SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn penis krimpt tenminste niet van dexa.
Lik z'n teenhaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Details, maak pics, spreek ik 'm aan, sla hem, douw een stok in z'n anus, doe íets!Deathlift or Die.![]()
ik ben bangggquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Details, maak pics, spreek ik 'm aan, sla hem, douw een stok in z'n anus, doe Ãets!![]()
CB is een BF'er (Bekende FOK!ker) hoowwrrquote:.
Doe iets raars en randoms zodat hij denkt van WTF, en dat hij het dan hier terugleest.
![]()
hij is naar binnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is een BF'er (Bekende FOK!ker) hoowwrr.
Doe iets raars en randoms zodat hij denkt van WTF, en dat hij het dan hier terugleest.
![]()
![]()
ZEG ASJEBLIEFT "jij bent toch Leon van der Zanden? Of nee, nee, Rachid van Raymann is Laat!"Waar hang jij uit dan?quote:![]()
![]()
ooo dat ga ik zeggen danquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ZEG ASJEBLIEFT "jij bent toch Leon van der Zanden? Of nee, nee, Rachid van Raymann is Laat!"
[..]
Waar hang jij uit dan?alleen als hij alleen staat dan.
Introweek![]()
![]()
En dan eindigen met "ohja, Ron Coleman, nu zie ik het".quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo dat ga ik zeggen danalleen als hij alleen staat dan.
Introweek![]()
Heeft hij toevallig ook je PS3 meegenomen om hem te fixxen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Is die introweek in Amsterdam?daar zit een vriend van me nu ook
Jawel, maar moet eerst een tentamen klaren voordat ik weer FIFA ga spelen. U hoort nog van mij.quote:
Gr gr,
Mister XJawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, maar moet eerst een tentamen klaren voordat ik weer FIFA ga spelen. U hoort nog van mij.
Gr gr,
Mister X
Je gaat aan de HvA studeren dus? Leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo dat ga ik zeggen danalleen als hij alleen staat dan.
IntroweekSpreek hem tenminste aan hij is echt niet eng hoor, stiekem is het een knuffelbeer. Oke gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |