Haha, ja dat was te verwachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..
zal ik jou uitlaten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*quote:
Gelukkig ben jij een man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Klinkt leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Maar je bent vrouwelijk he, dan stromen de dm's en pm's binnen
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen een dwergkeesje en een vlinderhondje
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wat is de grootste penis die je in je dm hebt gezien nu?
Ja groot gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou voor mij criterium 1 zijn als ik vrouw was; gaan ze mij zonder aanelding DM'en ---> *block*
Tsk jij ligt sneller aan de ketting dan ik aan jouw lijntje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHA
denken dat ik jou niet aanlijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanleiding gevondenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent nooit zo serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg mag je met een korrel zout nemen.
Wat is dat voor soort dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bolle mijn hond zou daar best vriendjes mee kunnen worden.
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.quote:
Alleen zijn die vrouwen hier minstens net zulke grote hoeren als de mannen, dus zulke criteria doen ze niet aan.quote:
fucking relnicht dat je bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Shi stzhu![]()
En heb ook nog een Border terrrier
Ik snap niks van dat fotoboek, hoe maak ik er een aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen eens foto's in haar fotoboek
Een kloontje dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Je hebt er al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat fotoboek, hoe maak ik er een aan?
Oke, hoi!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Maar welkom.
Ik ben kaneel en ik ben lief.
Altijd serieus is ook zo saai hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Daarom. Het leven is er om van te genietenquote:
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bovenin heb je een aantal linkjes, daar staat fotoboek tussen. De rest wijst zich vanzelf
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke foboquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.
Dat komt misschien nog wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke fobo
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daarom. Het leven is er om van te genieten
Gewoon een paar foto's van Voequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gekeken!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, of alleen foto's plaatsen, heb ik ook gedaan.
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood isquote:
Sta jij links op die foto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
We weten niet eens welke van de twee jij bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Proberen kan altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fobo is reclame voor mij.
Niet dat het helpt, maar toch.
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!quote:
Dat vroeg ik me al tijden afquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Nee helaas, ik ben niet die knappequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Haha, dat was logischer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Een echte Royco?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al tijden afMaar vond de rechter wel een echte royco haha
No commentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben niet die knappe
Inderdaad.. daaromquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat was logischer geweest
Zo zie je maar weer; Logica bestaat niet altijdquote:
It's just a feelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
geen idee ik vond de rechter wel bij jou passen
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer; MannenLogica bestaat niet altijd
Ik zag een fobo linkje, that's allquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Dat is best erg...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Dat beloof ik..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op een heel ander niveau van logica
Nee die illusie heb ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijkenquote:
Have funquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijken
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Nee wt, ik bedoel dat ik echt niet boven vrouwen sta.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is geen illusie bedoel je?
Dat doen Biologen toch nooit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Wel jouw konijntjens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.quote:
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.quote:
Ik heb de mijne laten doodvriezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.
Eveneens eten wij niet, wij foerageren.
[..]
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.
Ja hier was het dood, dus ging ik daar maar postenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |