hé.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooit![]()
.
[ afbeelding ]![]()
Maar vaak zijn ze ook wel raar.
inb4 Juminelle
Gast"Vaak".
Raar is goed. Wilde dames.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Maar vaak zijn ze ook wel raar.
inb4 Juminelle
Gast"Vaak".
Euh neequote:Denk niet dat ze zitten te wachten op een vinger in hun anus opeens. Maar ben je alweer beter?
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh neeDenk niet dat ze zitten te wachten op een vinger in hun anus opeens. Maar ben je alweer beter?
mijn dag bestaat uit hoestdrank drinken, keeltabletten slikken en slapen
kutlevenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mijn dag bestaat uit keelpastilles nemen,thee tegen mijn zin en binnenzitten/slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:47 schreef aight1 het volgende:
mijn dag bestaat uit hoestdrank drinken, keeltabletten slikken en slapen
kutleven
Tik 'm aan![]()
![]()
Heb jij ook zo'n vercrackte stem?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn dag bestaat uit keelpastilles nemen,thee tegen mijn zin en binnenzitten/slapen.
Tik 'm aan
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar bovenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n vercrackte stem?![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je het wel overleven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar boven![]()
![]()
![]()
Hahah lekker zijn die jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar boven![]()
![]()
Op het nippertjequote:
Niet zo negatief Miss Jquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:17 schreef JackieBrown het volgende:
Mensen die de luxe hebben om de hele dag thuis te blijven![]()
![]()
Heb een paar uur terug al getraind.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri pls, ga naar de gym ofzo ipv het topic spammen
[ afbeelding ]
Not enough.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een paar uur terug al getraind.
[ afbeelding ]![]()
Allemaal geemigreerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Echt druk is deze sc niet he. Of is dit geen sc.. Ik tenminste.
![]()
Waar na toe dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal geemigreerd. Ik tenminste.
![]()
ik vind je gifjes wel leuk dus ga vooral doorI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
aight1 ik vind ze ook leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef aight1 het volgende:
ik vind je gifjes wel leuk dus ga vooral door![]()
Wegwezen hier danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal geemigreerd. Ik tenminste.
![]()
En het gaat weer goed hoor! Met jou minder las ikBeterschap.
Die IsaacCuenca is echt een kutuser. Zit mij de hele tijd te stalken en shit.If not now, then when.![]()
Mocht je willen dat ik je stalkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die IsaacCuenca is echt een kutuser. Zit mij de hele tijd te stalken en shit.![]()
3x je post editten, kutuser.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mocht je willen dat ik je stalk
1ste: :S
2de:![]()
3de: Mocht je willen dat ik je stalk
sad cunt.If not now, then when.![]()
Flikker op manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3x je post editten, kutuser.
1ste: :S
2de:![]()
3de: Mocht je willen dat ik je stalk
sad cunt.![]()
![]()
QFTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die IsaacCuenca is echt een kutuser. Zit mij de hele tijd te stalken en shit.![]()
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val niet op boerderijdieren.If not now, then when.![]()
Oke gequote voor over 8 maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.Driedubbel gequote voor over 8 maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke gequote voor over 8 maanden.If not now, then when.![]()
Heb je soms iets gemist?quote:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van die blanken die zich als neger gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want ik gedraag me als een neger? Heet ik Krio?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je soms iets gemist?
[..]
Deathlift or Die.![]()
Want krio gedraagt zich als neger? Pls die is zo whiteboy/opa als wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik gedraag me als een neger? Heet ik Krio?![]()
Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want krio gedraagt zich als neger? Pls die is zo whiteboy/opa als wat.
Le care, wanneer bang jij Yuri z'n oostblokpik eens?Deathlift or Die.![]()
FIX JE PS3 HOMMOTJEquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri still mad om die fifa asskickings. He so mad.
Hebben jullie mijn kwaliteits topic al gezien?![]()
Normaal maak ik nooit topics van zo'n hoge kwaliteit.
![]()
Mijn uitwerpselen niet rustig kunnen deponerenIf not now, then when.![]()
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etc
Le care, wanneer bang jij Yuri z'n oostblokpik eens?![]()
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?Deathlift or Die.![]()
Ja maar weet niet of hem dat wel lukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?![]()
Doet jouw PS3 het nou gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yep he mad.
Vandaag nog een mattie 4-0 pakkie gegeven (Ik Santos, hij ManU)
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet jouw PS3 het nou gewoon?Deathlift or Die.![]()
Ik wacht geduldig af tot het moment dat ik je hoor huilen via de headset.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.
Nee ik heb mijn eigen oorkankerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, word je nou niet nat hiervan?![]()
Ik ga ook wel altijd hard op deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn eigen oorkanker
ik heb NOOIT R.kwellie geluisterdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga ook wel altijd hard op deze.![]()
![]()
Ik luister alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb NOOIT R.kwellie geluisterd
Behalve hardcore en metal.
Het refrein is wel geinig. Verder is hardstyle leuk op een festival oid, het is toch veel van hetzelfde de hele tijd.quote:If not now, then when.![]()
wat lullie gij nou, gewoon hele nacht op hardstyle en corequote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het refrein is wel geinig. Verder is hardstyle leuk op een festival oid, het is toch veel van hetzelfde de hele tijd.![]()
![]()
Hardstyle en coke?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat lullie gij nou, gewoon hele nacht op hardstyle en coreIf not now, then when.![]()
Helaas niet nee, misschien wel naar Undercurrent daarna. Ligt eraan of we zondag naar Bloemendaal gaan. Jij wel?quote:Deathlift or Die.![]()
Proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas niet nee, misschien wel naar Undercurrent daarna. Ligt eraan of we zondag naar Bloemendaal gaan. Jij wel?Hekkenklimmen jwt, is best makkelijk daar
![]()
Ben je ff kkskeerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ProberenHekkenklimmen jwt, is best makkelijk daar
Deathlift or Die.![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nope.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heeft ze nou contact gelegd??
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb wel een vermoeden ja. USCquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je wie het was? Waar was die introweek?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zijn meer USC's he, maar ik neem aan Science Park?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb wel een vermoeden ja. USCDeathlift or Die.![]()
Yisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn meer USC's he, maar ik neem aan Science Park?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vond dat zo raar, als introweek gewoon in Amsterdamquote:
Ik ging tenminste nog naar de Ardennen.Deathlift or Die.![]()
![]()
Dafuq, een zeug, een tienermoeder, een Oost-Blokslet en een lopend lijk als chicks?
Die sloerie in het roze zou ik wel genadeloos hard aanpakken_!
![]()
Wat Oost-Blokslet? Ben jij wel helemaal wijs mien jung?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq, een zeug, een tienermoeder, een Oost-Blokslet en een lopend lijk als chicks?
[ afbeelding ]
Die sloerie in het roze zou ik wel genadeloos hard aanpakken_!
Sloeber.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ProberenHekkenklimmen jwt, is best makkelijk daar
Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat Oost-Blokslet? Ben jij wel helemaal wijs mien jung?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.
Wat een droeftoeters trouwens.
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn of gewoon echt de hersencapaciteit van een vis hebben.
Vraag het aan jezelfquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn.![]()
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn of gewoon echt de hersencapaciteit van een vis hebben.
Spektakel![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, zet er een lamp op terwijl zij ronddraait en je hebt een disco-effect.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?
Spektakel![]()
![]()
Ik blijf maar kijken naar die fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow wacht het is geen glitter bikini.. Die meest rechts ziet er zo bleek uit, alsof ze net is gered van verdrinking
.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken naar die foto. Die meest rechts ziet er zo bleek uit, alsof ze net is gered van verdrinking
.
Ik zit mij steeds af te vragen of dat 2de meisje van links nou zo'n navelstreepje heeft.
Vandaar ook dat tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit mij steeds af te vragen of dat 2de meisje van links nou zo'n navelstreepje heeft..
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vandaar ook dat tienermoeder.
![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.If not now, then when.![]()
Haha, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.! En dan zo'n McDonalds petje op, met zo'n open bovenkant
.
![]()
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oostblokker hier op FOK! was ook epic.?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, nu je het zegt! En dan zo'n McDonalds petje op, met zo'n open bovenkant
.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoeder?
Ze kwam later zelfs terug onder een ander account waarbij ze foto's postte van haar zwangere buik.
Sickquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.Ze kwam later zelfs terug onder een ander account waarbij ze foto's postte van haar zwangere buik.
.
![]()
![]()
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.![]()
Ach man, ga toch in de oven liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op jouw Kim Kardashian lichaam.![]()
![]()
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach man, ga toch in de oven liggen.
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.![]()
Geen wodka drinken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: