quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh neeDenk niet dat ze zitten te wachten op een vinger in hun anus opeens. Maar ben je alweer beter?
Mijn dag bestaat uit keelpastilles nemen,thee tegen mijn zin en binnenzitten/slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:47 schreef aight1 het volgende:
mijn dag bestaat uit hoestdrank drinken, keeltabletten slikken en slapen
kutleven
Heb jij ook zo'n vercrackte stem?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn dag bestaat uit keelpastilles nemen,thee tegen mijn zin en binnenzitten/slapen.
Tik 'm aan
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar bovenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n vercrackte stem?
Ga je het wel overleven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar boven![]()
![]()
Hahah lekker zijn die jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gister was m'n stem zelfs helemaal bijna loesoe en sloeg steeds over als ik een hele zin wou uitspreken. Nu hoest ik van die gore gele slijmklodders naar boven![]()
![]()
Op het nippertjequote:
Niet zo negatief Miss Jquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:17 schreef JackieBrown het volgende:
Mensen die de luxe hebben om de hele dag thuis te blijven
Heb een paar uur terug al getraind.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri pls, ga naar de gym ofzo ipv het topic spammen
[ afbeelding ]
Not enough.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een paar uur terug al getraind.
[ afbeelding ]
Allemaal geemigreerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Echt druk is deze sc niet he. Of is dit geen sc.
Waar na toe dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal geemigreerd. Ik tenminste.
aight1 ik vind ze ook leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef aight1 het volgende:
ik vind je gifjes wel leuk dus ga vooral door
Wegwezen hier danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal geemigreerd. Ik tenminste.
Mocht je willen dat ik je stalkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die IsaacCuenca is echt een kutuser. Zit mij de hele tijd te stalken en shit.
3x je post editten, kutuser.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mocht je willen dat ik je stalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |