wow vet racistisch enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fakjoe. Ze is wel mooi maar niet extreem, precies wat vas zegt. Maar ik ben ook maar een blanke jongen dus mijn mening is anders jwz
quote:
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je dit nummer nog? Zo chill, van die nummers die je totaal vergeet en dan ineens random langskomen.
Deze zat bij aanbevolen video'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee sorry bro, ik kan daar niet naar luisteren.
O.a. één van de liedjes die ik ECHT mooi vind van Wayne.
u mad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zat bij aanbevolen video's.
Zieke beat dit. Deze moet je echt knallen op je best mogelijke installatie! Zie de 1e reactie
.
Ik vind haar ook zo cutequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik een soort chills krijg als ik haar zie? Ik vind haar echt zo fucking mooi
. 9,95/10
.
leven die nog?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn humor is kwaadaardig.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |