Gewoon zomaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en uit welke hoek van FOK! kom jij ineens opgedaagd?
Wtf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een teringlijer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms zie je Aziatische meisjes die echt mooi zijn.
waarom geschiedenis verwijderen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
Dagelijkse gang van zaken dat laatste plaatje.
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms zie je Aziatische meisjes die echt mooi zijn.
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooit![]()
.
[ afbeelding ]
Dat kijk ik al zo lang niet meer, dat programmaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meer![]()
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kijk ik al zo lang niet meer, dat programma.
Seks en Japan zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nicolette zoekt uit wat er met het libido van de Japanners is gebeurd. Ondertussen verkent Manuel de bizarre Japanse seksindustrie.
Zal zeker wel met behaard, poep-en plassex, tentakelseks, palingseks en wat allemaal te maken hebben?![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik raad jou ten zeerste aan om de spuiten en slikken aflevering van 19 augustus te kijken dan wil je dat niet meer![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaSchijnt dat Japanners de minste seks hebben van de wereld maar als ze het wel hebben dan is het bizarros
Echt hé.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn try before you die is zo'n echte Koreaan/Japanner/whatever te ballen ooit![]()
.
[ afbeelding ]
Raar is goed. Wilde dames.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Maar vaak zijn ze ook wel raar.
inb4 Juminelle
Gast"Vaak".
Euh neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |