wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Als ie dood gaat wil ik wel een kwakje
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doenquote:
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
als iemand me niet aanstaat kan ik dat in de koffie of iets doen
Is misschien wel lekker romig XDquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Pixell het volgende:
Iemand z'n kwakje in de koffie doen XDXD
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherpquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doen als halve Duitser.
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als jood sta jij natuurlijk meteen op scherp
Nee, eigenlijk sinds vorige week donderdag al niet lekker. Begon met zware keelpijn, leek op keelontsteking. Gisteren op Gamescom was het nog enigszins uit te houden, maar ik kan nu niet eens meer staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beterschap. Aangestoken op Gamescom?
hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik jou ooit nog een keer op een meet verschijnen, met je stoere geblaat altijd
een rij van 3 uur maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
ja de rest lag bij ac3 in de rijquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi
[..]
een rij van 3 uur maar?
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:14 schreef Xblister het volgende:
Hoe is sleeping dogs? iemand met ervaring hier?
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
PC heeft HD texture pack hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Moet ik hier denken aan een slechte pc port qua graphics of is het te doen?
Thnx, zal hem sowieso wel even downloaden filmpjes en qua style lijkt hij mij best vet.quote:
Torrents?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
Meh, mijn download was kaputski, ff nieuwe downloaden
Heb hem uit gespeeld en als je geen grote fan bent van het genre zou ik wachten tot hij 30 euro kost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moet hem nog installeren, net gister gedownload, maar volgens mij is die wel redelijk, maar niet 50/60e redelijk (geen gta niveau)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |