Ik helaas nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goed
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..
Johquote:
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.
Ben je al gehosseld door een van de vele knappe mannen hier?
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Haha, ja dat was te verwachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..
zal ik jou uitlaten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*quote:
Gelukkig ben jij een man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Klinkt leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Maar je bent vrouwelijk he, dan stromen de dm's en pm's binnen
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?
Ja groot gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Tsk jij ligt sneller aan de ketting dan ik aan jouw lijntje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHA
denken dat ik jou niet aanlijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanleiding gevondenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent nooit zo serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.
Wat is dat voor soort dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |