COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steeds
Daar red je het niet met haastig rushen ala CoD
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
cs_office?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoor
MORGENquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke mapquote:
Aztecquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke map
Zolang dust2 en aztec er maar inzitten
Stef je stelt mij teleur vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.
UTquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Stef je stelt mij teleur vandaag![]()
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
Halo3 wat een tijden waren dat zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
okquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Als COD 4 niet gehacked is speelde ik hem nu nog steeds. Dat spel was perfect op frags x3 na. Speelde als een trein, goede mappen en simpele streaks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Damn rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |