Ik zat rustig gebruik te maken van het magische internet waarop ik ineens een druk vanuit mijn derrière voelde. Dit betekende hoogstwaarschijnlijk dat het moment was aangebroken om de prachtige groene spinazie die ik een paar uur geleden opgegeten heb los te laten aangezien mijn lichaam alle vitamientjes al opgenomen heeft.
Vanzelfsprekend loopt men dan naar de WC, dit deed ik ook. De vuistregel van naar de WC gaan is om te zorgen dat je iets te lezen hebt. Bij ons ligt altijd de Veronica in het WC hok maar de smartphone voldoet beter aangezien ik dan mijn FOK! verslaving op peil kan houden.
Bij onze WC zit ook een raampje dat je open kan doen. Deze stond natuurlijk open aangezien de stank die van de groene uitwerpselen kwam ondraagbaar was. Terwijl ik rustig op FOK! aan het browsen was met mijn smartphone (wat zijn ze ook smart) vloog er een witte mot met ongekende snelheid naar binnen, en vliegen dat die deed.
Nu ben ik iemand die het niet zo heeft op vliegende insecten (behalve bijen

) en mijn reactie was dan ook spastisch. Ik bewoog met mijn hoofd heen en weer, het leek voor een paar seconden alsof ik last had van parkinson (Muhammad Ali

).
Door dit incident werd mijn concentratie hevig verstoord. In plaats van het focussen op het drukken moest ik mij focussen op het jammer genoeg doodmaken van die mot. Dit lukte niet maar gelukkig bleef de mot zich rustig houden en vloog hij naar het kozijn om daar even uit te rusten.
Ik veegde mijn derrière af met de zijden wc-doekjes en daarop vervolgde ik mijn weg naar het magische internet.
tl;dr: mensen die niet kunnen koken