Een kloontje dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Je hebt er al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat fotoboek, hoe maak ik er een aan?
Oke, hoi!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Maar welkom.
Ik ben kaneel en ik ben lief.
Altijd serieus is ook zo saai hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben redelijk serieus, maar houd er ook van om lol te maken.
Daarom. Het leven is er om van te genietenquote:
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bovenin heb je een aantal linkjes, daar staat fotoboek tussen. De rest wijst zich vanzelf
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke foboquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dankje! Er staat alleen weinig op, maar dat maakt niet uit.
Dat komt misschien nog wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, avondje spenderen en je hebt een leuke fobo
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daarom. Het leven is er om van te genieten
Gewoon een paar foto's van Voequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gekeken!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, of alleen foto's plaatsen, heb ik ook gedaan.
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood isquote:
Sta jij links op die foto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |