Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Lottttt is het gij?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef Lot88 het volgende:
ah ik heb n hoop gemist hier mbt samenvoegingen enz
En Silk en ik hadden nog wel zo'n mooie tegen deal gemaakt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, een lange shot nemen, helemaal voorover gebogen
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch niet
Wie moest schoonmaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Oja, iedereen bleef slapen, en dat vind ik niet chill.
En ik moest thuis schoonmaken omdat mn ouders zondag terugkwamen.
Ja, sorry, guilty as chargedquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!
Naar iets anders.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tetten.quote:
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typtequote:
Pffffquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |