Wat wil je dan, mijn ogen kunnen niet liegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef lievedraak het volgende:
Je kunt iig kijken of het echt aan je uiterlijk ligt, en niet aan je uitstraling.
Mensen die kijken van: damn jij bent lekker.. die vallen voor mij alvast af
Het zou ook met mijn uitstraling te maken kunnen hebben, daar heb ik ook aan gedacht. Maar goed, ik ben daar niet heel bewust mee bezig, ik ben gewoon mezelf. Ik kan af en toe wel wat 'koud' lijken als ik mensen niet ken, maar ik weet niet echt wat voor uitstraling ik heb. Ik ben voor mijn gevoel niet veel anders dan mijn vrienden, en dat zijn ook niet echt playersquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef lievedraak het volgende:
Je kunt iig kijken of het echt aan je uiterlijk ligt, en niet aan je uitstraling.
Mensen die kijken van: damn jij bent lekker.. die vallen voor mij alvast af
Wat bij sommigen helpt is je hart te openen, je gevoel te tonen. Daardoor stellen zij zich ook meer open voor je. Je kan beginnen met een vraag als: Waarom denk je dat? Het antwoord aanhoren en daarna bijvoorbeeld stellen dat je je helemaal niet zo voelt, omdat... etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:53 schreef JohnDoe12 het volgende:
Hey,
Laatste tijd krijg ik een paar opmerkingen van meisjes dat ik er uitzie als een 'player' en dit helpt niet bepaald.
Dan krijg ik te horen dat ik er goed uit zie, maar dat ik waarschijnlijk een playboy ben, en hierdoor begin ik een eventuele toenaderingspoging al meteen met een achterstand.
Ik ben totaal geen player, maar houd wel van mooie kleding, en ga regelmatig naar de sportschool waardoor ik misschien iets te gespierd ben geworden laatste tijd.
Het klinkt eigenlijk gek, je ziet er juist goed uit, maar het werkt tegen je omdat meisjes denken dat je verkeerde intenties hebt. terwijl ik gewoon mezelf ben.
Herkent iemand dit, en wat kan je er tegen doen?
Ik wordt er niet onzeker van, maar het is iets wat me opvalt de laatste maand ongeveer. Ik heb veel festivals meegepakt en op vakantie ben ik ook regelmatig uitgegaan, en ik hoorde dit van iets van 5 meisjes en dus ook op verschillende plekken. Dan ga je wel een beetje twijfelen inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef AgLarrr het volgende:
Alleen al 't feit dat je er zo onzeker van wordt is al 't bewijs dat je geen player bent, maar goed. Die meiskes vragen/zeggen dat omdat ze je stiekem wel zien zitten. Ze willen even toetsen of je inderdaad geen player bent, omdat iedere vrouw nu eenmaal als exclusieve waar behandeld wil worden.
Vaak gewoon een spijkbroek met een T-shirt(soms een v-hals, maar meestal niet) of een overhemd. Qua schoenen draag ik of nette schoenen (van liers o.i.d), of sneakers. Verder draag ik een redelijk duur horloge, maar op festivals had ik die niet om en toen zeiden ze het ook.quote:
Dat is dus het punt, ik heb geen eigendunk. Alleen denken mensen dit gauw, alleen vanwege mijn uiterlijk. Daar wordt ik af en toe een beetje moe van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:43 schreef Miss.StarLight het volgende:
Ts, er zal vast wel een meisje zijn met net zoveel eigendunk als jij die voor je zal vallen. Perfecte combinatie.
De andere meningen moet je maar negeren, jij ziet er bovendien goed uit (volgens hun en volgens jezelf) en hun waarschijnlijk niet.
Dat zuidelijke is idd exotisch, andersom werkt het ook bij vrouwen zo. Exotische vrouwen worden ook snel sexy en wild gevonden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik half Spaans ben en ik er wat 'zuidelijker' uitzie dat ze het sneller denken, maar goed ik wordt er een beetje moe van. Ik ben gewoon mezelf. Ik hou van mooie kleding en fit zijn.
Die zijn je gewoon aan het uitchecken en in contact met je aan het komen. Je spreekt tot hun verbeelding. Knappe jongen, die zal wel veel vriendinnetjes hebben. Ze zeggen het om je uit je tent te lokken, ze zijn nieuwsgierig naar je en of je een player bent omdat ze je aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Ik wordt er niet onzeker van, maar het is iets wat me opvalt de laatste maand ongeveer. Ik heb veel festivals meegepakt en op vakantie ben ik ook regelmatig uitgegaan, en ik hoorde dit van iets van 5 meisjes en dus ook op verschillende plekken. Dan ga je wel een beetje twijfelen inderdaad.
Ja, gewoon toegeven, en dan meteen overdrijven tot in het belachelijke. Ze zijn je aan het testen, laat je niet gek maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:53 schreef JohnDoe12 het volgende:
Dan krijg ik te horen dat ik er goed uit zie, maar dat ik waarschijnlijk een playboy ben, en hierdoor begin ik een eventuele toenaderingspoging al meteen met een achterstand.
(...)
Herkent iemand dit, en wat kan je er tegen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |