SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Een hor voor je reet? Dat lijkt me lastig schijten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Gewoon een hor plaatsen zodat je je dan volledig op het uitpersen van je bruine rakker kan focussen.
Haha wat mot je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Piye het volgende:
Bang voor een mot? Ben je een wijf of zo?
Bij insecten moet ik altijd denken aan aliens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Piye het volgende:
Bang voor een mot? Ben je een wijf of zo?
Ik weet niet in welke doos jij woont maar bij mij op de WC is er sprake van ventilatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als een echte man bezig is op de wc dan hoort dat zo erg te stinken dat er geen mot of wat dan ook naar binnen wil vliegen. Indien dat toch gebeurt hoort dat beest versufd te raken om uiteindelijk voor het de grond raakt door verstikking kassiewijle te zijn. Kortom; gebrek aan mannelijkheid daar op die plee.
Bij mij wel, maar ik ben dan ook zeer geavanceerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Binnen een paar uur schijt je echt niet je maaltijd, die je toen hebt verorberd, naar buiten, hoor.
Hij maakte gewoon n goede grap.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke doos jij woont maar bij mij op de WC is er sprake van ventilatie.
Ik maakte een slechte grap?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Hij maakte gewoon n goede grap.
Gevolgd door een degelijke comeback, derhalve goed topicquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Hij maakte gewoon n goede grap.
Maar bijen vind je wel leuk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij insecten moet ik altijd denken aan aliens.
Ik mag er niet over oordelen want maak zelf nooit goede grappen. Ook op het toilet presteer ik matig.quote:
Bijen maken honing en bestuiven planten waardoor zij erg nuttig zijn in deze wereld. Het is dan ook een zeer groot probleem dat er dit jaar significant minder bijen zijn dan de jaren daarvoor. Als ik later rijk ben - en die kans acht ik groot - dan ga ik een mooie donatie doen om de bijen in leven te houden.quote:
Ik heb erg met jou te doen als dat het geval zou zijn, be right back.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:02 schreef Beer. het volgende:
Pak die mot zn piemel en ga mete
die mot heeft vast grotere
moet ik dit positief of negativ opvatte eyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb erg met jou te doen als dat het geval zou zijn, be right back.
Echt wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was echt niet je spinazie van een paar uur eerder, zo snel werkt je spijsvertering niet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:05 schreef Beer. het volgende:
[..]
moet ik dit positief of negativ opvatte ey
Honing is smerig zoet en bijen kunnen de tyfus krijgen. Ik ben echter niet bang voor bijen want ik ben geen homo. Mannen die opspringen en gillen als een wijf van een klein beestje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bijen maken honing en bestuiven planten waardoor zij erg nuttig zijn in deze wereld. Het is dan ook een zeer groot probleem dat er dit jaar significant minder bijen zijn dan de jaren daarvoor. Als ik later rijk ben - en die kans acht ik groot - dan ga ik een mooie donatie doen om de bijen in leven te houden.
Owja, honing is ook erg lekker en ook nog eens gezond! Maar niet teveel van eten want het is erg calorierijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |