Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat Oost-Blokslet? Ben jij wel helemaal wijs mien jung?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoel dame van lichte zeden op de 51e breedtegraad noord.
Vraag het aan jezelfquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn.
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of zulke mensen niet gewoon door hebben dat ze kansloos zijn of gewoon echt de hersencapaciteit van een vis hebben.
Hahaha, zet er een lamp op terwijl zij ronddraait en je hebt een disco-effect.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die chick in die blauwe bikini als ze in een lift zit?
Spektakel![]()
![]()
Ik blijf maar kijken naar die fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow wacht het is geen glitter bikini.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken naar die foto. Die meest rechts ziet er zo bleek uit, alsof ze net is gered van verdrinking
.
Vandaar ook dat tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit mij steeds af te vragen of dat 2de meisje van links nou zo'n navelstreepje heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vandaar ook dat tienermoeder.
Haha, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oostblokker hier op FOK! was ook epic.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, nu je het zegt! En dan zo'n McDonalds petje op, met zo'n open bovenkant
.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was een troll toch en niet echt een geesteszieke/aandachtsgeile/onzekere tienermoeder?
Sickquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.Ze kwam later zelfs terug onder een ander account waarbij ze foto's postte van haar zwangere buik.
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Vas lijkt mij trouwens ook wel zo'n meisje die een sportbroekje aandoet bij het zwemmen.
Ach man, ga toch in de oven liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op jouw Kim Kardashian lichaam.![]()
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach man, ga toch in de oven liggen.
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op één voorwaarde. Als je mij daarna opeet.
Geen wodka drinken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lust geen dingen uit Oostbloklanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |