hllo hep je eindeleik je roepink gefondequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hallon welkom by de klub
quote:
Oh ja weet ik veelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week al toch
[..]
Nee virusje te pakken
Maar nee had er geen zin in, 65 euro dokkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veelben al te oud voor die dingen
Godverdomme je bent alleen gefascineerd door neger hoeveelheden geld, negers in Amerika, negerrap, negerwijven, negerblanken en negereten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Floyd Mayweather Counting 1 Milli In His Jet!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhLEsEADkQE60poTAH
De rest boeit me inderdaad allemaal vrij weinigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme je bent alleen gefascineerd door neger hoeveelheden geld, negers in Amerika, negerrap, negerwijven, negerblanken en negereten.
Shaquille O'Neal is rich, but the man who cuts his check is wealthy.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh ik wist niet dat je ook blank hoeveelheden geld had.
Ik zie de relevantie niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shaquille O'Neal is rich, but the man who cuts his check is wealthy.
Ik nam het meer op als black money dus daarom zeg ik dat ik niet wist dat je ook white money had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers zijn rich, blanken zijn wealthy. Die hebben dus blanke hoeveelheden geld.
Nu snap ik jou niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik nam het meer op als black money dus daarom zeg ik dat ik niet wist dat je ook white money had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |