Ja dan ben ik pas weer op kantoor he!!quote:
Hoi lieve mooie manquote:
Die zijn uiteraard voor mijn prive-collectie he!quote:
Heb je niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn uiteraard voor mijn prive-collectie he!
Wat niet? Foto's van ook_gek niet of die prive-collectie niet?quote:
Duidelijkheid heerst merk ik wel weerquote:
Pff, je heerst zelf!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijkheid heerst merk ik wel weer
Sowieso!quote:
Old School.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik verveel me, heeft iemand nog film suggesties?
The Dictatorquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik verveel me, heeft iemand nog film suggesties?
The Erotic Adventures of Dickman and Throbbin'quote:
Die heb ik recentelijk nog gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Old School.
The Big Lebowski.
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk nog gezien.
[..]
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.
Nog andere goede ideeën?
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk nog gezien.
[..]
Goed idee, hopen dat die al op dvd kwaliteit is.
Nog andere goede ideeën?
Chris uit Breda toevallig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk een interesse berichtje gestuurd aan een meisje op alternatief daten.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.
Pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk een interesse berichtje gestuurd aan een meisje op alternatief daten.
Per ongeluk? Je was aan het fappen op haar foto en rustte toevallig even met je rechterhand op "kljkjkk" en de Enter-toets?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen tvquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt Sherlock Holmes op SBS.
Goed punt, welke SH komt er nu op tv? De eerste of de 2e?quote:
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, welke SH komt er nu op tv? De eerste of de 2e?
Euhm hoezo?quote:
Ik ben even aan het terugzoeken want ik heb alweer 20 keer verder gebladerd.quote:
Ik dacht dat er stond: Interesses. Dus ik klikte daar op, om te kijken wat ze leuk vond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Per ongeluk? Je was aan het fappen op haar foto en rustte toevallig even met je rechterhand op "kljkjkk" en de Enter-toets?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.
Nee, ze komt niet uit Brabant.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een mooie dame op die site toen ik er nog langskwam
Wat ben je toch ook een leuke film hater.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste. De tweede heb ik niet af weten te kijken, ik vond ze allebei best slecht.
Hm, nee dan is het niet de Chris die ik had gezien. Ben benieuwd wie het wel is. Ik kreeg 1 like van een dame die op Texel woondequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze komt niet uit Brabant.
Ik zit er net een te checken van een meid uit Noord-Holland waarin staat dat ze niet op het vaste land woont. Klinkt in profiel wel als een leuke meid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nee dan is het niet de Chris die ik had gezien. Ben benieuwd wie het wel is. Ik kreeg 1 like van een dame die op Texel woonde, gaat 'm niet worden haha.
Ik ben er wel mee gestopt toen, geen zin om een abonnement af te nemen en er kwamen weinig nieuwe dames bij in die tijd. Veelal dezelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit er net een te checken van een meid uit Noord-Holland waarin staat dat ze niet op het vaste land woont. Klinkt in profiel wel als een leuke meid.
Die is erg leuk gedaan ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef PeuRac het volgende:
Overigens is de Sherlock Holmes serie ook geweldig
Wat is precies de meerwaarde van een abbo op die site? Behalve dat je meer dan 1 foto kan zien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee gestopt toen, geen zin om een abonnement af te nemen en er kwamen weinig nieuwe dames bij in die tijd. Veelal dezelfde.
Berichten sturen en meerdere foto's bekijken. Het enige wat ik kon was een like sturen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is precies de meerwaarde van een abbo op die site? Behalve dat je meer dan 1 foto kan zien?
Ok, eens kijken of er voldoende leuke dames zijn om zo'n lidmaatschap te rechtvaardigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berichten sturen en meerdere foto's bekijken. Het enige wat ik kon was een like sturen.
Puur op foto's afgaande vond ik er 2 a 3 leuk. Sommige profieltjes waren ook wel grappig, het gros was echter niet interessantquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, eens kijken of er voldoende leuke dames zijn om zo'n lidmaatschap te rechtvaardigen.
Ik zie best veel lelijke vrouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Puur op foto's afgaande vond ik er 2 a 3 leuk. Sommige profieltjes waren ook wel grappig, het gros was echter niet interessant. (ik geef toe, ik had ook geen tijd in mijn profiel gestoken
).
Fuck, ik hou van je.quote:
Check 18 tot 20quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie best veel lelijke vrouwen.
Lief doen of je krijgt patsenquote:
Ja goed, het weer is goed te hebben.quote:
Ja het is nu wel lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja goed, het weer is goed te hebben.
Zo ben ik, he?quote:
Dat is een beetje jong.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Check 18 tot 20. Daar zitten ook dames tussen waarvan ik denk, als die de kroeg in gaat hangen de mannen aan haar lippen. Er zit 1 dame uit Limburg op, ik denk dat je haar wel kunt vinden, net in de 30 met gitzwart haar. Die zit er al heel lang op
Kijken mag hoor, niks mis mee...quote:
Typisch.quote:
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijken mag hoor, niks mis mee.... Ik was nieuwsgierig aangezien ik de dames van mijn leeftijd niet zo leuk vond.
Weet je al wat er met je auto is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Ze is ook niet zo knapquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
[..]
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..
Dan start die meestal wat lastig jaquote:
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.quote:
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slecht
De huur hier is erg laagquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.Wat bezielt je
Ik helaas nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goed
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Johquote:
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.
Ben je al gehosseld door een van de vele knappe mannen hier?
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |