SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
In ieder geval een foto waar nog meer aan gephotoshopt is als die van Ellen Hoogquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is dat dan weer voor wijf boven Ellen Hoog
Gold bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar premium voor xbox gekochtwas wel weer ff fun om xbox BF3 te doen.
Nee lief, premium voor BF3quote:
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Armored kill doe je toch wel mee?Heerlijk mensen irriteren in alle nieuwe vehicles
Dan is er maar 1 oplossing he...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
Gewoon Black Ops 2 kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kleine kans, wat ik gezien heb van AK interesseert me weinig.. ik hoop dat Aftermath wat leuke mappen kan brengen al heb ik tegen die tijd waarschijnlijk helemaal geen interesse in BF3 meer..
quote:
Voor die $15... en wel Minecraft spelen zekerquote:
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steedsquote:
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beste gameplay in een shooter ooit. Toen, en nu nog steeds
Daar red je het niet met haastig rushen ala CoD
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
cs_office?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe anders de laatste twee dagen haast niet anders op mijn lievelingskantoor
MORGENquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke mapquote:
Aztecquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, vond ik nooit een leuke map
Zolang dust2 en aztec er maar inzitten
Stef je stelt mij teleur vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 is de beste fps ooit gemaakt. Kan cs niet tegen op.
UTquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Stef je stelt mij teleur vandaag![]()
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
Halo3 wat een tijden waren dat zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Voor de Xbox is halo altijd nog de beste shooter geweest, Op de pc kan je niet om CS heen (en mss een btje UT/Quake)
okquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Als COD 4 niet gehacked is speelde ik hem nu nog steeds. Dat spel was perfect op frags x3 na. Speelde als een trein, goede mappen en simpele streaks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Damn rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samen met Pierre en ome Stoma lekker knallen. Beetje FIFA,BF3,Moh en BO2 ik vind mooi
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo was echt een van de eerste shooters die op console goed te doen was!
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Online multiplayer shooter misschien. Goldeneye was de aller eerste.
Goldeneye zie ik nog steeds niet ls volledig, daar miste ik echt de beweging naar boven en beneden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy shit, dat is lang geleden. Goldeneye op de N64
Perfect dark was goldeneye met een skin erover, en perfect dark was er niet eerder dan de halo universe geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
En Perfect Dark![]()
Halo is eigenlijk gewoon een Perfect Dark kopie.
die halo was een rts, toen die naar xbox ging werd het een fps.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
1994 marathon (halo)
2000 perfect dark
Halo was ontwikkeld for mac!!!! oh oooh alle fanbois totaal in shock!
Jup, maar daarvoor had je dus nog marathon wat ook al fps was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die halo was een rts, toen die naar xbox ging werd het een fps.
als ik het mij goed herinner
aah achsoquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, maar daarvoor had je dus nog marathon wat ook al fps was.
En toch lijkt Halo kwa gameplay meer op Perfect Dark dan op Marathon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
1994 marathon (halo)
2000 perfect dark
Halo was ontwikkeld for mac!!!! oh oooh alle fanbois totaal in shock!
Stuk aangenamer inderdaad, weer lekker hardgelopenquote:
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Als ie dood gaat wil ik wel een kwakje
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doenquote:
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doen
Is misschien wel lekker romig XDquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Pixell het volgende:
Iemand z'n kwakje in de koffie doen XDXD
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherpquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherp
Nee, eigenlijk sinds vorige week donderdag al niet lekker. Begon met zware keelpijn, leek op keelontsteking. Gisteren op Gamescom was het nog enigszins uit te houden, maar ik kan nu niet eens meer staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beterschap. Aangestoken op Gamescom?
hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik jou ooit nog een keer op een meet verschijnen, met je stoere geblaat altijd
een rij van 3 uur maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
ja de rest lag bij ac3 in de rijquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi
[..]
een rij van 3 uur maar?
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:14 schreef Xblister het volgende:
Hoe is sleeping dogs? iemand met ervaring hier?
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
PC heeft HD texture pack hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?
Thnx, zal hem sowieso wel even downloaden filmpjes en qua style lijkt hij mij best vet.quote:
Torrents?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
Meh, mijn download was kaputski, ff nieuwe downloaden
Heb hem uit gespeeld en als je geen grote fan bent van het genre zou ik wachten tot hij 30 euro kost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
Uitgespeeld, nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem uit gespeeld en als je geen grote fan bent van het genre zou ik wachten tot hij 30 euro kost.
Op die manierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem al een poosje gevonden
Heb je die met dlc en update?quote:
Zijmissies heb ik beetje gedaan maar ik wou liever verder met het verhaal. Dat is overigens wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Sleeping Dogs is wel dope hoor.
Zit pas op de helft ofzo met het verhaal en ondertussen nog allemaal zijmissies gedaan.
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:03 schreef Xblister het volgende:
[..]
Op die manier
[..]
Heb je die met dlc en update?
Had je maar een jtag veel makkelijkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je maar een jtag veel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |