SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
In ieder geval een foto waar nog meer aan gephotoshopt is als die van Ellen Hoogquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is dat dan weer voor wijf boven Ellen Hoog
Gold bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar premium voor xbox gekochtwas wel weer ff fun om xbox BF3 te doen.
Nee lief, premium voor BF3quote:
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Armored kill doe je toch wel mee?Heerlijk mensen irriteren in alle nieuwe vehicles
Dan is er maar 1 oplossing he...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
Gewoon Black Ops 2 kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
quote:
Voor die $15... en wel Minecraft spelen zekerquote:
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steedsquote:
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steeds
Daar red je het niet met haastig rushen ala CoD
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
cs_office?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoor
MORGENquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke mapquote:
Aztecquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke map
Zolang dust2 en aztec er maar inzitten
Stef je stelt mij teleur vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.
UTquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Stef je stelt mij teleur vandaag![]()
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
Halo3 wat een tijden waren dat zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
okquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Als COD 4 niet gehacked is speelde ik hem nu nog steeds. Dat spel was perfect op frags x3 na. Speelde als een trein, goede mappen en simpele streaks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Damn rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |