Deze is zo fout, zo foutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen drie kannibalen bij een restaurant.
Na een blik in de menukaart bestelt de eerste kannibaal de gebakken Jood.
De tweede neemt gestoofde Neger en de derde neemt gegratineerde Turk.
Aan het einde van het diner komt de ober met de rekening: "Wie had de gebakken Jood?" "Ik" zegt de eerste. Dat is dan 250 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de kannibaal. Dat is duur. Ja" zegt de ober, "maar Joden zijn na WO2 erg schaars geworden en zo duur, omdat er nog maar weinig van zijn hier in Nederland". "Nou ja, vooruit" zegt'ie en betaalt zijn rekening.
"Wie had de gestoofde neger?" vervolgt de ober ". "Ik" zegt de tweede. "Dat is dan 350 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de tweede kannibaal. "Dat is nog duurder, en negers die zijn toch niet schaars in Nederland!" "Helemaal niet" zegt de ober "Maar negers zijn erg snel en daarom zo duur, je krijgt ze bijna niet te pakken, en ze zijn moeilijk in het vizier te krijgen, vandaar de prijs". "Nou ja, vooruit" zegt ook de tweede en betaalt ook zijn rekening.
De derde kijkt op als de ober hem tenslotte een rekening presenteert van 600 Euro. Verontwaardigd roept hij: "WAAAT 600 Euro!!!" Hoe kan dat, Turken zijn toch lui en dus helemaal niet snel, en bovendien toch helemaal niet schaars in Nederland! Je ziet ze overal!" "Dat is waar" zegt de ober. Maar heeft U al eens geprobeerd een Turk schoon te maken?"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen drie kannibalen bij een restaurant.
Na een blik in de menukaart bestelt de eerste kannibaal de gebakken Jood.
De tweede neemt gestoofde Neger en de derde neemt gegratineerde Turk.
Aan het einde van het diner komt de ober met de rekening: "Wie had de gebakken Jood?" "Ik" zegt de eerste. Dat is dan 250 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de kannibaal. Dat is duur. Ja" zegt de ober, "maar Joden zijn na WO2 erg schaars geworden en zo duur, omdat er nog maar weinig van zijn hier in Nederland". "Nou ja, vooruit" zegt'ie en betaalt zijn rekening.
"Wie had de gestoofde neger?" vervolgt de ober ". "Ik" zegt de tweede. "Dat is dan 350 Euro" zegt de ober. "WAT" zegt de tweede kannibaal. "Dat is nog duurder, en negers die zijn toch niet schaars in Nederland!" "Helemaal niet" zegt de ober "Maar negers zijn erg snel en daarom zo duur, je krijgt ze bijna niet te pakken, en ze zijn moeilijk in het vizier te krijgen, vandaar de prijs". "Nou ja, vooruit" zegt ook de tweede en betaalt ook zijn rekening.
De derde kijkt op als de ober hem tenslotte een rekening presenteert van 600 Euro. Verontwaardigd roept hij: "WAAAT 600 Euro!!!" Hoe kan dat, Turken zijn toch lui en dus helemaal niet snel, en bovendien toch helemaal niet schaars in Nederland! Je ziet ze overal!" "Dat is waar" zegt de ober. Maar heeft U al eens geprobeerd een Turk schoon te maken?"
Niet grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe kun je 100 joden laten passen in 1 auto?![]()
- 96 in de asbak, 2 voor, 2 achter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef aight1 het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaat![]()
![]()
Nee een pizza is voedsel, met deeg en dan verschillende soorten beleg, zoals tomaten, ham, salami en nog vele anderen. Een Jood is mens met het Joodse geloof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een pizza schreeuwt niet als hij de oven in gaat![]()
![]()
Oh ik dacht dat je de grap variant bedoelde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee een pizza is voedsel, met deeg en dan verschillende soorten beleg, zoals tomaten, ham, salami en nog vele anderen. Een Jood is mens met het Joodse geloof.
Ze heeft haar maandelijkse dingetje weetjewel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.
Ik kan niet tegen joden en gas grappen en dat diegene er nog 100 smileys achter moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemperquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemper
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwzquote:
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik diggquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zij is ook wel mooi idd. Dat fascineert me pas, zo'n natuurlijke schoonheid
.
Chicks ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik digg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |