Flikker op manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3x je post editten, kutuser.
1ste: :S
2de:![]()
3de: Mocht je willen dat ik je stalk
sad cunt.
QFTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die IsaacCuenca is echt een kutuser. Zit mij de hele tijd te stalken en shit.
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val niet op boerderijdieren.
Oke gequote voor over 8 maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spijtig, jij zou er vooral prima tussen passen. Even kijken wat je over 8 maanden zegt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Driedubbel gequote voor over 8 maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke gequote voor over 8 maanden.
Heb je soms iets gemist?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van die blanken die zich als neger gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik gedraag me als een neger? Heet ik Krio?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je soms iets gemist?
[..]
Want krio gedraagt zich als neger? Pls die is zo whiteboy/opa als wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik gedraag me als een neger? Heet ik Krio?
Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want krio gedraagt zich als neger? Pls die is zo whiteboy/opa als wat.
FIX JE PS3 HOMMOTJEquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri still mad om die fifa asskickings. He so mad.
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etc
Le care, wanneer bang jij Yuri z'n oostblokpik eens?
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?
Ja maar weet niet of hem dat wel lukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?
Doet jouw PS3 het nou gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yep he mad.
Vandaag nog een mattie 4-0 pakkie gegeven (Ik Santos, hij ManU)
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet jouw PS3 het nou gewoon?
Ik wacht geduldig af tot het moment dat ik je hoor huilen via de headset.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.
Nee ik heb mijn eigen oorkankerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, word je nou niet nat hiervan?
Ik ga ook wel altijd hard op deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn eigen oorkanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |