Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Wie nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.
Nou dat valt nog mee gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een volle pm box en massa's dm's
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.quote:
Nog wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee gelukkig
Waait wel weer over, heb bewust mijn status leeg gelaten op fobo haa
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastigerquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Do en Mi zijn nog op vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
Laat mij ook een loze one-liner makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastiger.
CDA daar hebben wij dat van geleerd/quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
Okayquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Fa is ziekquote:
Gevaarlijk om te zeggen. Ik heb dankzij Mur allemaal krassen op mijn tere zieltje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Mwah, dat viel wel mee. Weinig aan gemist denk ik zomaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heeft hij jou niet sexy zien biljarten
Bij royco.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat waar wanneer? (Btw, verhuis even naar het andere topic, dit is teveel slowchat voor dit topic denk ik. )
Nou, ik zag jou liever bezig dan faxie hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, dat viel wel mee. Weinig aan gemist denk ik zomaar
[..]
Bij royco.
Weet ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Bij royco.
Wilde platonische seks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen. Ik heb dankzij Mur allemaal krassen op mijn tere zieltje.
ditoquote:
Nou je was niet daar, dat weet ik welquote:
Het zag er best leuk uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ik zag jou liever bezig dan faxie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik kan geen seks krijgen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet.
[..]
Wilde platonische seks.
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou je was niet daar, dat weet ik wel
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?Ik zie hier normaal alleen maar mannen of lelijke vrouwen biljarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dit een hele aangename afwisseling
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is er aantrekkelijk aan een biljartende vrouw?Neuh, een lange shot nemen, helemaal voorover gebogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Lottttt is het gij?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef Lot88 het volgende:
ah ik heb n hoop gemist hier mbt samenvoegingen enz
En Silk en ik hadden nog wel zo'n mooie tegen deal gemaakt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf patje niet onder ogen te komen na mijn verlegenheid betreffende de afspraak op de filmmeet.
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, een lange shot nemen, helemaal voorover gebogen
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach die voelde zich niet lekker, dus die wou toch niet
Wie moest schoonmaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Oja, iedereen bleef slapen, en dat vind ik niet chill.
En ik moest thuis schoonmaken omdat mn ouders zondag terugkwamen.
Ja, sorry, guilty as chargedquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n allen naar m'n kont zitten kijken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
VUIGE SUCCUBUS DIE JE BENT! JE ZUIGT AL MIJN LEVENSLUST UIT ME, EN LAAT ME ACHTER ALS EEN GEBROKEN GOD!
Naar iets anders.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tetten.quote:
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typtequote:
Pffffquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik haalde gvd al een h weg zodat ik jouw nick niet typte
Jahoorquote:
Ja, ik ben alleen met mijn hand die jij geschud hebt gisteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, ben jij single trouwens?
Gotta love 'emquote:
Geil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen met mijn hand die jij geschud hebt gisteren.
Kom maar halenquote:
Ik heb tietenquote:
Dan pak je het OV maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter brengen want met bier op ga ik niet rijden
Ik niet!quote:
Zal ik hem komen schoonmaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken maar die blnkt niet hoor
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaaa
ik moet nog steeds met lot afspreken
Dan geen bier voor jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je gek, ik heb een lease-wagen
Vandaag niet meer en niet zonder tegenprestatie (en ik bedenk wat natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, kun je mooi hier nog even poetsen
Hm sounds like a deal!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag niet meer en niet zonder tegenprestatie (en ik bedenk wat natuurlijk)
De mijne welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken maar die blnkt niet hoor
quote:
quote:
Garpjonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |