Ja dan ben ik pas weer op kantoor he!!quote:
Hoi lieve mooie manquote:
Die zijn uiteraard voor mijn prive-collectie he!quote:
Heb je niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn uiteraard voor mijn prive-collectie he!
Wat niet? Foto's van ook_gek niet of die prive-collectie niet?quote:
Duidelijkheid heerst merk ik wel weerquote:
Pff, je heerst zelf!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijkheid heerst merk ik wel weer
Sowieso!quote:
Old School.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik verveel me, heeft iemand nog film suggesties?
The Dictatorquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik verveel me, heeft iemand nog film suggesties?
The Erotic Adventures of Dickman and Throbbin'quote:
Die heb ik recentelijk nog gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Old School.
The Big Lebowski.
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk nog gezien.
[..]
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.
Nog andere goede ideeën?
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk nog gezien.
[..]
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.
Nog andere goede ideeën?
Chris uit Breda toevallig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk een interesse berichtje gestuurd aan een meisje op alternatief daten.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.
Pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk een interesse berichtje gestuurd aan een meisje op alternatief daten.
Per ongeluk? Je was aan het fappen op haar foto en rustte toevallig even met je rechterhand op "kljkjkk" en de Enter-toets?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen tvquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.
Goed punt, welke SH komt er nu op tv? De eerste of de 2e?quote:
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, welke SH komt er nu op tv? De eerste of de 2e?
Euhm hoezo?quote:
Ik ben even aan het terugzoeken want ik heb alweer 20 keer verder gebladerd.quote:
Ik dacht dat er stond: Interesses. Dus ik klikte daar op, om te kijken wat ze leuk vond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Per ongeluk? Je was aan het fappen op haar foto en rustte toevallig even met je rechterhand op "kljkjkk" en de Enter-toets?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.
Nee, ze komt niet uit Brabant.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een mooie dame op die site toen ik er nog langskwam
Wat ben je toch ook een leuke film hater.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.
Hm, nee dan is het niet de Chris die ik had gezien. Ben benieuwd wie het wel is. Ik kreeg 1 like van een dame die op Texel woondequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze komt niet uit Brabant.
Ik zit er net een te checken van een meid uit Noord-Holland waarin staat dat ze niet op het vaste land woont. Klinkt in profiel wel als een leuke meid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nee dan is het niet de Chris die ik had gezien. Ben benieuwd wie het wel is. Ik kreeg 1 like van een dame die op Texel woonde, gaat 'm niet worden haha.
Ik ben er wel mee gestopt toen, geen zin om een abonnement af te nemen en er kwamen weinig nieuwe dames bij in die tijd. Veelal dezelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit er net een te checken van een meid uit Noord-Holland waarin staat dat ze niet op het vaste land woont. Klinkt in profiel wel als een leuke meid.
Die is erg leuk gedaan ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef PeuRac het volgende:
Overigens is de Sherlock Holmes serie ook geweldig
Wat is precies de meerwaarde van een abbo op die site? Behalve dat je meer dan 1 foto kan zien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee gestopt toen, geen zin om een abonnement af te nemen en er kwamen weinig nieuwe dames bij in die tijd. Veelal dezelfde.
Berichten sturen en meerdere foto's bekijken. Het enige wat ik kon was een like sturen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is precies de meerwaarde van een abbo op die site? Behalve dat je meer dan 1 foto kan zien?
Ok, eens kijken of er voldoende leuke dames zijn om zo'n lidmaatschap te rechtvaardigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berichten sturen en meerdere foto's bekijken. Het enige wat ik kon was een like sturen.
Puur op foto's afgaande vond ik er 2 a 3 leuk. Sommige profieltjes waren ook wel grappig, het gros was echter niet interessantquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, eens kijken of er voldoende leuke dames zijn om zo'n lidmaatschap te rechtvaardigen.
Ik zie best veel lelijke vrouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Puur op foto's afgaande vond ik er 2 a 3 leuk. Sommige profieltjes waren ook wel grappig, het gros was echter niet interessant. (ik geef toe, ik had ook geen tijd in mijn profiel gestoken
).
Fuck, ik hou van je.quote:
Check 18 tot 20quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie best veel lelijke vrouwen.
Lief doen of je krijgt patsenquote:
Ja goed, het weer is goed te hebben.quote:
Ja het is nu wel lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja goed, het weer is goed te hebben.
Zo ben ik, he?quote:
Dat is een beetje jong.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Check 18 tot 20. Daar zitten ook dames tussen waarvan ik denk, als die de kroeg in gaat hangen de mannen aan haar lippen. Er zit 1 dame uit Limburg op, ik denk dat je haar wel kunt vinden, net in de 30 met gitzwart haar. Die zit er al heel lang op
Kijken mag hoor, niks mis mee...quote:
Typisch.quote:
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijken mag hoor, niks mis mee.... Ik was nieuwsgierig aangezien ik de dames van mijn leeftijd niet zo leuk vond.
Weet je al wat er met je auto is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Ze is ook niet zo knapquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
[..]
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..
Dan start die meestal wat lastig jaquote:
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.quote:
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slecht
De huur hier is erg laagquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.Wat bezielt je
Ik helaas nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goed
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Johquote:
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.
Ben je al gehosseld door een van de vele knappe mannen hier?
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Haha, ja dat was te verwachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..
zal ik jou uitlaten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*quote:
Gelukkig ben jij een man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Klinkt leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Maar je bent vrouwelijk he, dan stromen de dm's en pm's binnen
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?
Ja groot gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Tsk jij ligt sneller aan de ketting dan ik aan jouw lijntje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHA
denken dat ik jou niet aanlijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanleiding gevondenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent nooit zo serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.
Wat is dat voor soort dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.quote:
Alleen zijn die vrouwen hier minstens net zulke grote hoeren als de mannen, dus zulke criteria doen ze niet aan.quote:
fucking relnicht dat je bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Shi stzhu![]()
En heb ook nog een Border terrrier
Ik snap niks van dat fotoboek, hoe maak ik er een aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen eens foto's in haar fotoboek
Een kloontje dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Je hebt er al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat fotoboek, hoe maak ik er een aan?
Oke, hoi!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Maar welkom.
Ik ben kaneel en ik ben lief.
Altijd serieus is ook zo saai hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Daarom. Het leven is er om van te genietenquote:
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bovenin heb je een aantal linkjes, daar staat fotoboek tussen. De rest wijst zich vanzelf
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke foboquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.
Dat komt misschien nog wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke fobo
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daarom. Het leven is er om van te genieten
Gewoon een paar foto's van Voequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gekeken!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, of alleen foto's plaatsen, heb ik ook gedaan.
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood isquote:
Sta jij links op die foto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
We weten niet eens welke van de twee jij bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Proberen kan altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fobo is reclame voor mij.
Niet dat het helpt, maar toch.
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!quote:
Dat vroeg ik me al tijden afquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Nee helaas, ik ben niet die knappequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Haha, dat was logischer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Een echte Royco?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al tijden afMaar vond de rechter wel een echte royco haha
No commentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben niet die knappe
Inderdaad.. daaromquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat was logischer geweest
Zo zie je maar weer; Logica bestaat niet altijdquote:
It's just a feelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
geen idee ik vond de rechter wel bij jou passen
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer; MannenLogica bestaat niet altijd
Ik zag een fobo linkje, that's allquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Dat is best erg...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Dat beloof ik..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op een heel ander niveau van logica
Nee die illusie heb ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijkenquote:
Have funquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijken
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Nee wt, ik bedoel dat ik echt niet boven vrouwen sta.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is geen illusie bedoel je?
Dat doen Biologen toch nooit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Wel jouw konijntjens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.quote:
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.quote:
Ik heb de mijne laten doodvriezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.
Eveneens eten wij niet, wij foerageren.
[..]
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.
Ja hier was het dood, dus ging ik daar maar postenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Wie nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.
Nou dat valt nog mee gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een volle pm box en massa's dm's
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.quote:
Nog wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee gelukkig
Waait wel weer over, heb bewust mijn status leeg gelaten op fobo haa
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastigerquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Do en Mi zijn nog op vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
Laat mij ook een loze one-liner makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastiger.
CDA daar hebben wij dat van geleerd/quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
Okayquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Fa is ziekquote:
Gevaarlijk om te zeggen. Ik heb dankzij Mur allemaal krassen op mijn tere zieltje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Mwah, dat viel wel mee. Weinig aan gemist denk ik zomaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heeft hij jou niet sexy zien biljarten
Bij royco.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat waar wanneer? (Btw, verhuis even naar het andere topic, dit is teveel slowchat voor dit topic denk ik. )
Nou, ik zag jou liever bezig dan faxie hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, dat viel wel mee. Weinig aan gemist denk ik zomaar
[..]
Bij royco.
Weet ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Bij royco.
Wilde platonische seks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen. Ik heb dankzij Mur allemaal krassen op mijn tere zieltje.
ditoquote:
Nou je was niet daar, dat weet ik welquote:
Het zag er best leuk uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ik zag jou liever bezig dan faxie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik kan geen seks krijgen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet.
[..]
Wilde platonische seks.
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou je was niet daar, dat weet ik wel
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?Ik zie hier normaal alleen maar mannen of lelijke vrouwen biljarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dit een hele aangename afwisseling
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?Neuh, een lange shot nemen, helemaal voorover gebogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Lottttt is het gij?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef Lot88 het volgende:
ah ik heb n hoop gemist hier mbt samenvoegingen enz
En Silk en ik hadden nog wel zo'n mooie tegen deal gemaakt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, een lange shot nemen, helemaal voorover gebogen
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch niet
Wie moest schoonmaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Oja, iedereen bleef slapen, en dat vind ik niet chill.
En ik moest thuis schoonmaken omdat mn ouders zondag terugkwamen.
Ja, sorry, guilty as chargedquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!
Naar iets anders.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tetten.quote:
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typtequote:
Pffffquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typte
Jahoorquote:
Ja, ik ben alleen met mijn hand die jij geschud hebt gisteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, ben jij single trouwens?
Gotta love 'emquote:
Geil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen met mijn hand die jij geschud hebt gisteren.
Kom maar halenquote:
Ik heb tietenquote:
Dan pak je het OV maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter brengen want met bier op ga ik niet rijden
Ik niet!quote:
Zal ik hem komen schoonmaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken maar die blnkt niet hoor
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaaa
ik moet nog steeds met lot afspreken
Dan geen bier voor jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je gek, ik heb een lease-wagen
Vandaag niet meer en niet zonder tegenprestatie (en ik bedenk wat natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, kun je mooi hier nog even poetsen
Hm sounds like a deal!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag niet meer en niet zonder tegenprestatie (en ik bedenk wat natuurlijk)
De mijne welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken maar die blnkt niet hoor
quote:
quote:
Garpjonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |