Ze heeft haar maandelijkse dingetje weetjewel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.
Ik kan niet tegen joden en gas grappen en dat diegene er nog 100 smileys achter moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders chagrijnig doen man.
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemperquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet, ze is zeker niet lelijk maar ook weer geen wauw. Maar ik heb hetzelfde bij Geraldine Kemper
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwzquote:
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik diggquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zij is ook wel mooi idd. Dat fascineert me pas, zo'n natuurlijke schoonheid
.
Chicks ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en haar attitude, vind het echt zo'n stoer wijf en ze loopt altijd op sneakers en heeft amper tot geen makeup op, dat zijn echt van die chicks die ik digg
wow vet racistisch enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwz
quote:
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je dit nummer nog? Zo chill, van die nummers die je totaal vergeet en dan ineens random langskomen.
Deze zat bij aanbevolen video'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.
O.a. één van de liedjes die ik ECHT mooi vind van Wayne.
u mad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zat bij aanbevolen video's.
Zieke beat dit. Deze moet je echt knallen op je best mogelijke installatie! Zie de 1e reactie
.
Ik vind haar ook zo cutequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |