SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
In ieder geval een foto waar nog meer aan gephotoshopt is als die van Ellen Hoogquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is dat dan weer voor wijf boven Ellen Hoog
Gold bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar premium voor xbox gekochtwas wel weer ff fun om xbox BF3 te doen.
Nee lief, premium voor BF3quote:
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Armored kill doe je toch wel mee?Heerlijk mensen irriteren in alle nieuwe vehicles
Dan is er maar 1 oplossing he...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
Gewoon Black Ops 2 kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
quote:
Voor die $15... en wel Minecraft spelen zekerquote:
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steedsquote:
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steeds
Daar red je het niet met haastig rushen ala CoD
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
cs_office?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoor
MORGENquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke mapquote:
Aztecquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke map
Zolang dust2 en aztec er maar inzitten
Stef je stelt mij teleur vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.
UTquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Stef je stelt mij teleur vandaag![]()
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
Halo3 wat een tijden waren dat zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
okquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Als COD 4 niet gehacked is speelde ik hem nu nog steeds. Dat spel was perfect op frags x3 na. Speelde als een trein, goede mappen en simpele streaks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Damn rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.
Goldeneye zie ik nog steeds niet ls volledig, daar miste ik echt de beweging naar boven en beneden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64
Perfect dark was goldeneye met een skin erover, en perfect dark was er niet eerder dan de halo universe geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
En Perfect Dark![]()
Halo is eigenlijk gewoon een Perfect Dark kopie.
die halo was een rts, toen die naar xbox ging werd het een fps.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
1994 marathon (halo)
2000 perfect dark
Halo was ontwikkeld for mac!!!! oh oooh alle fanbois totaal in shock!
Jup, maar daarvoor had je dus nog marathon wat ook al fps was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die halo was een rts, toen die naar xbox ging werd het een fps.
als ik het mij goed herinner
aah achsoquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, maar daarvoor had je dus nog marathon wat ook al fps was.
En toch lijkt Halo kwa gameplay meer op Perfect Dark dan op Marathon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
1994 marathon (halo)
2000 perfect dark
Halo was ontwikkeld for mac!!!! oh oooh alle fanbois totaal in shock!
Stuk aangenamer inderdaad, weer lekker hardgelopenquote:
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Als ie dood gaat wil ik wel een kwakje
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doenquote:
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doen
Is misschien wel lekker romig XDquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Pixell het volgende:
Iemand z'n kwakje in de koffie doen XDXD
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherpquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherp
Nee, eigenlijk sinds vorige week donderdag al niet lekker. Begon met zware keelpijn, leek op keelontsteking. Gisteren op Gamescom was het nog enigszins uit te houden, maar ik kan nu niet eens meer staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beterschap. Aangestoken op Gamescom?
hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik jou ooit nog een keer op een meet verschijnen, met je stoere geblaat altijd
een rij van 3 uur maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
ja de rest lag bij ac3 in de rijquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi
[..]
een rij van 3 uur maar?
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:14 schreef Xblister het volgende:
Hoe is sleeping dogs? iemand met ervaring hier?
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
PC heeft HD texture pack hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?
Thnx, zal hem sowieso wel even downloaden filmpjes en qua style lijkt hij mij best vet.quote:
Torrents?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
Meh, mijn download was kaputski, ff nieuwe downloaden
Heb hem uit gespeeld en als je geen grote fan bent van het genre zou ik wachten tot hij 30 euro kost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
Uitgespeeld, nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem uit gespeeld en als je geen grote fan bent van het genre zou ik wachten tot hij 30 euro kost.
Op die manierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem al een poosje gevonden
Heb je die met dlc en update?quote:
Zijmissies heb ik beetje gedaan maar ik wou liever verder met het verhaal. Dat is overigens wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Sleeping Dogs is wel dope hoor.
Zit pas op de helft ofzo met het verhaal en ondertussen nog allemaal zijmissies gedaan.
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:03 schreef Xblister het volgende:
[..]
Op die manier
[..]
Heb je die met dlc en update?
Had je maar een jtag veel makkelijkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je maar een jtag veel makkelijker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:52 schreef KoningStoma het volgende:
Had je maar gratis geld, dan kon je het spel zo kopen.
Jtag is downloaden en spelen geen gezeik met installeren enzo dat bedoelde ik meer. Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Samequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.
P2P shit, al doet de 1.4 update schijnbaar wel goed werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
met een jtag heb je niks meer met MS te makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Ja versie die ik had liep ook kut, kon geeneens de display setting aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon Dayz spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:55 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemoegen, die 1.4 van sleeping dogs doet het bij mij ook niet hoor, blijft hangen als je new game drukt. ik heb de steam versie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ays_op_xylofoon.html
Lol de scholen zijn weer begonnen?
Wat is dit nu weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Die discussie heeft hier echt geen nutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Dat was toch altijd bij die voorfilmpjes in de bios....quote:
Ik verveel me...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
Michhas blijf eens van Stoma zijn account afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
karel henk peter joost janwiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Michhas blijf eens van Stoma zijn account af
Borderlandsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand zin in Borderlands,GoW,BF3 of MW2 etc?
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?quote:
Beginquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Ja wil hem nog wel een keer vanaf begin spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Hmm ik ga ff eten maken. wacht anders dan ffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ff schijten dan start ik hem op!
Over 15 min ben ik wel klaar, anders ff wachten tot half 1 ofzo?quote:
Het was een COCK roach die mis zatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gestoken door een of ander vaag beest vannacht dikke rode plek op mijn kaak
Ja, kan ie?quote:
Ja hier wel, maar beetje lullig voor Zjozz als we nu beginnenquote:
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
Zet ik helemaal speciaal de Xbox aan om CS te spelen. Staat hij er niet op.![]()
Goedemiddag btw.
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeft
PSN en Steam hebben hem wel vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.
En de Wii?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PSN en Steam hebben hem wel vandaag
Wat is dat?quote:
Jij bent toch wel de koning van de kut grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het was een COCK roach die mis zat
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef aardbeientaart het volgende:
50 Euro voor spellen heb ik afgezworen ik wacht wel totdat de steam sales er weer aan komen.
Goed om te weten dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef aardbeientaart het volgende:
50 Euro voor spellen heb ik afgezworen ik wacht wel totdat de steam sales er weer aan komen.
Ja Bobbernautquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Pixell het volgende:
Altijd mooi van die random lurkers, ik vraag me altijd af waar dat toch vandaan komt!
Sowieso is whose line mooi jongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Fucking fruitvliegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso is whose line mooi jongen
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de koning van de kut grappen
Stuur hem wat pillen op, wordt hij mooi opgepaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van m'n sites is vannacht gehackt door een Braziliaan, maar hij heeft daarbij per ongeluk zijn gegevens achtergelaten. Iemand leuke ideeën? Ik heb hem al een fax gestuurd met een leuk plaatje
Stuur hem een Russische postorderbruidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van m'n sites is vannacht gehackt door een Braziliaan, maar hij heeft daarbij per ongeluk zijn gegevens achtergelaten. Iemand leuke ideeën? Ik heb hem al een fax gestuurd met een leuk plaatje
Leuk man, linken naar een site die een trojan wil ladenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuk man, linken naar een site die een trojan wil laden
Het laden duurde al zo lang op mijn telefoon, maar weggeklikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen melding. Excuses!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Xbox = woensdagquote:
Nah echt een probleem is het niet, want nod32 houd hem gewoon tegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen melding. Excuses!
Toch nog wat bereikt in je leven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had vandaag gereageerd op iets op de frontpage en heb daar -4 voor gekregen.
Nieuw record.
Komt door MS zelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zag het net op majornelson staan ja, fucked up
quote:Narsingh lacht: "Assaidi heeft naar me geluisterd"
In navolging van Luciano Narsingh heeft ook Oussama Assaidi Ajax links laten liggen. De creatieve Marokkaan verkoos Liverpool boven de club uit Amsterdam, onder andere op advies van voormalig ploeggenoot Narsingh.
"Oussama belde me om te vragen wat hij moest doen met de interesse van Ajax en Liverpool", vertelde Narsingh lachend aan de NOS. "Toen zei ik dat hij bij de keuze tussen Ajax en Liverpool voor Liverpool moest kiezen. Blijkbaar heeft hij geluisterd."
Zelf verkoos Narsingh PSV boven Ajax. De Eindhovenaren maakten daarvoor zo'n 4,3 miljoen euro over aan sc Heerenveen, dat voor Assaidi 3,8 miljoen euro ving.
Pepe doet idd niet mee, maar goed dat is dan ook niet ergquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zonder Pepe volgens mij, dus geen dodelijk schoppen
Narsingh heeft het meer over Ajax dan PSV volgens mij zit hem iets dwars. Al hebben meer PSV'ers last van dat syndroom.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh heeft het meer over Ajax dan PSV volgens mij zit hem iets dwars. Al hebben meer PSV'ers last van dat syndroom.
kom nou een kd van 3 is het minimale bij elk spel anders ben je slecht XDDDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
gelukkig nog een KD van boven de 1 kunnen houden in de eerste paar potjes
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
XDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom nou een kd van 3 is het minimale bij elk spel anders ben je slecht XDDD
Ik zit op 0.90quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
get on my levelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zit op 0.90
Echt weer wennen.
speel je hem op pc?!?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:17 schreef Michhas het volgende:
Diablo 3 servers down?
CS:GO has been installed!
Het is gewoon van slechte kwaliteit allemaal, hij loopt al vast als ik een spel opstartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Moet je hem ook gewoon uitzetten wanneer je hem niet gebruikt
Ik ben vanaf een uurtje of 6 online denk ik, tot 9 uur, half 10quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:06 schreef Frankii het volgende:
Heb em gisteren al op PC aangeschaft. Vanavond op de 360 proberen. Ik vind em in ieder geval erg vet, nog een beetje weinig maps wel.
Uurtje of 8 a half 9 online vanavond?
Dat vind ik duur.... das 15 euroquote:
Mwah is 12 euro en dat vind ik best te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vind ik duur.... das 15 euroze mogen wel is wat met die prijzen doen.
Jij bent geen rijke tatta?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja bij een game voor 1 euro twijfel je ook al hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die mensen ook die hun smartphone jailbreaken om games van 1 euro gratis te kunnen downloaden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja bij een game voor 1 euro twijfel je ook al he
Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Games spelen op je telefoon
Echte bazen hebben een playstation Vita
Ach mijn PSP gebruik ik op vakantie in het vliegtuig, want na een paar uur ben ik een boek lezen ook wel beuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.
Ideaal dingetje gebruik hem echt iedere dag. De joysticks voelen geweldig aan en het menu besturen via de touchpad op de achterkant is briljantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.
3DS vind ik zelf altijd wel chill, maar moet je wel van dat soort games houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Klopt Gears is zelfs beter dan Battafield en Fifaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
Handheld is leuk maar echt geen Gears.
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even CS gespeeld hoor.
Gewoon COD met de slome gameplay van Halo. Verder ziet het er wel aardig uit.
Controls zijn raar en moet je dus ff aan wennen. Verder zie ik nergens een normale gamemode.
En het niet kunnen inzoomen is gewoon kut.
Niks boeiends dus.
Helemaal niet op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?
Geen idee, maar lijkt me wel. Dat heeft elke shooter op de consoles toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?
Ja daarom juist want dat is het juist helemaal niet, headshots maken en aimen. daarom leek het me ook kut als ze geen aim assist hadden gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Helemaal niet op gelet eigenlijk.
Ik denk het niet het is toch gewoon sprayen als een dolle.
Je snapt er helemaal niets vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even CS gespeeld hoor.
Gewoon COD met de slome gameplay van Halo. Verder ziet het er wel aardig uit.
Controls zijn raar en moet je dus ff aan wennen. Verder zie ik nergens een normale gamemode.
En het niet kunnen inzoomen is gewoon kut.
Niks boeiends dus.
Zover ik weet wel..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel. Dat heeft elke shooter op de consoles toch?
Dat klopt het is een pauper game.quote:[img]http://i.fokzine
.net/p/3s.gif[/img] Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niets vanHet is geen spraygame zoals CoD.
Black Ops is zeker een paupergame jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt het is een pauper game.
Ach het is gewoon niks bijzonders. Het werkt niet eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niets vanHet is geen spraygame zoals CoD.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach het is gewoon niks bijzonders. Het werkt niet eens.
Ik wacht wel op Black Ops 2.
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Black Ops is zeker een paupergame ja
Die malle jongens, snappen er helemaal niets vanquote:
Ja twijfel een beetje, denk dat ik op de volgende xbox wacht..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die malle jongens, snappen er helemaal niets van
Maar ga jij weer beginnen met gamen op de 360 Kruisblaar? Of blijf je op de PC aanklooien?
Ik snap het juist wel 1200 points betalen voor iets wat je 2 weken speelt en niets verschilt van het vorige deel. Top hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die malle jongens, snappen er helemaal niets van
Maar ga jij weer beginnen met gamen op de 360 Kruisblaar? Of blijf je op de PC aanklooien?
Dat denken ze bij Sony ook jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Games spelen op je telefoon
Echte bazen hebben een playstation Vita
Dat doe ik nu al een half jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja twijfel een beetje, denk dat ik op de volgende xbox wacht..
Nee wij snappen het gewoon niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het juist wel 1200 points betalen voor iets wat je 2 weken speelt en niets verschilt van het vorige deel. Top hoor.
Speel gewoon een oude CS heb je precies hetzelfde.
Je koopt toch ook DLC voor CoD? Koop je ook weer dezelfde maps die je in vorige delen al had. What's the difference?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het juist wel 1200 points betalen voor iets wat je 2 weken speelt en niets verschilt van het vorige deel. Top hoor.
Speel gewoon een oude CS heb je precies hetzelfde.
Je hebt nu helemaal geen xbox meer? Of geen niet-gebande Xbox?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja twijfel een beetje, denk dat ik op de volgende xbox wacht..
Nee heb hem toen maar een keer verkocht aangezien ik anders weer live moest kopen enzo..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nu helemaal geen xbox meer? Of geen niet-gebande Xbox?
En ik speel met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je koopt toch ook DLC voor CoD? Koop je ook weer dezelfde maps die je in vorige delen al had. What's the difference?
Tevens, welke CS game is er nog op de Xbox 360 dan?
Wie zegt dat ik CS maar 2 weken speel? Ik durf te wedden dat ik CS meer ga spelen dan dat ik MW3 heb aangeraakt. En dat terwijl MW3 een full price game is.
Uw argumenten falen, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
Stef vind Sleeping Dogs het kopen niet waard, maar speelt hem ondertussen wel uit op zijn jtag xboxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je koopt toch ook DLC voor CoD? Koop je ook weer dezelfde maps die je in vorige delen al had. What's the difference?
Tevens, welke CS game is er nog op de Xbox 360 dan?
Wie zegt dat ik CS maar 2 weken speel? Ik durf te wedden dat ik CS meer ga spelen dan dat ik MW3 heb aangeraakt. En dat terwijl MW3 een full price game is.
Uw argumenten falen, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
Ah ok, nouja een tweedehands xbox heb je nu voor 60 - 70 euro. Waarschijnlijk nog voor minder als je een oude arcade hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee heb hem toen maar een keer verkocht aangezien ik anders weer live moest kopen enzo..
Ja maar ben ook bang dat ik me alleen maar ga ergeren aan hoe verneukt de graphics zijn ivm pc..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah ok, nouja een tweedehands xbox heb je nu voor 60 - 70 euro. Waarschijnlijk nog voor minder als je een oude arcade hebt
60 euro nou dat is wel veel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Kheb nog wel xbox te koop60 euro?
Had de gifjes al gezien jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef Frankii het volgende:
Alternatief einde voor breaking bad aflevering van vorige week.
Ik had hem bij S3E1 al bijna afgezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Laatste paar afleveringen van Seizoen 3 zijn briljant en vanaf daar wordt het niveau nog hoger en hoger
Je zou alleen alweer terug moeten komen voor Halo 4.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:56 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja maar ben ook bang dat ik me alleen maar ga ergeren aan hoe verneukt de graphics zijn ivm pc..![]()
Maar was vroeger altijd wel veel fun .. F1 en Forza <3
Omg dat mis ik echt inderdaad., heb het helemaal niet gevolgd maar word het wat dan? ivm reachquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je zou alleen alweer terug moeten komen voor Halo 4.
Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Laatste paar afleveringen van Seizoen 3 zijn briljant en vanaf daar wordt het niveau nog hoger en hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale zal en moet gelijk hebben.
Ze wilde terug naar de basis van Halo 3 dus het zal wel goed komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Xblister het volgende:
[..]
Omg dat mis ik echt inderdaad., heb het helemaal niet gevolgd maar word het wat dan? ivm reach
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Hey wtf is dit nu ineens?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happen
Net zoals wanneer je tegen nick over voetbal, illegaal downloaden of homo's begint.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.Veel psychische oorlogsvoering in huize White. Vind het wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan Skyler, maar dat houdt dus in dat ze verdomd goed acteert
Please sir. When moon? When Mustang?
Waarom speel je dan nooit halo 3 meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze wilde terug naar de basis van Halo 3 dus het zal wel goed komen.
Sowieso beetje met xblister Team Swat en Team Snipers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey wtf is dit nu ineens?
oh wacht :v
Ja het is goed met jouquote:
Wij praten gewoon over wat ons interesseert.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happen
Net zoals wanneer je tegen nick over voetbal, illegaal downloaden of homo's begint.
quote:Dance Central 3 krijgt een verhaalmodus waarin de speler onderdeel is van een speciale eenheid die de kwaadaardige Dr. Tan moet stoppen. Dat meldt ontwikkelaar Harmonix in een persbericht.
De speciale eenheid, Dance Central Intelligence (DCI), bestaat uit de personages Bodie en Emilia die door de tijd reizen om "te voorkomen dat de ultieme danscrimineel een permanent einde brengt aan het dansfeest". De speler komt in terecht in de jaren '70, '80, '90, '00 en verder en leert dansen als de Hustle en de Electric Slide. De verhaalmodus is zowel in singleplayer als coöperatief te spelen.
Je hebt zeker een biefstuk gehad voor lunchquote:
Omdat niemand hier verders Halo dope vind.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom speel je dan nooit halo 3 meerDat is en blijft een gouden game! halo2 helaasch down
En Kaviaar als toetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een biefstuk gehad voor lunch?
zo even voetbal nieuws hoorquote:De Italiaanse topclubs AC Milan en Internazionale hebben een opvallende deal gesloten. Antonio Cassano verhuist van AC Milan naar Inter, Giampaolo Pazzini bewandelt de omgekeerde weg. Milan maakt daarnaast nog zo'n zeven miljoen euro over aan Inter.
De clubs uit Milaan, doorgaans elkaars grootste concurrenten, kwamen woensdag tot deze spitsenruil. Cassano (30) ondertekende een driejarig contract bij de Nerazzurri, Pazzini (28) verbond zich voor dezelfde periode aan de Rossoneri.
Cassano en Pazzini treden in de voetsporen van onder andere Zlatan Ibrahimovic. Daarnaast droegen bijvoorbeeld Clarence Seedorf en Edgar Davids zowel het rood-zwart van AC Milan als het blauw-zwart van Inter.
Cassano speelde sinds begin 2011 voor AC Milan en kwam sindsdien tot 33 optredens en 7 doelpunten. Eerder droeg de Italiaan, die met hartproblemen kampte, de shirts van Bari, AS Roma, Real Madrid en Sampdoria.
Pazzini speelde voorheen ook voor Sampdoria, dat hem - eveneens begin 2011 - voor negentien miljoen euro aan Internazionale verkocht. Daar speelde de Italiaanse aanvaller vijftig wedstrijden en zestien doelpunten.
Ik...... potje doen? pixel vind ook dope dacht ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat niemand hier verders Halo dope vind.
Ik heb ze uitgeleend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik...... potje doen? pixel vind ook dope dacht ik!
aan de DJ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb ze uitgeleend.![]()
Wacht wel tot halo4.
Huh wat? Ik praat vrijwel nooit over motoren, dat is Bozzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij praten gewoon over wat ons interesseert.
Als jij voor de 10.000 keer over motors praat reageer ik daar ook niet op hoor.
Ouwe raketzemmel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |