Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Laatste paar afleveringen van Seizoen 3 zijn briljant en vanaf daar wordt het niveau nog hoger en hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale zal en moet gelijk hebben.
Ze wilde terug naar de basis van Halo 3 dus het zal wel goed komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Xblister het volgende:
[..]
Omg dat mis ik echt inderdaad., heb het helemaal niet gevolgd maar word het wat dan? ivm reach
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Hey wtf is dit nu ineens?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happen
Net zoals wanneer je tegen nick over voetbal, illegaal downloaden of homo's begint.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is gewoon echt episch. 5 moet nog een beetje op gang komen mijns inziens.Veel psychische oorlogsvoering in huize White. Vind het wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan Skyler, maar dat houdt dus in dat ze verdomd goed acteert
Please sir. When moon? When Mustang?
Waarom speel je dan nooit halo 3 meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze wilde terug naar de basis van Halo 3 dus het zal wel goed komen.
Sowieso beetje met xblister Team Swat en Team Snipers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey wtf is dit nu ineens?
oh wacht :v
Ja het is goed met jouquote:
Wij praten gewoon over wat ons interesseert.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar als jullie met van die VMBO ijzerhandel redenaties komen dan moet ik daar gewoon op happen
Net zoals wanneer je tegen nick over voetbal, illegaal downloaden of homo's begint.
quote:Dance Central 3 krijgt een verhaalmodus waarin de speler onderdeel is van een speciale eenheid die de kwaadaardige Dr. Tan moet stoppen. Dat meldt ontwikkelaar Harmonix in een persbericht.
De speciale eenheid, Dance Central Intelligence (DCI), bestaat uit de personages Bodie en Emilia die door de tijd reizen om "te voorkomen dat de ultieme danscrimineel een permanent einde brengt aan het dansfeest". De speler komt in terecht in de jaren '70, '80, '90, '00 en verder en leert dansen als de Hustle en de Electric Slide. De verhaalmodus is zowel in singleplayer als coöperatief te spelen.
Je hebt zeker een biefstuk gehad voor lunchquote:
Omdat niemand hier verders Halo dope vind.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom speel je dan nooit halo 3 meerDat is en blijft een gouden game! halo2 helaasch down
En Kaviaar als toetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een biefstuk gehad voor lunch?
zo even voetbal nieuws hoorquote:De Italiaanse topclubs AC Milan en Internazionale hebben een opvallende deal gesloten. Antonio Cassano verhuist van AC Milan naar Inter, Giampaolo Pazzini bewandelt de omgekeerde weg. Milan maakt daarnaast nog zo'n zeven miljoen euro over aan Inter.
De clubs uit Milaan, doorgaans elkaars grootste concurrenten, kwamen woensdag tot deze spitsenruil. Cassano (30) ondertekende een driejarig contract bij de Nerazzurri, Pazzini (28) verbond zich voor dezelfde periode aan de Rossoneri.
Cassano en Pazzini treden in de voetsporen van onder andere Zlatan Ibrahimovic. Daarnaast droegen bijvoorbeeld Clarence Seedorf en Edgar Davids zowel het rood-zwart van AC Milan als het blauw-zwart van Inter.
Cassano speelde sinds begin 2011 voor AC Milan en kwam sindsdien tot 33 optredens en 7 doelpunten. Eerder droeg de Italiaan, die met hartproblemen kampte, de shirts van Bari, AS Roma, Real Madrid en Sampdoria.
Pazzini speelde voorheen ook voor Sampdoria, dat hem - eveneens begin 2011 - voor negentien miljoen euro aan Internazionale verkocht. Daar speelde de Italiaanse aanvaller vijftig wedstrijden en zestien doelpunten.
Ik...... potje doen? pixel vind ook dope dacht ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat niemand hier verders Halo dope vind.
Ik heb ze uitgeleend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik...... potje doen? pixel vind ook dope dacht ik!
aan de DJ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb ze uitgeleend.![]()
Wacht wel tot halo4.
Huh wat? Ik praat vrijwel nooit over motoren, dat is Bozzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij praten gewoon over wat ons interesseert.
Als jij voor de 10.000 keer over motors praat reageer ik daar ook niet op hoor.
Ouwe raketzemmel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |